Právě je 22 črc 2019, 12:00





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 03 srp 2017, 06:26 
Offline

Registrován: 03 srp 2017, 06:18
Příspěvky: 13
Ahoj všem,obracím se na vás s dotazem ohledně kouření po startu.
Když auto stojí dýl jak 2 hodiny tak po nastartování bílošedě zakouří a to dost,vyvalí se oblak kouře ale ihned to přestane,za jízdy nekouří i když ji pořádně šlápnu za krk.
Starty bez problému chytá na drc,motor neklepe,necuká,v současné době najeto 240 000 a olej 5W40,někdo mi říkal že by to mohlo být tím olejem že bych měl při tom co to má najeto používat spíš 10W40.
Díky všem za každou odpověď.


Nahoru
 Profil  
 

PříspěvekNapsal: 03 srp 2017, 07:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 led 2017, 09:09
Příspěvky: 190
Biely dym je nespálená nafta.
Tieto motory majú problém s padaním nafty, asi sa to zavzdušňuje, ale asi nie na všetkých vstrekoch, keď píšeš, že to dobre štartuje.
Počkaj na Alzafíra, ten vie toho viac 8)

_________________
Astra G 1.4 Twinport


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 srp 2017, 08:35 
Offline

Registrován: 03 srp 2017, 06:18
Příspěvky: 13
Díky moc,problém se startem není,chytne na brnk


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 srp 2017, 13:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 bře 2016, 15:22
Příspěvky: 98
řekl bych že nespálená nafta se vyznačuje spíš černým kouřem ne? :D

_________________
Můj EX sedánek: 1.8 16v 85 kw, výbava CD http://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=48&p=479467#p479467)
Nyní: Opel Vectra C GTS 2.2 DTI 2004
Moudro: Kupujte vše co není francouzské, takže žádné Crosslandy, Grandlandy a podobné Pežoty


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 srp 2017, 15:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 led 2017, 09:09
Příspěvky: 190
Čierny dym sú sadze. Veľa nafty a málo vzduchu.
Biely dym z nafty je vtedy, keď nafta vôbec nezhorí.

_________________
Astra G 1.4 Twinport


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 srp 2017, 08:03 
Offline

Registrován: 03 srp 2017, 06:18
Příspěvky: 13
I presto ze podelsim stani nastartuju tak se vyvali oblak dymu,je bilo sedy a smrdi spis jako spaleny olej,nemohlo by to byt tim olejem 5w40,ma to najeto 240xxx,nemuze ten olej treba prolinat tam kam by nemel a nepomohla by treba vymena za 10w40 ?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 srp 2017, 08:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Příspěvky: 2870
Bydliště: Ostrava
O alchimii s oleji, kdy dát jaký a proč, toho se všude dočteš mraky. Já sám používám 10W40 od té doby co mám Zafiru, myslím že je psaný i v knize údržby.
Po startu mi taky trochu zakouří, je to startovací dávka, je to i cítit po naftě. Ale nic zajímavého.

_________________
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 srp 2017, 08:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 led 2017, 09:09
Příspěvky: 190
Citace:
Jikonek píše:
I presto ze podelsim stani nastartuju tak se vyvali oblak dymu,je bilo sedy a smrdi spis jako spaleny olej,nemohlo by to byt tim olejem 5w40,ma to najeto 240xxx,nemuze ten olej treba prolinat tam kam by nemel a nepomohla by treba vymena za 10w40 ?

Pri týchto letných teplotách je rozdiel vo viskozite medzi 5W40 a 10W40 minimálny.
Příloha:
viskozita_teplota[1].jpg
viskozita_teplota[1].jpg [ 22.56 KiB | Zobrazeno 1798 krát ]

_________________
Astra G 1.4 Twinport


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 zář 2017, 08:26 
Offline

Registrován: 03 srp 2017, 06:18
Příspěvky: 13
Tak to jste mi moc nepomohli,nemohl by to být načatý třeba jeden vstřik nebo žhavič


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 zář 2017, 07:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Příspěvky: 2870
Bydliště: Ostrava
Žhavič určitě ne, ještě i dnes je teplo takové, že to sice po ránu už může žhavit, a asi i žhaví, ale není to nutně třeba. Mám ověřeno, že na jeden dobrý žhavič mi auto chytalo na brk a nebýt kontrolky chyby, nevěděl bych, že něco nefunguje.
Ono těžko radit od klávesnice.
Spíš než vstřik by to třeba mohl být rozvodový řetěz, jestli mě paměť neklame, jsou tam hydraulické stavítka napínáku. Anebo i sjetá lišta vedení řetězu?

_________________
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 zář 2017, 14:32 
Offline

Registrován: 03 srp 2017, 06:18
Příspěvky: 13
Jde o to ze to bile zakouri jen kdyz to stoji dyl jak hodiny a motor zchladne,jinak ne,myslim ze kdyby byla ojeta vodici lysta tak by retez rachtal ale motor je klidny a tichy,za jizdy nekouri,necuka.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz