Stránka 2 z 10

Napsal: 29 lis 2008, 19:06
od devil
mal som podobný problém , roztiahnutie pomohlo ale len do ďalšieho rána , pomohla výmena prepadových hadičiek . vymenil som ich sám , nedá sa tam nič pokaziť a náklady asi 100 Sk

Napsal: 31 pro 2008, 19:10
od Radoš 92
Nový problém. Včera jsem nenastartoval, tak jsem hodil baterku na nabíječku. Už minulou zimu jsem tak trošku měl problémy, ale na léto to bylo dobré a bylo otázkou času, kdy se objeví zase ten problém, že nenastartuju. Nabil jsem baterii, ale měřák ukazuje už jen 10Ah. Tak jsem koupil novou, 72Ah, 680, 2500Kč, dám jí tam a ejhle. Nenastartoval jsem. Tak jsem se ptal dílny, co mám vedle domu, jenže ty svátka a ták, tak se mi na to můžou mrknout až v pátek, tak se ptám tady. Říkali mi že by to mohly být zapalovací svíčky. (Nedávno se to tu řešilo a ptal jsem se na co to vlastně je. No už to vím.) Tak lidi, raďte co to bude, a ták. Baterka je nová, nabitá, vše šlape. Startér točí, ale motor nenaskočí. Nikdy jsem takové problémy neměl... :cry:

Napsal: 01 led 2009, 10:19
od Mike.S
ty svíčky by to klidně mohly být

Napsal: 01 led 2009, 10:42
od genius0011
nejjednodušší jak je vyzkoušet bude asi vytočit je , přiložit na kostru a zapnout klíč 8) a uvidíš hned jak kterej žhaví 8)

Napsal: 01 led 2009, 14:29
od Radoš 92
Genie, jak to myslíš, nerozumím...

Napsal: 01 led 2009, 14:33
od genius0011
Radoš 92 píše:Genie, jak to myslíš, nerozumím...
vyšroubuješ žhaviče z hlavy připojíš na kabel :arrow: závit položíš na kostru a otočíš klíčem v zapalování do polohy žhavení no a hned uvidíš jestli se rozžhaví nebo ne 8)

Napsal: 01 led 2009, 21:08
od denny
genius0011 píše:
Radoš 92 píše:Genie, jak to myslíš, nerozumím...
vyšroubuješ žhaviče z hlavy připojíš na kabel :arrow: závit položíš na kostru a otočíš klíčem v zapalování do polohy žhavení no a hned uvidíš jestli se rozžhaví nebo ne 8)
to radoš 92: tuty se ti zavzdušnilo auto.Kdyby by i jen jeden žhavič KO ,tak ti min prvních 5minut svítí náhr.režim.I když bys nenatočil,tak pochvíli startování by se ti rozsvítil.

Napsal: 01 led 2009, 21:45
od Radoš 92
Tak dnes:

Strýc mně odtáhl do vytopené garáže v práci, kde jsem i nechal auto. Vymontovali jsme svíčky, je tam docela fajn přístup, šlo to raz-dva. Tři žhaví, jedna ne. Nežhavila ta co je u 1. válce. Prohodili jsme je a dali tu špatnou na zkoušku na 4. válec. Zapojili - nenastartovali.

Mechanik, co mi normálně auto opravuje - a teď zrovna nemůže - mi říkal po telefonu, že je to první věc po které se jde. Svíčky. Že minule měl auto, kde všechny 4 svíčky žhavily, ale asi neměly ten správný odpor a nestartovalo auto. Přesto že svíčky při zkoušce na kostru žhavily, vyměnil, dal všechny 4 nové a auto startlo na první šup. Že to mám zkusit a koupit nové. Když to náhodou nenastartuje, tak ve svíčkách to tedy není a jde se dál. Tak a tady končím. Zítra obejdu 3 prodejny kam jsem byl poslán a koupím - jestli budou - nové žhavící svíčky. Odpoledne - pokud je seženu - je vyměním a modlím se, aby mi to startlo. Už jsem dal 2500Kč za baterku, teď dám další penízky za svíčky, doufám, že to tím skončí a bude to OK. Ozvu se zítra.

Denny - Jak se dá auto odvzdušnit, je to tu někde popsáno?

Napsal: 01 led 2009, 21:59
od denny
Nevím,jestli to tady mají kluci ve foru.
Je to docela problém.Potřebuješ min podtlakovou pistoli s mezinádobkou /třeba MITYVAC/.Odpojíš zpáteční vedení za čerpadlem,zapneš klíček zapalka,nasadíš podtlak pumpu,vytvoříš podtlak a očas pootočíš starterem.Pak při dostatečném podtaku začneš startovat až auto chytne/pozor valí se nafta do mezinádobky/.Rychle odpojíš pumpu,spojíš zpáteční vedení a rychle znovu natočíš auto a necháš min 15min běhat.
Jestli znovu ráno nenatočíš je problém v zavzdušňování.Příčin už pak je mnoho/přepad.hadičky,těsnění filtru,těsnění vedení,těsnící kroužky vstřikovačů.........../

Napsal: 01 led 2009, 22:06
od Radoš 92
A v servise to určitě dělají, to asi vyjde na kolik?

Napsal: 01 led 2009, 22:40
od denny
Radoš 92 píše:A v servise to určitě dělají, to asi vyjde na kolik?
Nevím,jestli to mají jako samostatný úkon,ale u mě jako součást nějakého jiného úkonu /třeba výměna těsnění vtřikovacích ventilů/to může být tak do 500,-Kč.

Napsal: 01 led 2009, 22:59
od Radoš 92
Uvidíme po výměně svíček. Zatím moc díky.

Napsal: 02 led 2009, 22:07
od Radoš 92
Tak jsem koupil nové švíčky, žádné šmejdy. A? Nic, stále jen točí startér. Tak jsem to dali do garáže v práci u strýce, necháme to tam do neděle. Topí se tam, tak je tam relativně teplo. V neděli odpoledne tam půjdeme a zkusíme vymontovat palivový filtr, teda pokud to nepůjde nastartovat. Pokud ani tam nic nebude, odpojíme hadičku a zkusíme nastartovat a uvidíme, jestli tam vůbec jde nafta. Jako poslední možnost vidím diagnostiku. Dal jsem do toho 4000 a další prašule nemám, tak pokud to nepojede, tak stojím až do léta.... :cry: :cry: :cry: :cry:

Napsal: 03 led 2009, 13:55
od denny
Radoš 92 píše:Tak jsem koupil nové švíčky, žádné šmejdy. A? Nic, stále jen točí startér. Tak jsem to dali do garáže v práci u strýce, necháme to tam do neděle. Topí se tam, tak je tam relativně teplo. V neděli odpoledne tam půjdeme a zkusíme vymontovat palivový filtr, teda pokud to nepůjde nastartovat. Pokud ani tam nic nebude, odpojíme hadičku a zkusíme nastartovat a uvidíme, jestli tam vůbec jde nafta. Jako poslední možnost vidím diagnostiku. Dal jsem do toho 4000 a další prašule nemám, tak pokud to nepojede, tak stojím až do léta.... :cry: :cry: :cry: :cry:
Bacha na to zavzdušnění,čerpadlo nemá samonasávací schopnost-musí být naplněno naftou,proto ten Mityvac.

Napsal: 03 led 2009, 13:59
od Marky
A kolik mas najeto, cerpadlo stale original? Mohlo klidne kleknout, nebo mas problem s tim zavzdusnenim jak pise denny, hadicky atd.