Kouřivost motoru 2.0 DTI 16v.

Odpovědět
Janosik
Příspěvky: 4
Registrován: 05 led 2014, 12:12

Kouřivost motoru 2.0 DTI 16v.

Příspěvek od Janosik » 10 říj 2014, 17:17

Při startu se ukáže modrý kouř,když je motor ohřátý a trochu za to vemu(trochu víc) tak za mnou není vidět, tak černý kouř.Najeto tak 3OOtis,možná víc.Mam děravej výfuk.Tak bych rád věděl.Co a jak, čím začít.Vrakoviště předem zamítnuto.

Reklama
 

jerry mouse
Příspěvky: 3559
Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.

Re: Kouřivost motoru 2.0 DTI 16v.

Příspěvek od jerry mouse » 10 říj 2014, 18:02

Janosik píše:Při startu se ukáže modrý kouř,.
U dizlu normalka ked ti nefachči na 100pro žhavenie!
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Kouřivost motoru 2.0 DTI 16v.

Příspěvek od Alzafir » 10 říj 2014, 21:52

Dovolil bych si s Mausem nesouhlasit, kdyby to bylo žhavením, je to špatně spálená nafta na nízké teplotě a ta má bílou barvu, resp kouř.
Kouř do modra...žere to olej, černý kouř, chybí vzduch...turbo nemá tlak.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

jerry mouse
Příspěvky: 3559
Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.

Re: Kouřivost motoru 2.0 DTI 16v.

Příspěvek od jerry mouse » 10 říj 2014, 23:38

... maš pravdu, ten čierny dym dobré poznam...! 8)
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957

gabiik
Příspěvky: 32
Registrován: 24 dub 2013, 18:54
Bydliště: Košice

Re: Kouřivost motoru 2.0 DTI 16v.

Příspěvek od gabiik » 11 říj 2014, 10:15

Začal by som na tvojom mieste výmenou alebo opravou výfuku a výmenov vzduchového filtra. V závislosti od toho kde máš dieru ak je diera tesne za katom alebo nedajboh pred ním tak nemusíš mať dostatočný tlak na výstupe z motora. To môže spôsobovať ten čierny dym. Pri štarte ak je modrý dym prípadne pri rozbiehaní na spojku ak zadymí na modro tak je dosť veľký predpoklad že autíčko papká olej. A tiež čierny dym môže byť spôsobený nefunkčným kompletným výfukovým systémom. Tiež môže byť spôsobený zaseknutou variabilitou turba alebo zaneseným turbom. Ak pri nižších otáčkach nedymí ale ked mu dupneš tak spaľuješ akokeby nekvalitné uhlie tak potom je dosť veľká pravdepodobnosť že nemá motor dosť vzduchu alebo je fakt zanesené to turbo.

jerry mouse
Příspěvky: 3559
Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.

Re: Kouřivost motoru 2.0 DTI 16v.

Příspěvek od jerry mouse » 11 říj 2014, 11:02

Ja by som začal tym, že by som najmenej 5x prečital žirafakov prispevok a ked tomu človek nechape tak ešte pár krát určite prečitať až kym nepochopi čo autor piše!!!! 8) 8) 8) 8) 8) 8) Sorry ale vyfuk u dizlu riešiť je uplna blbosť, mne pri 250tkm vyfuk vyzeral z vnútra ako keby prišiel priamo z vyroby, to skôr ti odpadnu uchyty z vonkajšej časti posledneho dielu ako keby sa mal vyfuk prepaliť z vnútornej časti! :wink:
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957

gabiik
Příspěvky: 32
Registrován: 24 dub 2013, 18:54
Bydliště: Košice

Re: Kouřivost motoru 2.0 DTI 16v.

Příspěvek od gabiik » 11 říj 2014, 20:53

jerry mouse píše:Ja by som začal tym, že by som najmenej 5x prečital žirafakov prispevok a ked tomu človek nechape tak ešte pár krát určite prečitať až kym nepochopi čo autor piše!!!! 8) 8) 8) 8) 8) 8) Sorry ale vyfuk u dizlu riešiť je uplna blbosť, mne pri 250tkm vyfuk vyzeral z vnútra ako keby prišiel priamo z vyroby, to skôr ti odpadnu uchyty z vonkajšej časti posledneho dielu ako keby sa mal vyfuk prepaliť z vnútornej časti! :wink:
Autor dal hlášku: Mam děravej výfuk ak je deraví pred katom tak nemá dostatočný výstupný tlak a tým pádom dostáva viacej paliva od jednotky a tak dymý viacej

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Kouřivost motoru 2.0 DTI 16v.

Příspěvek od Alzafir » 11 říj 2014, 21:10

gabiik píše:... Mam děravej výfuk ak je deraví pred katom tak nemá dostatočný výstupný tlak ...
Je to možné, ale spíš to bude turbem. Na to abysme mohli pokročit k přesnějšímu výsledku potřebujeme podstatně víc vstupních informací od majitele :?:
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

jerry mouse
Příspěvky: 3559
Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.

Re: Kouřivost motoru 2.0 DTI 16v.

Příspěvek od jerry mouse » 11 říj 2014, 21:33

Janosik píše:.Najeto tak 3OOtis,možná víc.Mam děravej výfuk.Tak bych rád věděl.Co a jak, čím začít.
Ja si iba myslim že majiteľ to myslel ako otazku, ale zabudol to doplniť otaznikom čo by to menilo celkovo, ale je to len hypoteza! :twisted: Je vcelku zaujimave že sa ešte neozval autor vlakna, zatiaš čo my tu vo veľkom rozvijame rôzne teorie? :lol: :lol:
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957

Janosik
Příspěvky: 4
Registrován: 05 led 2014, 12:12

Re: Kouřivost motoru 2.0 DTI 16v.

Příspěvek od Janosik » 15 říj 2014, 11:17

Zdravím začnu tím výfukem,ůplně se oloupal krycí plášť výfuku,u středního dílu.A je prasklej,pod švem..Zadní už má baipás.Možná problém i s žhavením,když mrzne chytá jako na dva válce.To dělal už loni.Teť sem tam dal aditiva ,už tak nehulíí.No navíc jsem auto pučoval manželce,a ta jednouch natankovala benzín.A v nějakým poměru benz. nafta ujela tak 20km.Je to dva roky.Olej se strácí,ale mam vyzkoušenej Mogul magnatek plnou synt.Když tam dám ty jiný kvalitnější oleje, mizí víc.Váhu vzduchu skusím vyčistit a filtr vzduchu mam novejRád si přečtuvaše rady protože bych si rád auto ještě 5 let nechal

Janosik
Příspěvky: 4
Registrován: 05 led 2014, 12:12

Re: Kouřivost motoru 2.0 DTI 16v.

Příspěvek od Janosik » 17 říj 2014, 00:05

jerry mouse píše:
Janosik píše:.Najeto tak 3OOtis,možná víc.Mam děravej výfuk.Tak bych rád věděl.Co a jak, čím začít.
Ja si iba myslim že majiteľ to myslel ako otazku, ale zabudol to doplniť otaznikom čo by to menilo celkovo, ale je to len hypoteza! :twisted: Je vcelku zaujimave že sa ešte neozval autor vlakna, zatiaš čo my tu vo veľkom rozvijame rôzne teorie? :lol: :lol:
Zdravím byla to otázka.Dokonce sem poslal i další infarmace,ale asi jinam.To se zlepší.Finančně opravy sotva zvládám.Už se chystám na prostřední díl výfuku.

Janosik
Příspěvky: 4
Registrován: 05 led 2014, 12:12

Re: Kouřivost motoru 2.0 DTI 16v.

Příspěvek od Janosik » 26 říj 2014, 19:35

Alzafir píše:
gabiik píše:... Mam děravej výfuk ak je deraví pred katom tak nemá dostatočný výstupný tlak ...
Je to možné, ale spíš to bude turbem. Na to abysme mohli pokročit k přesnějšímu výsledku potřebujeme podstatně víc vstupních informací od majitele :?:
Zdravím,omlouvám se byla to otázka.Dlouho sem se neozval to se taky omlouvám.Teť sem se vrátil z dovči.Na výfuk nějak nebylo tak sem ho slátal.Naftu sem předávkoval aditivy a radoval se že motor nekouří.No ale řidiči za mnou byli jiného názoru,už není černej kouř.Je krapet do hněda.Žhavící svíčky,nejspíš ty dvě v háji. :P No a kontrola egrventilu a váhy vzduchu se taky odkládá.Zatím nemrzne..

Odpovědět