Y17DT otázečka

Odpovědět
Uživatelský avatar
hansdob
Příspěvky: 430
Registrován: 29 říj 2009, 20:06
Bydliště: Dobronín
Kontaktovat uživatele:

Y17DT otázečka

Příspěvek od hansdob » 26 lis 2012, 22:38

Jelikož jsem uvolnil kůlničku a tak jsem se jal rozebrat si naší astrulu a trochu počistit sání zaslepit EGR a tak.No a jelikož už je to dlouho co jsem tady měl jinou takovou rozdělanou tak jsem zapoměl jak je to tam stím sáním tento motor je 16ventil takže má hlava 8 sacích otvorů dejme tomu 2*2cm ale mezikus sání má je 4 otvory 2*2 a 4 otvory 0,5*0,5 za jedno nevím proč a za druhé čipnuto už ji mám a co by se stalo kdybych frézou otevřel i zbývající 4 na sání takže bych měl 8tvorův hlavě a 8 otvorů v sání
Opel Astra G 5 dveří 2003 Opel Astra G Cabrio 2003 Audi A6 Allroad 2003 Škoda Octavia Super 1961 Zetor 25K Jawa 23 Mustang *2 a golden sport 1 Jawa 21*2 Jawa 20 *3 aaaa Prase



OP-COM.PROFESSIONAL.CZ, VCDS,FO-COM,TEXA NANO a dětská hračka SCANMASTER

Reklama
 

Mirdas
Příspěvky: 1333
Registrován: 28 lis 2011, 21:06
Bydliště: Rumburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Y17DT otázečka

Příspěvek od Mirdas » 26 lis 2012, 23:18

teoreticky zlepšíš přístup vzduchu 8) jelikož zmenšíš restikci 8)
Born From Jets

Uživatelský avatar
hansdob
Příspěvky: 430
Registrován: 29 říj 2009, 20:06
Bydliště: Dobronín
Kontaktovat uživatele:

Re: Y17DT otázečka

Příspěvek od hansdob » 27 lis 2012, 19:47

což to já vím (auto má i upravenej soft a jede jako střela) ale abych tím nezallil vzduchu moc?? Proto sonduju. Stejně budu prvně schánět jinej mezikus sání at mužu experimentovat.
Opel Astra G 5 dveří 2003 Opel Astra G Cabrio 2003 Audi A6 Allroad 2003 Škoda Octavia Super 1961 Zetor 25K Jawa 23 Mustang *2 a golden sport 1 Jawa 21*2 Jawa 20 *3 aaaa Prase



OP-COM.PROFESSIONAL.CZ, VCDS,FO-COM,TEXA NANO a dětská hračka SCANMASTER

Uživatelský avatar
hansdob
Příspěvky: 430
Registrován: 29 říj 2009, 20:06
Bydliště: Dobronín
Kontaktovat uživatele:

Re: Y17DT otázečka

Příspěvek od hansdob » 22 pro 2012, 17:35

Má někdo otestováno na Y17DT při zaslepení EGR pozná řj chybu nebo nepozná?? Já mám na své upravený soft a mám zaslepený EGR a nemám problém ted jsem kamarádovi zaslepil EGR na Y17DT taktéž 2003 jako moje a jemu to hlásí od té chvíle závadu P0400 a tak vynám záslepku a uvidíme změnu. Má už s tímto někdo zkušenost??
Opel Astra G 5 dveří 2003 Opel Astra G Cabrio 2003 Audi A6 Allroad 2003 Škoda Octavia Super 1961 Zetor 25K Jawa 23 Mustang *2 a golden sport 1 Jawa 21*2 Jawa 20 *3 aaaa Prase



OP-COM.PROFESSIONAL.CZ, VCDS,FO-COM,TEXA NANO a dětská hračka SCANMASTER

Kenny608
Příspěvky: 29
Registrován: 05 čer 2010, 11:18

Re: Y17DT otázečka

Příspěvek od Kenny608 » 22 pro 2012, 19:43

Ja som mal zaslepeny EGR, ale raz za cas to vyhodilo chybu (cislo chyby si uz nepamatam, ale bolo to nieco s EGR). Preto som to zaslepenie zrusil.

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1180
Registrován: 12 led 2007, 18:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Y17DT otázečka

Příspěvek od RomanK » 22 pro 2012, 19:59

Nezažil jsem u Y17DT problém s EGR ventilem. Snad jediný motor kde to nezlobí. Proč zaslepovat něco, co nezlobí a jednotka nefunkčnost EGR pozná z plnícího tlaku. Rozsvítí pak kontrolku. Navíc EGR u diesela je nutné mít funkční a když se navrhuje na dieselový motor turbo, tak se navrhuje spolu s EGR a zakomponuje se to do SW řídící jednotky. Zaslepením EGR u diesela roste teplota ve spalovacím prostoru a turbo s tím může mít problémy (hlavně materiál svodů a housingu).
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]

Uživatelský avatar
hansdob
Příspěvky: 430
Registrován: 29 říj 2009, 20:06
Bydliště: Dobronín
Kontaktovat uživatele:

Re: Y17DT otázečka

Příspěvek od hansdob » 22 pro 2012, 20:57

nemám problém s EGR na dieselech ale vím jak zasírají potrubí při zaslepeným EGR proudí částečky oleje a kondenzované vody z odvětrání motoru a častečky oleje z vůlí turba ale z EGR jde horká splodina motoru která vytvoří hnusnej obalující karbon podobný tomu co býval u pionýrů ve výfukách (a na motoru Y17DT čistit sání není tak jednoduchý jako třeba u vw group) a proto je na všech svých autech mám odstaveny. Na mé mám upravený soft tak nic nehlasí ale kamarád má orig soft a hned po zaslepení to občas hlásí chybu P0400.


Jak muže zaslepení EGR zvyšovat teplotu když při zaslepeném EGR jde jen studený vzduch sáním a navíc EGR v době kdy se turbo zahřívá do vysokých teplot (v zátěži) je EGR přece stejně zavřený
Opel Astra G 5 dveří 2003 Opel Astra G Cabrio 2003 Audi A6 Allroad 2003 Škoda Octavia Super 1961 Zetor 25K Jawa 23 Mustang *2 a golden sport 1 Jawa 21*2 Jawa 20 *3 aaaa Prase



OP-COM.PROFESSIONAL.CZ, VCDS,FO-COM,TEXA NANO a dětská hračka SCANMASTER

Odpovědět