Právě je 22 črc 2019, 11:50





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 11 pro 2014, 20:01 
Offline

Registrován: 08 pro 2014, 19:02
Příspěvky: 27
a prosim te jakej olej bude ok??


Nahoru
 Profil  
 

PříspěvekNapsal: 12 pro 2014, 00:03 
Offline

Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Příspěvky: 3559
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Do 240tkm som použival shell 5w40 a potom už iba GM 10w40 ked už to ma svoje kilometre! 8)

_________________
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 led 2015, 18:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 bře 2008, 16:48
Příspěvky: 253
Bydliště: Praha 5
Tak i nám praskla klika v 356 tis. km.


Přílohy:
klika2.jpg
klika2.jpg [ 71.83 KiB | Zobrazeno 3062 krát ]
klika1.jpg
klika1.jpg [ 74.08 KiB | Zobrazeno 3062 krát ]
klika.jpg
klika.jpg [ 60.41 KiB | Zobrazeno 3062 krát ]

_________________
Opel Astra G 2.0. DTi, 74 kW, motor ecotec Y20DTH, r.v. 2002, combi comfort, červená
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 led 2015, 18:32 
Offline

Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Příspěvky: 3559
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Kukam že vám to presne ruplo na tom istom mieste ako mne! Ale nevidim retazove kolo na nahon ativibračneho bazmeku! :? :?

_________________
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 led 2015, 18:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 bře 2008, 16:48
Příspěvky: 253
Bydliště: Praha 5
Jerry, řetěz tam prý žádný nebyl. :(

_________________
Opel Astra G 2.0. DTi, 74 kW, motor ecotec Y20DTH, r.v. 2002, combi comfort, červená


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 led 2015, 14:58 
Offline

Registrován: 31 led 2015, 14:52
Příspěvky: 2
tak to mě taky potkalo a ůplně stejně prasklá....jinak scháním motor Y20DTH, kdyby někdo věděl za rozumnou cenu....
jinak 192 000 km jsem nechápal, ale tak to je..


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 črc 2015, 14:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25 kvě 2014, 13:47
Příspěvky: 473
Bydliště: Chrudim/Slatiňany
Tak mi zrovna volal kámoš že mu rupnula klika na y22dtr v 272000 km. Vyplatí se měnit kliku nebo radši rovnou nový motor? Našel jsem mu jeden komplet nastrojený bez čerpadla za 9000 czk.

_________________
[b]Astra G sedan 1.8, X18XE1, 100 edition, Ethanol E85, OPCOM 1.39 ENG[/b]
Galerie zde: http://1drv.ms/1JE7gpZ


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 srp 2015, 14:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Příspěvky: 2870
Bydliště: Ostrava
Volal kolega, 260tkm, Zafira Y22DTR, prasklá klika asi v půlce.

_________________
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 lis 2015, 13:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 10 dub 2010, 01:15
Příspěvky: 1460
Bydliště: Bratislava
http://www.auto.cz/praskla-klikova-hridel-tika-casovana-bomba-i-ve-vasem-motoru-90332

_________________
Moje prvé auto: Astra G 3door X16XEL - R.I.P
Kód:
http://forum.cars.cz/opel-astra-g/viewtopic.php?f=46&t=18192

Moje terajšie auto: Astra G Bertone Coupé Z20LET
Kód:
http://forum.cars.cz/opel-astra-g/viewtopic.php?f=50&t=25292

In memoriam Paul Walker - R.I.P


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 lis 2015, 15:26 
Offline

Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Příspěvky: 3559
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Po prečitani toho predošleho prispevku beriem k zreteľu že aj vymačkana-vyťahana spojkova lamena v torznych pružinkach može celu vec urychliť! Po mojom kikse kľuky pri demontaži bola zistena rozflakana lamela v pružinkovej časti ktorá ma dozaista svoju funkciu. Zla technika jazdy menej skúseneho vodiča ako aj parkovanie v kopci na zaradenom kvalte :oops: urychluje proces deštrukcie lamely a nasledne časom aj kľukovky.

_________________
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 pro 2015, 11:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 29 říj 2009, 21:06
Příspěvky: 430
Bydliště: Dobronín
No náhodně jsem narazil na toto tema když jsem těchto aut kolem sebe měl ještě spoustu tak kliky praskali KM dle tacho nejméně při 19XXXXkm a nejvíce jsem zažil na tacho 57XXXXkm A také znam jednu zafiru A koupenou uplně novou 2.0dti ježděnou od prvního dne na 30% naftu nebo čisty methylester a dnes má již přes 500000kma stale vše původní 8) 8)

_________________
Opel Astra G 5 dveří 2003 Opel Astra G Cabrio 2003 Audi A6 Allroad 2003 Škoda Octavia Super 1961 Zetor 25K Jawa 23 Mustang *2 a golden sport 1 Jawa 21*2 Jawa 20 *3 aaaa Prase



OP-COM.PROFESSIONAL.CZ, VCDS,FO-COM,TEXA NANO a dětská hračka SCANMASTER


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 zář 2016, 09:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Příspěvky: 2870
Bydliště: Ostrava
Včera další telefon, ZA na 300tkm, klika praskla. Před tím se delší dobu ozývalo klepání v motoru nejasného původu.

_________________
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 úno 2017, 22:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2013, 23:37
Příspěvky: 248
Přiložím jen malý poznatek.
Ať máte přehled o cenách, zda je to moc, nebo se to prostě vyplatí.
Já jsem motor měnil, viz začátek, už nevím který rok, asi 2013 a motor stál 15tis kč, najeto o 6tis méně než můj, takže počítadlo bylo skoro stejné, 160tis km. Motor Y20DTH z německa a ofotil jsem si i knihu jízd.
Můžu říct, že to je nebe a dudy, prostě zatím vše v pohodě, nekouří, neřve a hlavně jede.
Teď tam mám 223 tis km, olej zásadně plná sin, 5W 40 Total Qvards 9000.
Takže jak tady někdo psal 9tis kč je asi OK.
Držím pěsti 8)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 říj 2017, 21:53 
Offline

Registrován: 18 říj 2017, 21:44
Příspěvky: 2
Do Vaší starší diskuse přispívám, že mám Vectra B, motor 2.0 DTI YDTH r.v. 2001 74 KW a klikový křídel mi prasknul při 305000 Km na druhém válci úplně stejně jak to je ve starších příspěvcích popisováno. Koupil jsem jiný motor za 5.000,- Kč bez turba a čerpadla, tak uvidím, zda to bude jezdit.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 dub 2018, 07:49 
Offline

Registrován: 27 lis 2010, 18:30
Příspěvky: 17
Bydliště: karvinsko
Jake byly prizanky te praskle kliky ?
Neslo nastartovat ,dymilo a jelo jak traktor kdyz jakoby chtil na chvili ?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz