Gecko Y20DTH

Moderátoři: Honz@, AstraMan, Radoš 92

Odpovědět
Capartryb
Příspěvky: 2
Registrován: 19 bře 2020, 10:08
Bydliště: Kunovice 756 44

Gecko Y20DTH

Příspěvek od Capartryb » 21 bře 2020, 22:21

ZDRAVIM, potřebuji poradit. Vzal jsem áčko/G r.v.2004 combi, motor Y20DTH, psc 75644 Kunovice u Val.Meziříčí
Při převzetí svítila kontrolka závady na ele.instalaci a max. rychlost do 40km/h otáčky max. 1500. Po kontrole pinu -ne vsech (auto mam 3 dny) , byla změna....max. vol.otáčky 3,75 bez signalizace závad. Jakmile dam auto do záběru a překročení 1,5 otáček začne signalizovat mech.zavadu. celou dobu je omezena rychlost i otáčky. S diagnostikou mam momentálně problem, pac....na doplnění uvadim, ze mech.signalizace se objevuje pouze v tahu a to nad cca1,5 ot. Co by to mohlo, zatim bez diagnostiky být? Startuje na drc....dekuji za podněty. Jo, nepředpokládám zavadu na cerpadle, ale mam 2pin....dik

Reklama
 

Alzafir
Příspěvky: 2907
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Gecko Y20DTH

Příspěvek od Alzafir » 23 bře 2020, 09:15

No tak zrovna takovou jistotu na dobré čerpadlo bych nesdílel. Mám Y22DTR a pokud je auto v nouzovém režimu, určitě jde přes 2000 otáček.
1500 je zatraceně málo i na nouzák.
Tím bych vyloučil podtlaky, které by tomu nahrávaly, ale na 1500 otáčkách ještě turbo rozhodně nemá takový zátah, aby jednotce enormě chyběl tlak v sání motoru a bránila se nouzákem. Tohle chce určitě diagnostiku a modlit se, že tam nebude něco jako P1220.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Capartryb
Příspěvky: 2
Registrován: 19 bře 2020, 10:08
Bydliště: Kunovice 756 44

Re: Gecko Y20DTH

Příspěvek od Capartryb » 24 bře 2020, 08:08

Děkuji za nazor, pomoc i radu.... Preji hezky den

Uživatelský avatar
MAX - CZ
Příspěvky: 2262
Registrován: 21 zář 2008, 11:35
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Re: Gecko Y20DTH

Příspěvek od MAX - CZ » 24 bře 2020, 22:02

Jakou elektrickou závadu to signalizuje? A už vůbec nechápu jak nějaká kontrolka může signalizovat mechanickou závadu. Problém může být třeba v netěsnících hadičkách podtlaku, už se mi to stalo na tomto motoru. Jestli s tím můžeš dojet do Kroměříže, napojím ti to na diagnostiku, mrknem do motoru a možná uvidíme.
OPEL ZAFIRA 2,2DTI Y22DTR OPC line 2005

Moje nabídka nejen aut: https://www.sbazar.cz/automilacek

Odpovědět