Stránka 1 z 10
Nestartuje 2.0 DTI
Napsal: 30 srp 2009, 21:56
od Chavron
Ahojte vsetci, mam problem s motorom 2.0DTI 16V rv2000. Ma nabehanych asi 209000. Asi to uz je dost znama pesnicka, vcera som na nom spravil na vylete cca 500km a dnes som don sadol a nesla nastartovat. Navela navela sa nechal prehovorit a po par chvilach sa podarilo nastartovat ael moc sa mu do toho nechcelo, Presiel som 2 km a po chvili som este skusil startovat a chytilo na prvy sup. Po par hodinach som sadol znova do auta a uz som nenastartoval vobec. Bateria ma stavy dost, toci motorom stale ale motor jednoducho nenaskakuje. Zajtra to asi vypada na servis. Typujem cerpadlo. Co vy?
Re: Nestartuje 2.0 DTI
Napsal: 30 srp 2009, 22:03
od denny
Zavzdušňuje se ti palivový systém.
Přepadové hadičky,nádobka pal.filtru,spec těsnící kroužky nad vstřikovacími ventily.Toto jsou nejčastější místa.
Re: Nestartuje 2.0 DTI
Napsal: 31 srp 2009, 06:41
od Chavron
A ked uz nechce chytit vobec je mozne ze prdlo aj cerpadlo? Uvidim co mi dnes povedia v servise...
Cital som od teba viacero prispevkov, videl som aj ze podobne veci opravujes. Za kolko sa da to cerpadlo aktualne zohnat?
Re: Nestartuje 2.0 DTI
Napsal: 31 srp 2009, 07:40
od MAX - CZ
Spíš to bude něco, co psal denny. Asi se ti to totálně zavzdušnilo a to přes starter nenantáhneš.
Může to být samozřejmě i čerpadlo, ale zatím co jsem slyšel, tak každýmu to zdechlo za jízdy a ne když vozidlo stálo.
Jinak repase čerpadla za dobrou cenu cca 30 tis. Nový asi 80tis. (+- nějaký tisíc).
Použij Hledat
Re: Nestartuje 2.0 DTI
Napsal: 31 srp 2009, 08:59
od hanysek75
ji,měl jsem to samé.vyměň přepady,hubou natáhni naftu-na čtvrtém vstřiku.v žádném případě nestartuj bez toho.chvilku to potrvá,ale chytne,chvíli bude nepravidelný chod,pak se to spraví-že jo denny
Re: Nestartuje 2.0 DTI
Napsal: 31 srp 2009, 11:17
od Chavron
takze auto som hned rano odtiahol do servisu. Tam pozreli zavady - nic. Skusili startovat - nic. Skusili naftu - nic. Nakoniec ked skusil nastartovat ai po 7 krat, motor sa zakuckal a pomaly sa rozbehol. Takze motor bezal a ked sa zohrial, chytal zakazdym. Pozreli sme zhavice, vypadaju OK. Tak teraz neviem.
Re: Nestartuje 2.0 DTI
Napsal: 02 zář 2009, 08:48
od Chavron
Takze dnes som bol znova v servise, auto vraj pozreli a ze take iste znaky, neda sa nastartovat, kym dlhsie netocia. Vraj za cerpadlom nebola nafta, takze predpokladaju ze z cerpadla uchodi nafta. Vraj by mohol pomoct repas a pretesnenie cerpadla.
:(
Vie mi niekto poradit v okoli Ziliny este nejakeho odbornika na tieto motory? Alebo mi vie niekto poradit co s tym?
Re: Nestartuje 2.0 DTI
Napsal: 02 zář 2009, 09:07
od spermin
nemá to čerpadlo spustit po otočení klíčem bez startu (zabzučet) jenom dotaz, zkus po otočení chvíli počkat.
Re: Nestartuje 2.0 DTI
Napsal: 02 zář 2009, 10:08
od Chavron
nie som si isty ci to neplati len pri benzinoch
Re: Nestartuje 2.0 DTI
Napsal: 02 zář 2009, 12:12
od Okura
u DTI myslím není žadné podovávací čerpadlo nafty.
Tady to akorát musí vše dobře těsnit a bejt odvzdušený.
U CR jsou povětšinou jsou.
Re: Nestartuje 2.0 DTI
Napsal: 02 zář 2009, 12:17
od denny
OKURA
udeřil si hlavičkou na hřebíček-žádná dopravka u systému s VP44 není.Musí opravdu vše perfektně těsnit.Čerpadlo VP44 nemá samonasávací schopnost,pakliže není naplněno naftou.Proto ty problémy.
Re: Nestartuje 2.0 DTI
Napsal: 02 zář 2009, 13:24
od Chavron
dufam, ze to bude len tou netesnostou. Vymenili sa aj tie hadicky a menil sa teraz aj palivovy filter. Poobede sa mam dostavit este na zaverecnu skusku a uvidime ci to chyti na prvy krat alebo nie.
Re: Nestartuje 2.0 DTI
Napsal: 17 zář 2009, 16:19
od Monty666
Chavron píše:dufam, ze to bude len tou netesnostou. Vymenili sa aj tie hadicky a menil sa teraz aj palivovy filter. Poobede sa mam dostavit este na zaverecnu skusku a uvidime ci to chyti na prvy krat alebo nie.
Měl jsem stejný problém, a delali to O krouzky na filtru, netesnili. Je opravdu potreba to celé projít a zkontrolovat nez vyhodíš 35000 za repasi cerpadla jako muj bracha a pritom k hovnu. Ja si vymenil jen dva krouzky za 2x7Kc a jezdím jak vítr, brácha to posral a na svem 2.0DTi 74kW dal udelat cerpadlo ktere bylo stejne v poradku a vyplaznul jiz zmínených 35. Pokud budeš dlouho tocit motorem a cerpadlo bude bez nafty tak se ti hodí do STOP stavu a musís na diasgnostiku na odblokování. Bosch to má takhle osefovane aby si nemohl to cerpadlo moc znicit. Tyhle nase cerpadla jsou strasne nachylne na kvalitu nafty a pokud clovek jezdí na sracky od benzinek typu ONO tak to pak stoji vatu. Znám to dělal jsem v servisu BOSCH a tyhle cerpadla vydrzí treba jen 150-200 tisíc. Nekteré mín nekteré víc. Strasne zalezi na co se jezdi.
Ja treba pridavam na kazdou plnou nádrž nafty 1dcl oleje Castrol 0W40 který se vyznacuje pri horení nízkou kouřivostí a malým množstvím sazí. Kdyz jsem byl na STK A ME a nechal si to zmerit tak po najetých 141 000km mám emise jako nové auto a nezakouří ani když jedu sprinty což se u koncernu VW nedá rict ani omylem uz u nového auta.
To s mícháním oleje do nafty jsem se dozvěděl když jsem byl na školení v BOSCH servisu na vstrikovací čerpadla v Německu a kluci co tam delaji mi to rikali. Budu citovat...
"VP 44 je jako ženská, šukáš ji moc dlouho a dře, plivneš, mázneš a jede jak ďábel!!"
Re: Nestartuje 2.0 DTI
Napsal: 17 zář 2009, 18:27
od Marky
Re: Nestartuje 2.0 DTI
Napsal: 18 zář 2009, 00:18
od tovy
ahoj, daj ručnu pumpičku medzi čerpadlo a filter paliva a nafta nebude padať ,cca10 euro.