Řazení 1.7 DTI (Isuzu)

diesel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 říj 2006, 11:25
Bydliště: ČR

Řazení 1.7 DTI (Isuzu)

Příspěvek od diesel » 31 led 2007, 15:09

V kolika otáčkách přeřazujete na vyšší rychlostní stupeň,pište i majitele 2.0 dieslu?

Reklama
 

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 31 led 2007, 16:35

Pri klidny jizde 2500-3000. Se studenym motorem nikdy neprekracuju 3000ot.

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 31 led 2007, 17:02

2200-2500, když to chci víc rozhejbat tak 3000-3300, se studenym do 2500
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 31 led 2007, 17:17

No ono to chce brat s rezervou. Ty motory maj jiny zprevodovani a jinou charakteristiku. Ja pod 2500 radit nemuzu bo bych to podtacel.

diesel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 říj 2006, 11:25
Bydliště: ČR

Příspěvek od diesel » 31 led 2007, 21:09

No já řadím ve 2000 ot/min a nezdá se mi to že bych to dusil,ale zase na druhou stranu se mi moc nelíbí spotřeba,ale porovnávám to s palivoměrem a to není moc,spíš vůbec objektivní.

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 31 led 2007, 21:25

No ja nevim, ona u turbomotoru neni nejlepsi spotreba kdyz se drzej otacky tak nizko. Ja bych byt tebou zkusil drzet spis 1750-2500. U me je to dano tim ze mam kvalty daleko od sebe a pod 1500 otacek o sobe motor dava pomerne dost vedet a spotrebe to taky nesvedci jak jsem vypozoroval.
Psal jsi ze si jezdil VW TDIckem, jestli se nepletu, tak musis byt zvyklej drzet otacky vejs. S TDI PD jezdim na jeste vyssich otackach, nez s Oplem.

diesel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 říj 2006, 11:25
Bydliště: ČR

Příspěvek od diesel » 31 led 2007, 21:45

Ty PD,když budeš vytáčet tak ti to bude žrát jako benzín,já jsem s tím jezdil za 5,5 (byl to ale 3.dveř 6.kvalt).To byl průměr,a řazení-rozjezd 1,v 10.km/h 2,při 30-35 tam davám 3,ve 45.km/h 4,v 55-60km/h 5,a 6 až někdy v 95.km/h.(todle je řazeni na rovince,a samozřejmě brzdění motorem)
Když jsem to troch víc vytáčel tak jsem pod 6l./100 nešel a ve městě klidně 7.5 l (Praha) a to je styl jízdy krok sun krok. :(

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 31 led 2007, 21:55

to je krásný podtáčení..... vačka ti poděkuje :wink: :lol:
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 31 led 2007, 22:00

Ja jezdil Superbem (96kW verze pozdeji nacipovana na cca 120kW) za 6,5. Stval me ten kopanec pri prekracovani 2000 otacek tak jsem to drzel furt nad. I kdyz se s tim prasilo - za studena tocilo k omezovaci,... tak to jezdilo kolem 7. IMHO si tomu motoru daval na frak. Jakykoliv zatizeni v tak nizkejch otackach je dost nezadouci.

diesel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 říj 2006, 11:25
Bydliště: ČR

Příspěvek od diesel » 31 led 2007, 22:18

Vačka ani ne,ale zatuhne proměnlivá geometri lopatek..
S tím Superbem si jezdil určitě dálky,protože v kombinaci s tvým řazením je to nemožné,ale každopádně PD to zvládne (řazení),má točivý moment jako lokomotiva.
Já měl první PD a toč. (285 nm),jinak ty novější mají tak 310.nm

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 31 led 2007, 22:27

Superb jezdil asi 20km cesty do prace a z5 :wink: To samy se da v BMW 530D zajet za 7,2-7,6(stejnej styl razeni). PDcko ma pod 2000 hooodne malo sily treba v porovnani s 2.2DTI - navic pod 1500 se ten motor (PD)priserne rozklepe. Drzet otacky mezi 1750-2750 ti doporucej v kazdym servisu.
Spis bych se soustredil na to slapat na plyn v optimu motoru a ne odspoda nez motor soustavne podtacet. Na spotrebe se to projevi. Ostatne stylem jakym jezdim se i s 2.2 na delsi trase dostanu hluboko pod 6 litru.

diesel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 říj 2006, 11:25
Bydliště: ČR

Příspěvek od diesel » 01 úno 2007, 15:33

Ve 2.2 Dti jsem nikdy nejel ale podle spotřeby by se mi to už nevyplatilo(6,5 .l) :?: ,ještě k těm VW dieslum technologie PD,přikládám ti graf mého bývalého diesla 85.kw,285 nm,tento motor jakožto všechny motory této konstrukce mají vrchol toč.momentu při 1900 ot/min. Obrázek

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 01 úno 2007, 16:06

Jj, ja to znam. Trochu se o to zajimam. Zmerenej vykon ale zpravidla ukaze maximum kroutaku az za 2000ot... Tak jako tak mi prijde jako optimalni drzet otacky mezi 1750-2500. Cili radit zhruba v 2500-3000ot (cervene pole je az za 5000ot. takze to nepovazuju za nejaky nadmerny vytaceni). Ze zkusenosti mi prijde spis dulezity (co se tyce spotreby) akcelerovat v optimalnich otackach, nez drzet motor na zbytecne nizkejch (pod 1500). Ikdyby to podtaceni vedlo k nizsi spotrebe tak s ohledem na zivotnost motoru bych se toho radeji vyvaroval.

diesel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 říj 2006, 11:25
Bydliště: ČR

Příspěvek od diesel » 01 úno 2007, 16:20

Já mám trochu jiný pohled já bych osobně řadil ve 2000 ot/min,nemůžeš spojovat spotřebu a zrychlení (to jsou dvě protichůdné věci).
Buď zrychlení nebo spotřeba,já jsem zvolil spotřebu proto jsem zvolil 1.7 DTI.
Přikládám také pořadí ve spotřebě je to soutěž ECONOMY RUN,jejich styl jízdy je plynulý rozjezd a co nejdřív tam dát co nejvyšší rychlost,schválně mrkni na tu tabulku.
P.s.kolik ti žere ta 2.2 DTI :?:
Takže nejde to nahrát,PDF dokument někjaká chyba-tady to nahrávání je nešťastné,VW club to má dobře vyřešeno..

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 01 úno 2007, 16:37

Je jasny ze akcelerace/spotreba je neco jinyho. Ale jak pisu beru ohled na motor - v nizkejch otackach spatne maze, vic se namaha klikovka, objevuji se nezadouci vibrace, muzou nastat problemy s VTG jak jsi psal drive ...
Ecorallye samozrejme vyzaduje hned co nejvyssi kvalt. Rek bych ale, ze SDIcko se stejnym objemem by melo porazit TDI. Kdyz se to jen tak lechta, tak turbo stejne temer nepreplnuje a spis brani vyfukovejm plynum.
K ty 2.2DTI - podle toho co zrovna jezdim za trasy se mi spotreba na nadrz pohybuje mezi 5,8-6,5l (vcetne prazskyho provozu). Vyslovene dalka se da za 5-5,5 ale na to zas moc nejsem - ten motor svadi k svizne jizde podobne jako PDcka svym mohutnym zatahem. Prez 7litru se da dostat jenom pri opravdu razantni jizde.

Odpovědět