Právě je 16 črc 2019, 06:56





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 24 bře 2018, 15:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Příspěvky: 2870
Bydliště: Ostrava
Dost možná nenajdeš nic.
Může to být vadný solenoid. Chce to změřit hodnotu podtlaku, nebo experimentovat s tím, že budeš třeba přehazovat solenoidy....no prostě nejdřív musíš mít jistotu, že jsou podtlaky ok.
A že vývěva, vakuová pumpa, je v pořádku.

_________________
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor


Nahoru
 Profil  
 

PříspěvekNapsal: 24 bře 2018, 16:43 
Offline

Registrován: 19 zář 2015, 09:18
Příspěvky: 32
A dajú sa tie solenoidi zmerať aj doma.
A ako zistím ze vyveva a vákuová pumpa sú ok?
Opraviť dokážem čokoľvek len potrebujem trochu poradiť.
A ešte mám jeden postreh. Pri akceleracii je motor trochu hlucnejsi. Ako keby sa lopatky na turbe nevedeli prestaviť. A ešte jedno. Neviem ci to môže mať s tým suvis ale v poslednej dobe mi vynecháva ľavá smerovka. A je jedno ci je motor studený alebo teply. Ale robí to len ľavá. Neviete čo by to mohlo robiť?

_________________
bolo :HYUNDAI SANTA SE 2,7V6 LPG...
aktualne: OPEL ZAFIRA 2,0 dti rv 2001 Y20DTH...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 bře 2018, 08:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Příspěvky: 2870
Bydliště: Ostrava
Změřit se dají, měřákem na podtlak. Totéž vývěva, změřit hodnotu podtlaku.
Jinak nepřímo orientačnš se dají změřit ta, že po startu u VGT turba táhlo regulace turba mussí zajet na doraz. A držet. Je to jen orientačně, protože nevíš, jak se chová solenoid během regulace v celém pásmu fungování.
Vývěva a vakuová pumpa je jedno a totéž, to jsem uvedl jen pro úplnost, sparávně se to nazývá vývěva.
Když projdeš webi, jistě najdeš spoustu fíglů, jak to udělat bez měřáků, já už se touhle metodou nezabývám. S ručkovým měřákem podtlaku je vidět, jak rychle solenoid "tahá", jestli se ručka měřáku nechvěje, tzn, podtlak nekolísá...
Ten blinkr s tím nesouvisí, může to dělat páčka, kabeláž, multitimer, relé...tohle se musí měřit.

_________________
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 bře 2018, 14:50 
Offline

Registrován: 19 zář 2015, 09:18
Příspěvky: 32
Takže som to dnes rozrobil a ako vravel alzafir nenašiel som nič. Skúšal som podtlaky len tak ústami a pracovali normálne. Tak som skúsil prehodiť solenoidi medzi turbo a tým prvým co je pri baterke. Po nahodeni podtlak na turbe sa presunul na doraz druhej strany. Pri jazde už zapinalo aj turbo ale zdalo sa mi ze trochu pri vyzsich otáčkach. Takže to vyzerá asi na vadný solenoid. Uvidím ako sa to bude ďalej chovať.
A problem so smerovkami je tiež nájdený. Vadné relé pri poistkach.

_________________
bolo :HYUNDAI SANTA SE 2,7V6 LPG...
aktualne: OPEL ZAFIRA 2,0 dti rv 2001 Y20DTH...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz