Mitom:
EGR ventil to klidně může být, v mém případě tomu tak bylo. Ale to ti zjistí každopádně diagnostika
To, že motor přestane táhnout, když se ti rozsvíti již zmíněná kontrolka, je naprosto normální

motor se hodí do nouzového režimu, proto přestane táhnout
Hadičky laidsky zkontrolovat nejde, může v nich být i malinká dirka, které si ani nevšimneš. Jediná možnost, jak zkontrolovat jejich správnou funkčnost, je pomocí tlakové pistole na měřené podtlaku ( snad jsem to napsal správně, kdyžtak denny mě opraví )
Teoreticky by se ti nic dalšího pokazit nemělo, jen to rozsvěcení kontrolky bude čím dál častější
Pokud to není EGR ventil, může to být např. Turbo, váha vzduchu, EP ventily, vakuumpumpa, hadičky a kolínka ( jsou to takové malé zahnuté kusy, vedoucí z EP ventilů, vakuumpumpy apod. a jejich cena je docela mastná

cenově stojí asi tolik co 1-2metry hadičky a kolínek je tam zhruba 10

). Prostě může to být čímkoliv z podtlakového systému, což mě proměřoval i denny
Jinak o těch hadičkách jsem psal asi já... Hadičky se prodávají na metráž ( cenu si už nepamatuji, ale nic drastického to nebylo )... Stačí, když zajdeš do autodílů ( autokelly, opel apod. ) a řekneš jim, že potřebuješ koupit nové podtlakové hadičky do motoru. Řekneš jim ještě co máš za auto, jaký typ motoru a oni už budou vědět

Hadičky můžeš použít i ze silnější verze 2.0DTI, ale ty jsou prej kratší, čili koupit více metráže
Každopádně ti držím palce, ať to máš opravené co nejdříve

Já se s tím peru už delší dobu, ale tak na druhou stranu už je to 10let staré auto
