Právě je 16 črc 2019, 06:15





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 24 úno 2016, 20:31 
Offline

Registrován: 26 zář 2015, 16:54
Příspěvky: 11
Zdravim vas, tak ako uz ste na to prisli co je pricinou zasvietenej kontrolky ( auto s klucikom ) ???
Mam presne ten isty typ auta ( iba do prace (cca30 km tam a 30 naspat). Pred rokom mi ta kontrolka pocas jazdy zasvietila ale po minute zmizla. Postupne sa zacala objavovat castejsie ale vykon nikdy neklesol. Sucasnost je taka. Rano nastartujem- kontrolka sa ukaze o 30 sekund a svieti. Idem a ked zvysim otacky nad 2000 tak neskutocne blby zvuk motora, proste ze nieco nieje v poriadku, ale idem dalej. Carujem s tym plyn. predalom :) a po asi 5 km ked sa motor zohreje kontrolka zhasne a mozes vytacat kolko chces a motor ide krasne. Davnejsie som cital ze ten zvuk je preto taky lebo rj vyhodnocuje asi nejaku chybu. Hadicku ktora ide ku EGR ventilu mam odpojenu. Ked ju zapojim tak motor netaha, a strasne dymi. Dnes som egr vycistil ale nebol v najhorsom stave. Ked som isiel minule do Havirova ( 4 ludia v aute ) tak mi vyhodilo tu kontrolku pri dlhsej ceste a auto bolo v nudzovom rezime. Skusal som aj vypnut a nastartovat niekolko x ale musel som tak prist az domov. Auto sice nedymilo ale isli sme bez turba. Na druhy den rano sa opak. denny cyklus ze potom zhasne a auto fakci. Preto sa pytam ci ste uz na nieco prisli a aj preto zakladam novu temu aby sa niekto ozval a dal si namahu, vsak musime si pomahat. O tom ze mam olej vo vode sa ani zmienovat radsej nebudem :roll:


Nahoru
 Profil  
 

PříspěvekNapsal: 02 bře 2016, 22:25 
Offline

Registrován: 26 zář 2015, 16:54
Příspěvky: 11
Prosim Vas nema tu niekto astru s motorom 1.7 DTi 55 kW ??? Dakujem


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 bře 2016, 20:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07 bře 2008, 23:05
Příspěvky: 1523
Bydliště: OVA 8 - sedmák
Příčinou rozsvícené kontrolky autíčka s klíčem je to že je tam nějaká chyba, ale jaká se musí zjistit přes diagnostiku. Čísla chyb které jsou uloženy se u Tvého motoru dají vyblikat přes pedály. Stlač brzdu na doraz, plyn na doraz a zapni zapalování a pak počítej počet bliknutí autíčka s klíčem. Počet bliknutí znamená číslo, mezi jednotlivými čísly jedné chyby je krátká pomlka - deset bliknutí znamená nulu. Jedna chyba má vždy čtyři pozice čísel, pokud je uloženo chyb více tak mezi jednotlivými chybami je pomlka delší. Seznam chyb je tady: viewtopic.php?f=53&t=7042&hilit=vyblik%C3%A1n%C3%AD+p%C5%99es+ped%C3%A1ly

Live data ale už bez diagnostiky nezjistíš. Nevím odkud jsi, ale možná poblíž Tebe nějaký člen s diagnostikou je. viewtopic.php?f=21&t=16350

Olej ve vodě je u 1,7DTi snad u 100% motorů. Většinou to znamená přetěsnit vložky vstřiků. Já to nechával přetěsňovat ve 200 tis. Teď mám 300 tis a zjistil sem že mne to čeká opět. Někdo to neřeší a jezdí. Někdy to je vadný výměník tepla.

_________________
http://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=10584&start=0
Astra Caravan 1,7 DTi Y17DT N-Joy stříbrná metalíza, 1/2004.
+ nějakej VW k tomu


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 bře 2016, 20:45 
Offline

Registrován: 26 zář 2015, 16:54
Příspěvky: 11
Trosku to riesime s Alzafirom cez spravy. Ono zaujimave na tom je to, ze po tych niekolk. km uz ide normalne, a kontrolka vzdy zhasne v tom bude toho useku ( napr. po 5 km zhasne) Ked kontrolka svieti a ja pridam nad 2000 otacok tak motor neskutocne drnci huci, ked uberiem pod 2000 ide zas normalne, potom ked kontrolka zhasne a ja pridam nad 2000 otacok tak motor fakci normalne. Mne sa ta kontrolka objavila raz pri dlhsej jazde z prace a potom zakazdym ked je motor uz zimny, cize ked idem do a z prace. Ked je motor este trochu teply ( napr. to je po cca 2 hodinach) tak kontrolka zasvieti ale asi o minutu zhasne. Ja by som povedal ze problem je 100% v EGR ventile, preto som aj chcel fotky zapojenia hadic. Podla mna su na vine kuny , hadicky som mal skoro vsetky odpojene. Mam aj taky pocit ze niekto v minulosti uz s tym egr ventilom nieco spekuloval.

Olej vo vode riesim s Vojtom, uz mi aj pozrel diely. Mal som ist v pondelok k tomu znamemu co mi to mal rozobrat , ale nahle ochorel a ja cakam . Jazdim na vw pole tdi 74 kw takze to nenahana .


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 bře 2016, 20:54 
Offline

Registrován: 26 zář 2015, 16:54
Příspěvky: 11
Takze bol som vyblikat kod a vysledok je velmi zaujimavy. Kod: 0335 nespravny signal cidla klik. hriadele.
Na tom by nebolo nic keby mi pred rokom nepustil starter a pri vyberani mi znamy to cidlo zlomil a ja som musel kupit nove, takze je nove, nechapem?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 bře 2016, 13:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Příspěvky: 2870
Bydliště: Ostrava
I nový díl nemusí být dobrý, bohužel.
Hadičky už víš, jak zapojit, EGR lze řešit emulátorem. To už taky umím. Ověřeno.

_________________
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 bře 2016, 18:38 
Offline

Registrován: 26 zář 2015, 16:54
Příspěvky: 11
Mna len zaujima co robi ten divny zvuk pri tej vyhodenej chybe, myslim si ze to tym ,,udajne,, chybnym cidlom klukovky nebude nie? Snad keby bolo chybne tak nenastartujem nie?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 bře 2016, 13:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07 bře 2008, 23:05
Příspěvky: 1523
Bydliště: OVA 8 - sedmák
Kolem 2000 spíná turbo. Nemůže ten divný zvuk jít z turba?

_________________
http://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=10584&start=0
Astra Caravan 1,7 DTi Y17DT N-Joy stříbrná metalíza, 1/2004.
+ nějakej VW k tomu


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 bře 2016, 19:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Příspěvky: 2870
Bydliště: Ostrava
A co ty podtlaky, už je máš dořešené? Ta verze, co jsi mi popisoval, je špatná :lol:

_________________
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 bře 2016, 21:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 03 led 2014, 15:12
Příspěvky: 71
Bydliště: PZ
Zralok píše:
Olej ve vodě je u 1,7DTi snad u 100% motorů. Většinou to znamená přetěsnit vložky vstřiků. Já to nechával přetěsňovat ve 200 tis. Teď mám 300 tis a zjistil sem že mne to čeká opět. Někdo to neřeší a jezdí. Někdy to je vadný výměník tepla.

Mám Y17dt najeto 280 a téměř bezproblémů.... Co víc si přát.

_________________
1.7dti


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 bře 2016, 21:52 
Offline

Registrován: 26 zář 2015, 16:54
Příspěvky: 11
Alzafir píše:
A co ty podtlaky, už je máš dořešené? Ta verze, co jsi mi popisoval, je špatná :lol:


Ano mam ich uz zapojene spravne. Kontrolka zasvieti a motor nad 2000 otacok drnci ale nepada do nudz. rezimu. Po zhasnuti normalny zvuk a auto ide krasne.
Ked som isiel pred Vianocami z Havirova naspat na SLovensko tak pod dlhsej trase mi znicoho nic zasvietila a vykon poklesol bolo to riadne citit, takto sme isli az domov. Na druhy den zas opat ten scenar a po zhasnuti kontrolky auto fakcilo ako ma.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 bře 2017, 17:06 
Offline

Registrován: 26 zář 2015, 16:54
Příspěvky: 11
Idem trosku obnovit tuto temu. Dnes mi znami napichol astru na diagnostiku a samozrejme mu vyhodilo snimac kluky. Chybu vymazal, ale stale to vyhadzovalo. Hovoril som mu o tom divnom zvuku a zasvietenej kontrolke. Sam mal moznost to pocut. Povedal mi ze to moze byt vola na vack. hriadeli a ked sa auto zohreje asi po 5 km tak kontolka vypne a auto ide ak ma, lebo ze sa to teplom upravi. Tak teraz neviem ci to bola chyba v egr ventile, kedze mu ukazovalo ze pracuje spravne, alebo je chyba v snimaci polohy klukovky, alebo je vacka v prdelakovicich. Keby bol zly snimac tak ani nenastartujem ci? Akurat som dneska menil gumicky kurenia v riadiatore. Este cakam kedy pusti riad. jednotka a je..nem to do srotu fakt!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 led 2018, 16:04 
Offline

Registrován: 01 lis 2012, 15:11
Příspěvky: 8
jafi píše:
Alzafir píše:
A co ty podtlaky, už je máš dořešené? Ta verze, co jsi mi popisoval, je špatná :lol:


Ano mam ich uz zapojene spravne. Kontrolka zasvieti a motor nad 2000 otacok drnci ale nepada do nudz. rezimu. Po zhasnuti normalny zvuk a auto ide krasne.
Ked som isiel pred Vianocami z Havirova naspat na SLovensko tak pod dlhsej trase mi znicoho nic zasvietila a vykon poklesol bolo to riadne citit, takto sme isli az domov. Na druhy den zas opat ten scenar a po zhasnuti kontrolky auto fakcilo ako ma.

vadna vaha vzduchu :D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 dub 2018, 08:57 
Offline

Registrován: 26 zář 2015, 16:54
Příspěvky: 11
Vaha vzduchu je v poriadku a podtlaky tiez.
Bolo mi povedane, ze to moze byt cidlom teploty na cerpadle, je to mozne?
Resp. je tam take cidlo?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz