Alzafir píše:To je upřesnění té chyby ( co konkrétně, to ti neporadím ). A ne vždy je P0400 chyba EGRu, může to být i váha vzduchu
Fritol píše:
Alzafir píše:Zkus to tady.
Tohle je fórum o Géčkách, na Háčku se dozvíš víc
dyt on ma Gečko tak proč ho posílaš do Haček ?
Tady toho o CDTi moc není, ale je fakt, že jsem to považoval za Háčko
A to jsem si to vzorně vyplnil i kód motoru . Nicméně má tedy cenu ho měnit, nebo čistit dokola pořád? Mám ho teda nechat vyřadit když mám tu možnost? (jak mechanicky, tak softwarově).
Astra G Kombi 1.7 CDTI 16V (Z17DTL) 59KW, 9/2007 - No EGR :)
ATV Bashan BS200S-7, 2007
Jawa 21, 1984 - s TP a v TOP stavu :)
Víta neznám, ale je jeden kód, konkrétně se váže ke špatnému feedbacku, a to se nechá řešit
Kdybych to byl býval věděl, než jsem koupil nový EGR.....
Jen pro sichr, mluvím o elektronickém EGRu, ale podle kódu motoru bys ho měl mít taky.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
?? Nějak nechápu, P0400 je kód EGRu ( ale víme, že to nebusí být chyba EGRu) . Jestli tam bylo P0400/9 ( teď to píšu z hlavy, ale prostě chyba feddbacku), tak tohle se dá řešit, pokud to jednotka skousne. Právě na Y20DTH jsem to dělal. I ta cena elektronického EGRu by skoro odpovídala.
Je ale fakt, že podtlakové EGRy prodávají autorizáky i s víkem sání, a to je pak taky taková pálka. Takže vycházím z toho , že má PSG16 a elektronický EGR. Od roku 2003 to tak bylo, jestli je to starší motor, to nevím.
Naposledy upravil(a) Alzafir dne 06 lis 2011, 18:47, celkem upraveno 2 x.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Zdarec, tak dneska jsem nechal zaslepit EGR jak záslepkou tak softwarově . Změny - v nižších otáčkách je motor nepatrně živější (jakoby se mu líp dýchalo ) a na volnoběh o něco málo tišší.
Astra G Kombi 1.7 CDTI 16V (Z17DTL) 59KW, 9/2007 - No EGR :)
ATV Bashan BS200S-7, 2007
Jawa 21, 1984 - s TP a v TOP stavu :)
zdar, jojo na 1.7 CDTI (Z17DTL - 59 kw - 2007), ještě jsem se na to nedíval, tuším, že tu záslepku vyrobil (vyřizl atd.) a dal to mezi egr a ten blok. No a pak soft RJ posílal nějakýmu týpkovi do firmy kde dělaj i chip tunning a ten tam "asi" vypnul EGR a přehrál ho. A zvažuju chipnutí, říkal že prý 15 koníků přidá jen softem a něco se čistí k tomu a motoru to nijak neuškodí - cena 1500,-, ale spíš se nato vykašlu, výkon to má podle mého dostatečnej a po městě jezdím za 5,3-5,7l nafty.
Astra G Kombi 1.7 CDTI 16V (Z17DTL) 59KW, 9/2007 - No EGR :)
ATV Bashan BS200S-7, 2007
Jawa 21, 1984 - s TP a v TOP stavu :)
Kontroloval jsem EGR ventil, pri vypnutem motoru nedolihal az k vedeni zpetnych plynu, takze byl stale otevreny. Zkusil jsem ho rozhybat (konec do sveraku a tahat sem tam...) a byl jsem prekvapen ze byl plny oleje (membrana je v poradku). "krabicka" mezi EGR ventilem a motorem (ma jeste pripojenej konektro 2pin), je take plna oleje, jak se tam vsude mohl dostat olej?
odpojil jsem hadicku co vede od te "krabicky" do motoru s ocekavanim ze z ni potece olej, ale byl v ni podtlak (motor sal vzduch) co si myslim je OK.
ma tam byt olej? pripadne jak se tam mohl dostat?
jo, je to motor X17DTL.
diky