Ztrata vykonu,autu sviti kontrolka motoru

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Ztrata vykonu,autu sviti kontrolka motoru

Příspěvek od Alzafir » 24 bře 2018, 14:52

Dost možná nenajdeš nic.
Může to být vadný solenoid. Chce to změřit hodnotu podtlaku, nebo experimentovat s tím, že budeš třeba přehazovat solenoidy....no prostě nejdřív musíš mít jistotu, že jsou podtlaky ok.
A že vývěva, vakuová pumpa, je v pořádku.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Reklama
 

miooo
Příspěvky: 32
Registrován: 19 zář 2015, 09:18

Re: Ztrata vykonu,autu sviti kontrolka motoru

Příspěvek od miooo » 24 bře 2018, 15:43

A dajú sa tie solenoidi zmerať aj doma.
A ako zistím ze vyveva a vákuová pumpa sú ok?
Opraviť dokážem čokoľvek len potrebujem trochu poradiť.
A ešte mám jeden postreh. Pri akceleracii je motor trochu hlucnejsi. Ako keby sa lopatky na turbe nevedeli prestaviť. A ešte jedno. Neviem ci to môže mať s tým suvis ale v poslednej dobe mi vynecháva ľavá smerovka. A je jedno ci je motor studený alebo teply. Ale robí to len ľavá. Neviete čo by to mohlo robiť?
bolo :HYUNDAI SANTA SE 2,7V6 LPG...
aktualne: OPEL ZAFIRA 2,0 dti rv 2001 Y20DTH...

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Ztrata vykonu,autu sviti kontrolka motoru

Příspěvek od Alzafir » 25 bře 2018, 08:44

Změřit se dají, měřákem na podtlak. Totéž vývěva, změřit hodnotu podtlaku.
Jinak nepřímo orientačnš se dají změřit ta, že po startu u VGT turba táhlo regulace turba mussí zajet na doraz. A držet. Je to jen orientačně, protože nevíš, jak se chová solenoid během regulace v celém pásmu fungování.
Vývěva a vakuová pumpa je jedno a totéž, to jsem uvedl jen pro úplnost, sparávně se to nazývá vývěva.
Když projdeš webi, jistě najdeš spoustu fíglů, jak to udělat bez měřáků, já už se touhle metodou nezabývám. S ručkovým měřákem podtlaku je vidět, jak rychle solenoid "tahá", jestli se ručka měřáku nechvěje, tzn, podtlak nekolísá...
Ten blinkr s tím nesouvisí, může to dělat páčka, kabeláž, multitimer, relé...tohle se musí měřit.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

miooo
Příspěvky: 32
Registrován: 19 zář 2015, 09:18

Re: Ztrata vykonu,autu sviti kontrolka motoru

Příspěvek od miooo » 25 bře 2018, 14:50

Takže som to dnes rozrobil a ako vravel alzafir nenašiel som nič. Skúšal som podtlaky len tak ústami a pracovali normálne. Tak som skúsil prehodiť solenoidi medzi turbo a tým prvým co je pri baterke. Po nahodeni podtlak na turbe sa presunul na doraz druhej strany. Pri jazde už zapinalo aj turbo ale zdalo sa mi ze trochu pri vyzsich otáčkach. Takže to vyzerá asi na vadný solenoid. Uvidím ako sa to bude ďalej chovať.
A problem so smerovkami je tiež nájdený. Vadné relé pri poistkach.
bolo :HYUNDAI SANTA SE 2,7V6 LPG...
aktualne: OPEL ZAFIRA 2,0 dti rv 2001 Y20DTH...

Odpovědět