Nestartuje 2.0 DTI

Odpovědět
Vojkuvka81
Příspěvky: 671
Registrován: 27 srp 2009, 20:36
Bydliště: Valašske Meziřiči-Wallachian Kingdom

Re: Nestartuje 2.0 DTI

Příspěvek od Vojkuvka81 » 01 lis 2009, 10:38

Monty666 píše:
Vojkuvka81 píše::shock: Olej do nafty bych řek že je nasmysl,zeptej se na to některeho z mechaniku,bude kroutit hlavou,a ptat se kterej vocas Ti tohle poradil,ale je mi to jedno,každy sveho............... :wink:

Já jezdim na srazy do německa a tam jsem to pochytil od mechanika kterej dělá v Ingolstadtu ve značkovém servisu BOSCH repase vstřikovacích čerpadel a ten mi to konkrétně na tohle čerpadlo VP 44 doporučil. On má stejnou Astru jako já jen do ní nacpal o 15000euro víc...

Takže tohle není můj výmysl ale slovo odborníka na slovo vzatého. Je mu 47 let a zkušenosti asi mt bude....

V jednom přispevku pišeš cituji:Ja treba pridavam na kazdou plnou nádrž nafty 1dcl oleje Castrol 0W40 který se vyznacuje pri horení nízkou kouřivostí a malým množstvím sazí a vdruhem přispěvku zas pišeš že cituji:já dávám na každou plnou nádrž nafty 1 dcl oleje Castrol Magnatec 5W30. Je to olej kterej se vyznačuje nízkou kouřivostí při hoření a pomáhá s mazáním čerpadla a vstřikovacích trysek v systému,tudiž je mi lito,ale z čeho si ma potom člověk vybrat?Vždyt ani nejseš schopnej napsat spravne označeni oleje na třech strankach,nebo tam možna liješ co Ti přijde pod ruku,jenže jak jsem psal vyše,někdo by se toho moh chytit,a pak Ti hezky poděkovat,proto než sem něco napišeš,tak nad tim alespon chvili přemyšlej :wink: DĚKUJUJak sem psal vyše,nemyslim to ve zlem :wink:
Obrázek

Reklama
 

Uživatelský avatar
Monty666
Příspěvky: 27
Registrován: 08 srp 2008, 14:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje 2.0 DTI

Příspěvek od Monty666 » 01 lis 2009, 10:47

Vojkuvka81 píše:Jo a VP44 žadnej STOP režim nema když s nim dlouho točiš jak pišeš na prvni straně,je to nesmysl,ptal jsem se na to jak v Boschi tak Dennyho :roll:,kdyby se to hodilo do stop stavu jak jsi psal,tak by jsme to nikdo po 15 startu na prazdno už nenastartovali :(Tak tu prosim nepiš nesmysly,kterych by se moh někdo chytit,diky,myslim to v dobrem :wink:

Tak tohle si jdu okamžitě ověřit. Doufam že se dovolam.

Uživatelský avatar
ada852
Příspěvky: 35
Registrován: 27 pro 2007, 17:23
Bydliště: Modra
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje 2.0 DTI

Příspěvek od ada852 » 01 lis 2009, 10:59

Jo Vojkuvka ma pravdu: urcite VP 44 nema stop stav, mame stym skusenosti nakolko to kazde rano startujem aj na 5 - 15 natoceni....ale nakonec to vzdy chyti....A olej by som do nafty tiez nelial, ja tam davam aditivum od Castrol...
Opel Astra 2.0Di Kombi, 60kW, X20DTL, r.v.1999, 388.000km,

Vojkuvka81
Příspěvky: 671
Registrován: 27 srp 2009, 20:36
Bydliště: Valašske Meziřiči-Wallachian Kingdom

Re: Nestartuje 2.0 DTI

Příspěvek od Vojkuvka81 » 01 lis 2009, 11:05

Ado,co chceš po takovym mechanikovi,tady třeba piše že byl na školeni v Německu v Boschi,cituji:To s mícháním oleje do nafty jsem se dozvěděl když jsem byl na školení v BOSCH servisu na vstrikovací čerpadla v Německu a kluci co tam delaji mi to rikali,A tady zas piše že mu to řikal nějaky chlapek na sraze,tak si kur.a vyber,cituji:Já jezdim na srazy do německa a tam jsem to pochytil od mechanika kterej dělá v Ingolstadtu ve značkovém servisu BOSCH repase vstřikovacích čerpadel a ten mi to konkrétně na tohle čerpadlo VP 44 doporučil,Takže dotyčny piše jeden nesmysl za druhym :( :( :(Viš Monty666,někteři to tu i čteme,ale aspon jsem se pobavil :lol:
Naposledy upravil(a) Vojkuvka81 dne 01 lis 2009, 16:30, celkem upraveno 2 x.
Obrázek

Uživatelský avatar
Monty666
Příspěvky: 27
Registrován: 08 srp 2008, 14:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje 2.0 DTI

Příspěvek od Monty666 » 01 lis 2009, 11:21

Je vidět že čteš pozorně. Aspoň vidíš že to není záležitost jen jednoho člověka ale více lidí. Nebudu se s tebou o tom dohadovat. Já vím svoje a nikomu nic vnucovat nehodlám. :!:

Uživatelský avatar
MAX - CZ
Příspěvky: 2263
Registrován: 21 zář 2008, 11:35
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje 2.0 DTI

Příspěvek od MAX - CZ » 01 lis 2009, 11:45

Všechno to jsou jen "řečičky jedný paničky".
Neni nad to prostě lít kvalitní naftu na normálních čerpačkách, motorový olej ať už to je jakýkoliv je určen k mazání motoru při určitých fyzikálních podmínkách ato bez ředění naftou nebo jinými látkami. Rozhodně není určený k mazání vstřikovacího čerpadla.
Já taky zkoušel svýho Stadiona jezdit na směs Okeny (když ještě byla s alkoholem) a friťáku, a světe div se, jelo to. Ale netvrdim, že to tak je dobře.
Prostě souhlasim s Vojkůvkou - kvalitní nafta, případně k tomu určené aditivum a toť vše. Olej se nalívá do motoru jiným hrdlem než nafta. Nadarmo tam neni u některých napsaný ONLY FUEL :lol:
OPEL ZAFIRA 2,2DTI Y22DTR OPC line 2005

https://www.automilacek.cz

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje 2.0 DTI

Příspěvek od denny » 01 lis 2009, 21:12

Zase chlapi musím říci,že nedavno jsme zachránili dva Renaulty a jedno Volvo /sice common raily/brutálním nalitím 2l motorového oleje do cca 70l nafty.Ta byla totiš tak suchá,že motory mlátily jako kdyby v nádržích byl benzín.Bohužel navíc musím konstatovat,že všechny tři vozy tankovaly u pump Shell a ještě navíc každý u jiné v okruhu cca 100km od Pardubic. :( :( :(
Teď jsem z toho docela kách.My tady problémová vozidla tankujeme u OMV a vše je OK. :)

Uživatelský avatar
Monty666
Příspěvky: 27
Registrován: 08 srp 2008, 14:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje 2.0 DTI

Příspěvek od Monty666 » 02 lis 2009, 09:47

K tomu se nebudu snad ani vyjadřovat, jen až mi někdo řekne že davat 1dcl vysoce kvalitního oleje na 60 litrů nafty je blbost a že jsem kecal a já nevím co všechno tak si budu myslet svoje...

Jinak Denny, já takhle zachránil ve Ski klubu Česká Třebová Transportera 2,5TDI, Octavii 1.9TDi a sněhovou rolbu. Do všech těhle strojů si nalili naftu od zemedelců a včechny motory začali jít do prdele. Akorát já dal naftu od Benziny a litr oleje na nádrž plus aditiva. Kromě Octavie kde odešli všechny 4 vstřikovače a pozděli i čerpadlo asi po měsíci (bylo KO) tak všechny jezdí dodnes. Když jsme tui naftu nalili do speciálního kotle na vytápění na olej tak to nechtělo ani chytnout a hulilo to jak komín ČKD v 70tých letech. ALe po ohřátí na provozní teplotu to fičelo.

Vojkuvka81
Příspěvky: 671
Registrován: 27 srp 2009, 20:36
Bydliště: Valašske Meziřiči-Wallachian Kingdom

Re: Nestartuje 2.0 DTI

Příspěvek od Vojkuvka81 » 02 lis 2009, 14:25

Radši se nevyjadřuj Monty666 :( ,po těch nesmyslech co jsi zde popsal vyše,radši ne,nebo si dvakrat rozmysli co pišeš,jinak to viš,od Dennyho si poradit necham,je to profik 8) A myslim že nejen ja,A takovy odborniky,jako jsi Ty,z 15.letou praxi :shock: ,v kolika jsi ty auta spravoval když je Ti 29.let?Ve 14? :roll: Tak to klobouk dolu pane mechanik, pišeš v profilu že jsi Project Manager,Tak co vlastně jsi :? promin ale zase jeden z tvych blabolu,nebo co si o tom myslet,fakt nevim chlape :shock:Nechci se do Tebe navažet,jak jsem psal vyše,ale sam si nabihaš :wink:, :lol: :lol: :lol: Dělám auta 15 let a takových jsem za poslední dobu viděl nespočet. :lol: :lol: :lol: To je tva věta,ne ma :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
Monty666
Příspěvky: 27
Registrován: 08 srp 2008, 14:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje 2.0 DTI

Příspěvek od Monty666 » 02 lis 2009, 15:19

Tak hele, sere mě to ale napíšu ti stručný výtah ze svého životopisu. Od svých 14 let jsem začal chodit za tátou do dílny kterou měl se svým dlouholetým kamarádem a kde se opravovalo snad všechno co mělo 4 kola. V 15ti jsem měl pionýra a v 17ti Jawu 350 a posléze za rok Hondu CBR 1000F Dual z roku 92. Tenkrát jsem za ni dal všechny peníze který jsem si za ty 3 roky přivydělal u táty v garáži na drobných opravách které jsem prováděl nebo na opravách které jsem sám dělal. V mých 17ti jsem ale už měl svoje první auto, byla to škoda 110LS v té době muzejní exponát v přepychovém stavu. Na ní jsem se naučil dělat klempířinu. Od té doby dodnes jsem měl ať už mi to věříš nebo ne to mi je ale úplně jedno 42 aut. Protože ať jsem dělal jakékoli zaměstnání tak pořád jsem kupoval, opravoval a prodával auta. Tady na clubu jsou nejméně 2 lidi co mě znají. To že jsem každý den za celou tu dobu chodil z práce domů tam jsem se přestrojil a šel do garáže kde jsem dělal, opravoval a hrál si s auty je prostě můj život.

Mě vůbec nezajímá tvůj postoj tady ke mě ani to že nedokážeš uznat něco, o čem nejsi skálopevně přesvědčenej, protože ti to neřekl třeba Denny. Věřím že se v autech vyzná a umí a to je dobře protože aspoň těm kterí tomu nerozumí může poradit a pomoci tak, jako se na našem clubu hodně lidí obrací na mě. Zkus se zeptat tam komu jsem poradil špatně, kdy jsem tam plácal pí*oviny a mlel nesmysly. Jsem moc zvědavej na to kdo tě první vyfuckuje ale jsem si jistej že tam nedopadneš tak jako já tady protože tam takový lidi jako jsi ty nechodí.
Nas posměváčky my máme háčky. Oni se totiž v záplavě svý blbosti a trapnosti umlátí sami tak jako to čeká jednou třeba tebe.
Nikomu nic zlýho nepřeju ale dělat si prdel z někoho koho neznám a nic o něm nevím je vizitkou každého.
Teď něco k mému nynějšímu zaměstnání. Protože si myslíš že melu jak ty říkáš bláboly tak tě velice rád vyvedu z této tvojí ubohé teorie protože by mě velice zajímalo co jsi v životě dokázal ty když tak blbě meleš.

Nyní dělám project managera ve firmě 4internet v Praze. Zůčtovávám tady svoje zkušenosti které jsem nabyl během let 2000-2005 kdy jsem pracoval v Belgii, Francii a Holandsku. Na jakých pozicích tu rozebírat nebudu protože by jsi my stejně nevěřil a zase by tě to svádělo k nějakým nesmyslům které se mi nechtějí číst... Nepracoval jsem tam celých 5 let ale nárazově, v přestávkách jsem dělal i ve značkových servisech Opel a Peugeot. Na to by jsi se totiž určitě ptal protože by jsi namítal že v tu dobu jsem nemohl dělat auta tak co melu 15 let že... V čase kdy jsem byl doma jsem auta opravdu dělal. Dokázat to můžu asi 9GB fotek aut které jsem opravil ať už šlo o bouračky nebo opravy. To jsem zapoměl říct...v roce 2001 jsem totiž s přítelkyní koupil barák se dvěma garážema... Tak dál... V roce 2005 jsem nastoupil do firmy Rieter ve švýcarském Winterthuru kde jsem byl zaměstnaný jako externí montér do letošního 07/2009. Létal jsem po světě a zajištoval jsem pro firmu stavbu a zprovoznění strojů na zpracování bavlny od převzetí zakázky až po spuštění strojů. Letos jsem se rozhodl že jsem svět viděl a skončil jsem. Získal jsem svou nynější práci v internetové reklamní agentuře kde zhodnocuji svoje dosavadní zkušenosti a znalosti z předchozích let. Budeš jistě zase namítat že jsem stavěl stroje a co to má společného s mojí nynější pozicí... Jedná se o komunikaci se zákazníky, řízení projektů a ne o stavění mašin.

Tak teď o mě víš skoro všechno. Schválně by mě zajímalo co jsi v životě dokázal ty protože kopírovat a barvit text umí už i můj 4letej synovec...

Vojkuvka81
Příspěvky: 671
Registrován: 27 srp 2009, 20:36
Bydliště: Valašske Meziřiči-Wallachian Kingdom

Re: Nestartuje 2.0 DTI

Příspěvek od Vojkuvka81 » 02 lis 2009, 15:43

Viš tohle neni o gramatice,tvuj životopis mně taky nezajima,jen prostě ve svych přispěvcich pišes věci ktere nemaji ani hlavu,ani patu,a otom tohle je :wink: ,Proto si než něco napišeš vše dobře přečti a hotovo,a nezasirej tohle tema věcma uplně mimo misu,jsou tu 2 stranky nesmyslu a blabolu,proto poprosim někoho z moderatoru aby tyhle plky promazal 8) diky
Obrázek

Uživatelský avatar
Monty666
Příspěvky: 27
Registrován: 08 srp 2008, 14:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje 2.0 DTI

Příspěvek od Monty666 » 02 lis 2009, 16:11

Já už to tu rozebírat nebudu, jen jsem chtěl reagovat na to když ze mě někdo dělá blbečka... Toť vše... A citaci jsem dával proto aby každej věděl komu to patřilo.. Jinak sry za zasírání, já to taky nesnáším ale nenechám ze sebe dělat vola.

Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje 2.0 DTI

Příspěvek od Frydex » 02 lis 2009, 17:06

Některé věci jsem promazal.. názory lidí nemažu, jen hloupé citace a nesmyslné hádky.. končete s OT.
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

Uživatelský avatar
Zralok
Příspěvky: 1524
Registrován: 07 bře 2008, 22:05
Bydliště: OVA 8 - sedmák

Re: Nestartuje 2.0 DTI

Příspěvek od Zralok » 03 lis 2009, 13:25

denny píše:Zase chlapi musím říci,že nedavno jsme zachránili dva Renaulty a jedno Volvo /sice common raily/brutálním nalitím 2l motorového oleje do cca 70l nafty.Ta byla totiš tak suchá,že motory mlátily jako kdyby v nádržích byl benzín.Bohužel navíc musím konstatovat,že všechny tři vozy tankovaly u pump Shell a ještě navíc každý u jiné v okruhu cca 100km od Pardubic. :( :( :(
Teď jsem z toho docela kách.My tady problémová vozidla tankujeme u OMV a vše je OK. :)
Není to tak dlouho co se objevil test naft a ta od Shellu z ČR vyšla hůř než nějaká obyčejná. Za hranicemi (západní Evropy) je to ale o něčem jiném tam se opravdu můžete spolehnout že nafty u značkových pump jsou opravdu prémiové. A jak píše Denny o suché naftě tak ta v čechách je opravdu suchá. Zkuste někdo nalít na papír českou naftu a naftu z Rakouska nebo Německa a rozdíl v mastnotě uvidíte sami. Já do nafty leju aditivum, které mazivost zvyšuje, ale to lití oleje do nafty nesmysl není. Když už ale olej do nafty tak bych to viděl spíš na 2T oleje než klasický motorový. Ten 2T se jednak líp rozpustí a jednak je přímo pro spalování určený. Sice v benzínu ale když už lít olej do nafty tak spíš tento. Ne ale nějaký sajrajt M2T. Nějaký kvalitnější 2T s min. API TC. Prosím nekamenujte mne za to, sám radši místo oleje liju aditivum, ale nesmysl to opravdu není. Na netu se o tom lze dočíst celkem dost.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=10584&start=0
Astra Caravan 1,7 DTi Y17DT N-Joy stříbrná metalíza, 1/2004.
+ nějakej VW k tomu

Vojkuvka81
Příspěvky: 671
Registrován: 27 srp 2009, 20:36
Bydliště: Valašske Meziřiči-Wallachian Kingdom

Re: Nestartuje 2.0 DTI

Příspěvek od Vojkuvka81 » 04 lis 2009, 09:36

Zpět k tematu:Takže až dnes se dostali k tomu,aby čerpadlo vytahli z auta a osadili na stolici,jak mi řekli v servise,omlouvame se ,ale jsme v časovem skluzu,tudiž čekam každou chvili telefon,jestli je ta chyba v čerpadle nebo ne,rad už bych měl jasno a auto doma 8)
Obrázek

Odpovědět