Právě je 22 črc 2019, 12:23





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 09 dub 2018, 21:48 
Offline

Registrován: 27 lis 2010, 18:30
Příspěvky: 17
Bydliště: karvinsko
Nemate nekdo fotku kliky z Y20 DTH ? Jak je tam resene to impulzni kolo na snimac otacek ?


Nahoru
 Profil  
 

PříspěvekNapsal: 15 dub 2018, 16:14 
Offline

Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Příspěvky: 3559
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
rami píše:
Jake byly prizanky te praskle kliky ?
Neslo nastartovat ,dymilo a jelo jak traktor kdyz jakoby chtil na chvili ?
Mne to jelo jak nachcipla Avia z podfuknutym tesnenim ale hlavne v zataži do kopca rovinka bola v pohode, najazdil som tak asi tyžden a cca 150km ked to pri akceleraciu jeblo, v tu ranu som to poznal že kľuka je Kaput!

_________________
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 dub 2018, 20:37 
Offline

Registrován: 18 říj 2017, 21:44
Příspěvky: 2
Příznaky prasklé klikovky Vectra 2.0 DTH.

Když se to prvně projevilo, tak se z motoru začalo při přidání plynu ozývat drobné cvakání jako volný zdvihák na ventilu. Motor však jel úplně normálně a nic nekouřilo. Po ujetí cca 90 km z práce velmi opatrnou jízdou se při přeřazování z dvojky na trojku motor bez jakékoliv rány (pouze se ozvalo takové zavrzání) zadusil a zdechnul. Startér skoro s motorem nemohl otočit jak motor začal jít ztuha a už to nešlo nastartovat, pouze to pokašlávalo. Po sundání vany zjištěna zlomená klika u druhé ojnice, kdy byla klika navzájem mírně pootočena, proto již snímač otáček kliky nebyl v souladu s čerpadlem a motor již nešel. Zkřížená klikovka dělala takový odpor, že to nešlo skoro pootočit ani montpákou.
Dal jsem jiný motor z vrakoviště, ale taky žádná sláva. Jede pěkně, ale budu měnit těsnění pod hlavou, tlačí to do vody.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 čer 2018, 19:45 
Offline

Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Příspěvky: 3559
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
jerry mouse píše:
Tak Keinak ma inšpiroval k novemu vlaknu kedy nám našom dizli praskla kľuka? Tak na mojom dizlaku Y22DTR presne pri 250tkm! Tak sa pochval Kleinaku aj ty Renči :lol: :wink:
Takže EDIT: po skutočnom zisteni ze bolo dovozcom stočených rovných 30tkm tak to bude 280tkm kedy to ruplo, ale podiel viny bude pripisovany aj nehode na betonovy múrik ktorý si myslim že to iba urychlil.

_________________
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz