Řazení 1.7 DTI (Isuzu)
Řazení 1.7 DTI (Isuzu)
V kolika otáčkách přeřazujete na vyšší rychlostní stupeň,pište i majitele 2.0 dieslu?
- Reklama
No ja nevim, ona u turbomotoru neni nejlepsi spotreba kdyz se drzej otacky tak nizko. Ja bych byt tebou zkusil drzet spis 1750-2500. U me je to dano tim ze mam kvalty daleko od sebe a pod 1500 otacek o sobe motor dava pomerne dost vedet a spotrebe to taky nesvedci jak jsem vypozoroval.
Psal jsi ze si jezdil VW TDIckem, jestli se nepletu, tak musis byt zvyklej drzet otacky vejs. S TDI PD jezdim na jeste vyssich otackach, nez s Oplem.
Psal jsi ze si jezdil VW TDIckem, jestli se nepletu, tak musis byt zvyklej drzet otacky vejs. S TDI PD jezdim na jeste vyssich otackach, nez s Oplem.
Ty PD,když budeš vytáčet tak ti to bude žrát jako benzín,já jsem s tím jezdil za 5,5 (byl to ale 3.dveř 6.kvalt).To byl průměr,a řazení-rozjezd 1,v 10.km/h 2,při 30-35 tam davám 3,ve 45.km/h 4,v 55-60km/h 5,a 6 až někdy v 95.km/h.(todle je řazeni na rovince,a samozřejmě brzdění motorem)
Když jsem to troch víc vytáčel tak jsem pod 6l./100 nešel a ve městě klidně 7.5 l (Praha) a to je styl jízdy krok sun krok.![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Když jsem to troch víc vytáčel tak jsem pod 6l./100 nešel a ve městě klidně 7.5 l (Praha) a to je styl jízdy krok sun krok.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Ja jezdil Superbem (96kW verze pozdeji nacipovana na cca 120kW) za 6,5. Stval me ten kopanec pri prekracovani 2000 otacek tak jsem to drzel furt nad. I kdyz se s tim prasilo - za studena tocilo k omezovaci,... tak to jezdilo kolem 7. IMHO si tomu motoru daval na frak. Jakykoliv zatizeni v tak nizkejch otackach je dost nezadouci.
Superb jezdil asi 20km cesty do prace a z5
To samy se da v BMW 530D zajet za 7,2-7,6(stejnej styl razeni). PDcko ma pod 2000 hooodne malo sily treba v porovnani s 2.2DTI - navic pod 1500 se ten motor (PD)priserne rozklepe. Drzet otacky mezi 1750-2750 ti doporucej v kazdym servisu.
Spis bych se soustredil na to slapat na plyn v optimu motoru a ne odspoda nez motor soustavne podtacet. Na spotrebe se to projevi. Ostatne stylem jakym jezdim se i s 2.2 na delsi trase dostanu hluboko pod 6 litru.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Spis bych se soustredil na to slapat na plyn v optimu motoru a ne odspoda nez motor soustavne podtacet. Na spotrebe se to projevi. Ostatne stylem jakym jezdim se i s 2.2 na delsi trase dostanu hluboko pod 6 litru.
Jj, ja to znam. Trochu se o to zajimam. Zmerenej vykon ale zpravidla ukaze maximum kroutaku az za 2000ot... Tak jako tak mi prijde jako optimalni drzet otacky mezi 1750-2500. Cili radit zhruba v 2500-3000ot (cervene pole je az za 5000ot. takze to nepovazuju za nejaky nadmerny vytaceni). Ze zkusenosti mi prijde spis dulezity (co se tyce spotreby) akcelerovat v optimalnich otackach, nez drzet motor na zbytecne nizkejch (pod 1500). Ikdyby to podtaceni vedlo k nizsi spotrebe tak s ohledem na zivotnost motoru bych se toho radeji vyvaroval.
Já mám trochu jiný pohled já bych osobně řadil ve 2000 ot/min,nemůžeš spojovat spotřebu a zrychlení (to jsou dvě protichůdné věci).
Buď zrychlení nebo spotřeba,já jsem zvolil spotřebu proto jsem zvolil 1.7 DTI.
Přikládám také pořadí ve spotřebě je to soutěž ECONOMY RUN,jejich styl jízdy je plynulý rozjezd a co nejdřív tam dát co nejvyšší rychlost,schválně mrkni na tu tabulku.
P.s.kolik ti žere ta 2.2 DTI
Takže nejde to nahrát,PDF dokument někjaká chyba-tady to nahrávání je nešťastné,VW club to má dobře vyřešeno..
Buď zrychlení nebo spotřeba,já jsem zvolil spotřebu proto jsem zvolil 1.7 DTI.
Přikládám také pořadí ve spotřebě je to soutěž ECONOMY RUN,jejich styl jízdy je plynulý rozjezd a co nejdřív tam dát co nejvyšší rychlost,schválně mrkni na tu tabulku.
P.s.kolik ti žere ta 2.2 DTI
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Takže nejde to nahrát,PDF dokument někjaká chyba-tady to nahrávání je nešťastné,VW club to má dobře vyřešeno..
Je jasny ze akcelerace/spotreba je neco jinyho. Ale jak pisu beru ohled na motor - v nizkejch otackach spatne maze, vic se namaha klikovka, objevuji se nezadouci vibrace, muzou nastat problemy s VTG jak jsi psal drive ...
Ecorallye samozrejme vyzaduje hned co nejvyssi kvalt. Rek bych ale, ze SDIcko se stejnym objemem by melo porazit TDI. Kdyz se to jen tak lechta, tak turbo stejne temer nepreplnuje a spis brani vyfukovejm plynum.
K ty 2.2DTI - podle toho co zrovna jezdim za trasy se mi spotreba na nadrz pohybuje mezi 5,8-6,5l (vcetne prazskyho provozu). Vyslovene dalka se da za 5-5,5 ale na to zas moc nejsem - ten motor svadi k svizne jizde podobne jako PDcka svym mohutnym zatahem. Prez 7litru se da dostat jenom pri opravdu razantni jizde.
Ecorallye samozrejme vyzaduje hned co nejvyssi kvalt. Rek bych ale, ze SDIcko se stejnym objemem by melo porazit TDI. Kdyz se to jen tak lechta, tak turbo stejne temer nepreplnuje a spis brani vyfukovejm plynum.
K ty 2.2DTI - podle toho co zrovna jezdim za trasy se mi spotreba na nadrz pohybuje mezi 5,8-6,5l (vcetne prazskyho provozu). Vyslovene dalka se da za 5-5,5 ale na to zas moc nejsem - ten motor svadi k svizne jizde podobne jako PDcka svym mohutnym zatahem. Prez 7litru se da dostat jenom pri opravdu razantni jizde.