Stránka 1 z 1
Chyby 1625, 1630 a 1631.
Napsal: 12 dub 2012, 10:39
od asgard.midgard
Prosim o radu co s tím. 1.7 TD 50 kw.
Re: Chyby 1625, 1630 a 1631.
Napsal: 12 dub 2012, 11:57
od denny
Vyměň vstřikovací čerpadlo nebo nech opravit to svoje.
Re: Chyby 1625, 1630 a 1631.
Napsal: 12 dub 2012, 12:42
od asgard.midgard
Hmm. To je to nejjednoduší a docela nákladný. Hledám nějaké jiné řešení jestli vůbec je. Třeba jestli to neni jen nějaká vychytávka.
Re: Chyby 1625, 1630 a 1631.
Napsal: 12 dub 2012, 16:08
od mirda2908
myslim ze denny ti to rekl jednoznacne dennymu bych verim je jeden s mala dobrych mechanikov tady na foru
Re: Chyby 1625, 1630 a 1631.
Napsal: 12 dub 2012, 18:13
od Mike.S
ne jen na foru, ale v celé ČR

Re: Chyby 1625, 1630 a 1631.
Napsal: 23 kvě 2012, 22:26
od asgard.midgard
Tak kdybych věřil Dennymu. Provařil bych asi 34 500,- Kč. Jediná rada co radil je repas čerpadla s cenou z autokelly za 41 499,-Kč. Jenže to je to nejjednoduší, jak už jsem psal. Zajít do kelly a koupit něco co se akorát vymění. Sehnal jsem si v Německu společnost, která se zabívá čerpadlama. Oprava mi vyšla na 311 eček a hlavně jsem na to dostal 2 roky záruku. Chtěl jsem vědět jestli právě někdo nemá zkušenosti s těmito závady a jejich řešení než zajít do krámu a koupit "nový" díl.
Re: Chyby 1625, 1630 a 1631.
Napsal: 23 kvě 2012, 22:52
od RomanK
denny píše:Vyměň vstřikovací čerpadlo nebo nech opravit to svoje.
Jestli dobře čtu, tak Ti Zdenda radil to, co jsi udělal. Opravil jsi svoje čerpadlo. Taky jsi mohl jít do Oplu a pak by jsi podle svých slov "provařil" 44 752,80 Kč. Tvé čerpadlo má BOSCH číslo 0470004003. Zkus jej zadat do vyhledávače a uvidíš, za kolik se dá sehnat druhý kus. Rozhodně to nejsou pětimístné cifry s trojkou nebo čtyřkou na začátku. A přeci jenom je lepší mít druhý kus sestavený z nových dílů než něco opravené. Cena je sice hezká, záruka super, ale kdyby se čerpadlo náhodou rozsypalo někde v Chorvatsku (o prázdninách poměrně dost častý jev), tak jej sice vyreklamuješ, ale firma Ti z Chorvatska odtah nezaplatí.
Re: Chyby 1625, 1630 a 1631.
Napsal: 02 čer 2012, 16:27
od asgard.midgard
Rada zněla vyrepasovat čerpadlo. V čerpadle, ale závada nebyla. Byla v řídící jednotce, která je součástí čerpadla. Nejlevnější repas jsem sehna asi za 15 000,-. Tu cenu, kterou jsem psal mi radil v soukromých zprávách. A co se týče cesty do Chorvatska, tak to bych si asi netrouf s takhle starým autem.

Re: Chyby 1625, 1630 a 1631.
Napsal: 02 čer 2012, 19:40
od maccek
Ja sehnal typka co mi repasoval řídící jednotku čerpadla za necelé 3 tisice. A ani jsem ji nikam posílat nemusel. Navic se zárukou..coz jsem docela čuměl..
Re: Chyby 1625, 1630 a 1631.
Napsal: 03 čer 2012, 13:45
od RomanK
1.) Jeden o voze a druhý o koze. Motor X17DTL je úplně jiný než Y17DT. Jednu jednotku dělá BOSCH a druhá je Denso.
2.) Je smutné mít auto v takovém stavu, abych měl strach s ním ujet 2000 km aniž bych očekával, že to nevydrží.
3.) Je-li jednotka součástí čerpadla a není samostatně koupitelná, je na místě doporučovat repas čerpadla (výměna opotřebovaných dílů v těle čerpadla, výměna jednotky a nastavení čerpadla na stolici), nikoliv repas jednotky. Jednotka má k sobě připojeny komponenty, které způsobují její poškození a pokud se pouze opravuje bez výměny těchto komponent, odstraňuje se pouze následek problému, ne však jeho příčina.