Právě je 19 črc 2019, 01:37





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Astra G 2.0 dti Problem!!
PříspěvekNapsal: 10 lis 2011, 19:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 lis 2011, 19:29
Příspěvky: 8
Ahoj všichni.
Na foru jsem nový, tak bych vás chtěl všechny pozdravit a teĎ k věci....

V me Astře je nějaký problém po motorové stránce. Přejelo se přes retarder(zpomalovač,hrb-všichni chápete) a přestalo jít turbo. Řikal jsem si jestly to nebudou podtlakové ventily tak sem vyměnil(prohodil) ten blíž turbu za ten co je uplně napravo z pohledu když se otevře kapota... a turbo běhalo... ale po čase se stalo to že (asi to je nějakej)VENTIL viz. FOTO se při startu motoru okamžitě sepne na plno a vůbec nereguluje....bojím se aby třeba neodešlo turbo nebo tak něco. Tak se chci zeptat co si o tom myslite a nebo jestly to takhle má být... za každou radu děkuji... Jedná se o diesel 2.0 dti z roku 2002.
Příloha:
motor.jpg
motor.jpg [ 121.95 KiB | Zobrazeno 4129 krát ]
Příloha:
motor1.jpg
motor1.jpg [ 108.99 KiB | Zobrazeno 4129 krát ]

_________________
Astra 2.0 dti 74 kw


Nahoru
 Profil  
 

 Předmět příspěvku: Re: Astra G 2.0 dti Problem!!
PříspěvekNapsal: 11 lis 2011, 08:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Příspěvky: 2870
Bydliště: Ostrava
Na té fotce máš podtlakový regulátor turba. Když nastartuješ, vytvoří se vakuum a táhlo zajede na maximum. Turbu se zavře obtoková klapka, takže může tlačit.
Tady tím se turbo reguluje, podívej se po trase té hadičky, najdeš tam elektromagnetický ventil řízení podtlaku ( solenoid). Tím se vakuum dávkuje podle zatížení motoru.
To že to po nastartování zajede je OK, takže podtlaky máš nejspíš v pořádku.
Stejně ale zkus zkontrolovat všechny hadičky, ať to nevypadne při nějakém dalším nájezdu na hrb.
Ještě k té výměně, dej ty ventily do původního stavu, zkoukni jestli se turbo chová jak má. Jestli ne , tak se s tím dá nějakou chvíli jezdit, ale nepřeháněj to. Solenoid vířivých klapek tam taky má svůj význam.
A co ten olej z turba? :lol:

_________________
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Astra G 2.0 dti Problem!!
PříspěvekNapsal: 11 lis 2011, 15:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 lis 2011, 19:29
Příspěvky: 8
Alzafire, díky za radu;) Na všechno se podívám a ventili už jsou v původním stavu. Turbo se chová pořád stejně. Nastartuju motor a ventil turba se uplně sepne na maximum. Při sešlápnutí plyn. pedálu otačky vylítnou turbo začne luftovat tak na 2200-2400 otáček, ale ventil je pořád sepnutý na plno a ani se nehne dokud se nevypne motor. Další věc které sem si všiml že jak jsou tam ty solanoidy(pokud to teda dobře chápu) ty ventili co jsem je proházel, tak po vypnutí motoru to vnich tak 3 vteřini divně hučí a sou celkem zahřáté... Co se týče oleje z turba... skoro 6 let v provozu a měnil se jen olej a filtry....:D.D takže musím udělat generálku motoru.... od oleje je i spodek motoru...(kolem olejovky.) nějaký rady jak začít?;);)

_________________
Astra 2.0 dti 74 kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Astra G 2.0 dti Problem!!
PříspěvekNapsal: 11 lis 2011, 21:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Příspěvky: 2870
Bydliště: Ostrava
Na místě to auto zbytečně netrap. Vezmi to tak, podtlak tam máš, takže turbo by mělo tlačit, jestli nemá nějakou vnitřní vadu.
Že ventily po dojezdu hřejí, to je normální , je to napájené elektrikou. Po vypnutí motoru se přes ty ventily podtlak vypouští. No to vlastně nejde, napouští se vzduch do podtlaku. Proto ty zvuky.
No a s tou údržbou motoru, chce to někde začít. Co takhle vyčistit sání :mrgreen: ?

_________________
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Astra G 2.0 dti Problem!!
PříspěvekNapsal: 10 bře 2012, 15:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2012, 20:00
Příspěvky: 30
Bydliště: Hlavnice, okres. Opava
Chci se zeptat..mam podobný problem s turbem..jen mi to nic nedělá s klapkou turba,od vakuové pumpy jsem to nechal napojené jenom na turbo zbytek jsem zaslepil, a nic to neudělalo..ani to za tu klapku nezatáhlo.. Solenoid před turbem když do něho začnu foukat do hadiček tak propouští a nedrží ani podtlak..nevím co s tím jestli ten solenoid bude špatný nebo né..jinak regulátor na turbo jsem zkoušel zase přes hadičku zatáhnout usty(tahat vzduch) a normalně se hýbala..tak nevím. Poraďte prosím

_________________
Opel Astra G 2.0 DTI 74kw r.v. 2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Astra G 2.0 dti Problem!!
PříspěvekNapsal: 10 bře 2012, 16:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Příspěvky: 2870
Bydliště: Ostrava
Chyby v podtlaku nebo solenoidu. Ten ústy nevyzkoušíš.
Zkus přehodit solenoidy, uvidíš.
Může být i špatná vakuová pumpa.
Pročti fórum, kolem podtlaků je tu toho mraky.
Jinak máš SZ

_________________
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Astra G 2.0 dti Problem!!
PříspěvekNapsal: 10 bře 2012, 17:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 pro 2008, 16:20
Příspěvky: 3291
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Buď ti vakuum pumpa nepracuje nebo je ruplá membrána na turbu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Astra G 2.0 dti Problem!!
PříspěvekNapsal: 11 bře 2012, 19:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2012, 20:00
Příspěvky: 30
Bydliště: Hlavnice, okres. Opava
prohodil jsem solenoidy a Astra slape jako hodinky.. Jenom mi asi padá nafta.. na startování to musím vždicky tak 5x a pak to teprv zakucká a chytne,někde mi to asi nasáva vzduch..

_________________
Opel Astra G 2.0 DTI 74kw r.v. 2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Astra G 2.0 dti Problem!!
PříspěvekNapsal: 10 črc 2017, 14:35 
Offline

Registrován: 10 črc 2017, 14:29
Příspěvky: 2
Dobry den mam prozbu ? mam opel vectra b 2.0dti 16v 74kw !a mam problem s turbem pri startu turbo bezi i pri rozjezdu ale po chvily semi ukaze na palubovce chiba a turbo us netahne po chvily se zase zapne a chiba zmizi a takhle to dela fut do kola koupil jsem vahu vzduchu a furt stejne nevim si stim rady!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot], Google [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  




cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz