Právě je 19 črc 2019, 02:06





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !
PříspěvekNapsal: 27 bře 2018, 19:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2008, 11:35
Příspěvky: 2251
Bydliště: Kroměříž
TERMOSTAT K.O.

_________________
OPEL ZAFIRA 2,2DTI Y22DTR OPC line 2005

Moje nabídka nejen aut: https://www.sbazar.cz/automilacek


Nahoru
 Profil  
 

 Předmět příspěvku: Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !
PříspěvekNapsal: 27 bře 2018, 20:26 
Offline

Registrován: 29 říj 2017, 12:41
Příspěvky: 28
díky .. a to má souvislost s oběma problémama?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !
PříspěvekNapsal: 27 bře 2018, 21:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Příspěvky: 3367
Bydliště: Prostějov (TIR)
Ano. To musíš znát s autoškoly ne - malý okruh chlazení a velký okruh (+ chladič) - mezi tím přepíná termostat. Pokud je termostat pořád otevřený tak se ti logicky neohřeje voda tak jak by měla protože je zapojený hned celý okruh chlazení a ve výsledku je strašně poznat na topení zda tedy hřeje málo nebo hodně...


viz animace:
https://www.youtube.com/watch?v=V7inC4lOpGs

_________________
Marťaskova Šmoulinka Z18XE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !
PříspěvekNapsal: 27 bře 2018, 21:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2008, 11:35
Příspěvky: 2251
Bydliště: Kroměříž
Jo oba problémy způsobené propouštějícím termostatem. Jednoduchý test. Ráno když máš studený motor a nastartuješ tak si šáhni na hadice k chladiči nebo přímo na chladič, pokud po chvíli začne hřát, tak je to jasný.

_________________
OPEL ZAFIRA 2,2DTI Y22DTR OPC line 2005

Moje nabídka nejen aut: https://www.sbazar.cz/automilacek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !
PříspěvekNapsal: 27 bře 2018, 22:36 
Offline

Registrován: 29 říj 2017, 12:41
Příspěvky: 28
díky :-) vyměnit to stejně neumím, takže budu spoléhat na Romana z Brna:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !
PříspěvekNapsal: 27 bře 2018, 22:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Příspěvky: 3367
Bydliště: Prostějov (TIR)
tak to bude ve velice dobrých rukou... 8)

_________________
Marťaskova Šmoulinka Z18XE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !
PříspěvekNapsal: 28 bře 2018, 09:56 
Offline

Registrován: 29 říj 2017, 12:41
Příspěvky: 28
tak tak, už jsem se stihl přesvědčit jednou dřív :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !
PříspěvekNapsal: 29 bře 2018, 17:40 
Offline

Registrován: 29 říj 2017, 12:41
Příspěvky: 28
já se z toho auta snad picnu už .. :( dneska se k tomu přidala žlutá kontrolka taková ta vločka ve čtverci (viewtopic.php?f=21&t=29458) .. má to nějakou souvislost? k Romanovi se dostanu až v příštím týdnu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !
PříspěvekNapsal: 29 bře 2018, 18:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 led 2006, 09:33
Příspěvky: 3079
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Chyba v řídící jednotce chlazení.
Máš dost vody?
Ventilátory jsou funkční?
Jde s nimi prstem otáčet?
Nedostalo auto ránu na přední nárazník?

Diagnostika napoví, ale pokud máš dost vody v nádržce a slyšíš a cítíš, že auto chladí normálně (že se nepřehřívá), tak s tím můžeš opatrně jezdit. Kontroluj teplotu aspoň omakem hadic na chladiči.

_________________
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ! NETOPÍ ! NETOPÍ ! NETOPÍ !
PříspěvekNapsal: 29 bře 2018, 19:27 
Offline

Registrován: 29 říj 2017, 12:41
Příspěvky: 28
teď jsem po vychladnutí motoru jel krátce a kontrolka už nesvítila .. nutno podotknout že dneska, jak se rozsvítila poprvé, tak byla teplota lehce nad 90 °C (ačkoli jinak řeším spíše problém s různě kolísající teplotou od 70-85 °C)

jinak jsem kontroloval:
chladící kapaliny je dost
ventilátor vnější (dál od motoru) se začal točit, když jsem šel zvednout kapotu (za běhu motoru)
ventilátor vnitřní nevím, jestli je funkční, ale rukou pootočit jde
auto ránu na nárazník nedostalo


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  




cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz