Právě je 15 črc 2019, 22:38





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2006, 01:31 
Offline

Registrován: 06 dub 2006, 23:15
Příspěvky: 31
Bydliště: Praha
2 palo
Y17DT ISUZU je 16V a poznáš to podle vstřik. čerpadla. Má ho za motorem směrem ke kabině. Vpředu je jenom turbo.
Nápis vzadu DTI je jen komerční značení. 8V má ta horší 50kW od opla.
Já mám taky Y17DT :D a pořád si na tu lenoru do 2000ot. nemůžu zvyknout. :( Turbo mi spíná až tak v 2200ot. Chci teď vyměnit váhu vzduchu, což mi ukázala diagnostika. Dál jsem uvažoval o zaslepení EGRu, ale to prý nemá smysl při těchto nižších otáčkách :?

_________________
ASTRA G caravan 1.7DTI (Y17DT)


Nahoru
 Profil  
 

 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2006, 08:00 
Offline

Registrován: 23 bře 2006, 15:50
Příspěvky: 35
Myslis ze ten snimac vahy vzduchu, teda vaha vzduchu je dolezita hodnota pre spinanie turba. Ako sa vlastne spina turbo, mne to ide asi od 1800 otacok, keby sa to cidlo vahy nejako upravilo, potom by to slo aj od nizsich otacok?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2006, 09:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25 led 2006, 13:39
Příspěvky: 8038
Bydliště: Liberec
palo píše:
Myslis ze ten snimac vahy vzduchu, teda vaha vzduchu je dolezita hodnota pre spinanie turba. Ako sa vlastne spina turbo, mne to ide asi od 1800 otacok, keby sa to cidlo vahy nejako upravilo, potom by to slo aj od nizsich otacok?


to je jedna ze součástek která nejvíc ovlivňuje výkon...upravit váhu asi moc nepujde

_________________
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2006, 14:05 
Offline

Registrován: 23 bře 2006, 15:50
Příspěvky: 35
Chcel som len vediet ci to ma vplyv na spinanie turba, ale hlavne som chcel vediet co spina turbo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2006, 14:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25 led 2006, 13:39
Příspěvky: 8038
Bydliště: Liberec
palo píše:
Chcel som len vediet ci to ma vplyv na spinanie turba, ale hlavne som chcel vediet co spina turbo.


turbo přece nic nespíná to jede furt ale řídící jednotka si selenoidnim ventilem řídí jestli pouští spaliny na lopatky nebo kolem

_________________
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2006, 15:08 
Offline

Registrován: 23 bře 2006, 15:50
Příspěvky: 35
Takze elektricky. Skusim tam dat merak a pozerat na otackomer, kedy to zopne. Dal si mi chrobaka do hlavy. Ak by sa mi to podarilo nejako ovplyvnit, napisem vysledok.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2006, 15:21 
Mám motor 1.7 DTI a vypozoroval jsem že se turbo u tohoto typu ničim nespíná, to prostě roztáčej výfukový plyny. Naopak je tam ventil které sníží zatížení turba (podtlakem z vývěvy), pravděpodobně když je už dost natlakováno. Když jsem auto koupil tak mi to taky začínalo táhnout mezi 1800 a 2000. Bylo to jednak váhou vzduch a EGR ventilem, ten jsem jednoduše zaslepil. Tím zmizela výkonová díra mezi 1500 až 1800. Ale pořád to začínalo táhnout tak od 1800. Váhu vzduch se mi nechtělo kupovat novou. Výrazně pomohlo zvětšení otvorů ve váze přes který proudí vzduch. Tím mi začal motor krásně zabírat od 1500. Po této úpravě to jezdilo srovnatelně s 66 kW TDI. Už jsem na to najel 30tis. V poslední době to ale začíná zase zabírat vejš. Zkusim ještě zvětšit otvory ve váze. Ale mám pocit že už to je stejně na hranici funkčnosti snímače a budu muset koupit novou váhu vzduchu.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2006, 15:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25 led 2006, 13:39
Příspěvky: 8038
Bydliště: Liberec
Anonymous píše:
Mám motor 1.7 DTI a vypozoroval jsem že se turbo u tohoto typu ničim nespíná, to prostě roztáčej výfukový plyny. Naopak je tam ventil které sníží zatížení turba (podtlakem z vývěvy), pravděpodobně když je už dost natlakováno. Když jsem auto koupil tak mi to taky začínalo táhnout mezi 1800 a 2000. Bylo to jednak váhou vzduch a EGR ventilem, ten jsem jednoduše zaslepil. Tím zmizela výkonová díra mezi 1500 až 1800. Ale pořád to začínalo táhnout tak od 1800. Váhu vzduch se mi nechtělo kupovat novou. Výrazně pomohlo zvětšení otvorů ve váze přes který proudí vzduch. Tím mi začal motor krásně zabírat od 1500. Po této úpravě to jezdilo srovnatelně s 66 kW TDI. Už jsem na to najel 30tis. V poslední době to ale začíná zase zabírat vejš. Zkusim ještě zvětšit otvory ve váze. Ale mám pocit že už to je stejně na hranici funkčnosti snímače a budu muset koupit novou váhu vzduchu.


tak to mi teda vysvětli kam si do váhy dělal díry...co to je za nesmysl, dyk to je elektronický čidlo :?: :!: :?: :!:

_________________
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2006, 16:43 
Offline

Registrován: 12 dub 2006, 13:42
Příspěvky: 5
Bydliště: Praha
Ve váze jsou čidla která snímají množství nasávaného vzduchu. Když ten snímač je vadný tak logicky dává řídící jednotce informaci o menším množství vzduchu. Podle množství nasávanýho vzduchu řídící jednotka vypočítá množství nafty. Aby do řídící jednotky šla informace o dostatečným množství vzduchu z vadný váhy stačí zvětšit komoru přez kterou proudí vzduch. Věř nebo nevěř ale mám to vyzkoušený a funguje to. Tímto způsobem váhu neopravíš ale poznáš že je vadná a určitou dobu to pak jede celkem dobře.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2006, 18:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25 led 2006, 13:39
Příspěvky: 8038
Bydliště: Liberec
Zavi píše:
Ve váze jsou čidla která snímají množství nasávaného vzduchu. Když ten snímač je vadný tak logicky dává řídící jednotce informaci o menším množství vzduchu. Podle množství nasávanýho vzduchu řídící jednotka vypočítá množství nafty. Aby do řídící jednotky šla informace o dostatečným množství vzduchu z vadný váhy stačí zvětšit komoru přez kterou proudí vzduch. Věř nebo nevěř ale mám to vyzkoušený a funguje to. Tímto způsobem váhu neopravíš ale poznáš že je vadná a určitou dobu to pak jede celkem dobře.


mě ale neni jasný do čeho děláš tu díru, to čidlo je přece uvnitř trubky a zdaleka nezavírá celej průřez kde proudí vzduch....

_________________
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2006, 16:38 
Offline

Registrován: 12 dub 2006, 13:42
Příspěvky: 5
Bydliště: Praha
Na tom čidle je meandr v něm asi tři elektrody v podobě drátku, navim přesně jak to funguje ale asi ty drátky jsou to čidlo a nějak detekujou množství vzduchu. Kdyby o tom někdo věděl víc ať to napíše. No a uprostřed toho meandru jsem vyvrtal 3mm otvor. Tím pádem začne procházet přes elektrody více vzduchu a váha to detekuje.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Gary
PříspěvekNapsal: 13 dub 2006, 18:44 
Offline

Registrován: 04 úno 2006, 16:08
Příspěvky: 142
Bydliště: K.Vary
Váha pracuje tak že se žhaví odporová spirálka a měří se množství vzduchu potřebné k jejímu ochlazení na danou teplotu.Tuto hodnotu pak zpraceje řidící jednotka.Když zmenšíš průtok,třeba nějakým menším kroužkem na síťce před váhou ,tak tím přidáš na naftě.Doporučuju vyzkoušet .Jede to líp ale o něco málo to více papá.

_________________
Astra CARAVAN G 1.7DTL v plný palbě.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 dub 2006, 08:17 
Chlapci, nejako si odporujete. Jeden zvacsuje a druhy zmensuje. Nebude to nejaka haluz ?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 dub 2006, 09:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25 led 2006, 13:39
Příspěvky: 8038
Bydliště: Liberec
2 gary: sice přidáš na naftě ale ubereš na vzduchu takže to jede stejně ale víc to žere

_________________
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Gary
PříspěvekNapsal: 19 dub 2006, 08:30 
Offline

Registrován: 04 úno 2006, 16:08
Příspěvky: 142
Bydliště: K.Vary
Mě se takhle povedlo ojebat váhu vzduchu a tím i kontrolku elektroniky motoru.Ale bylo to jen dočasné řešení než jsem váhu koupil novou.

_________________
Astra CARAVAN G 1.7DTL v plný palbě.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz