Stránka 2 z 5

Napsal: 23 črc 2008, 15:12
od Hany
Zdravím všechny, hlavně Romana K., Už mi z toho zůstavá rozum stát, řeším to průběžně s Romanem a dám i vám informace co nového. Mám problém s únikem vody, pořád se ztrácela, nikdo nedošel na to kudy, 2x to bylo u Opla, nikde nic. Přes zimu a jaro, jsem dolíval co 1000 km expansku, tzn 1,5l, teď co je tepleji jsem najezdil 4000 km a vody je pořád stejně, už tomu nerozumím. Myslel jsem že pokud bude rupnutá hlava tak přes léto se bude víc roztahovat a únik bude větší.... Místo toho se přestala ztrácet. To samé bylo i loni, v zimě únik, v létě nic...

Napsal: 23 črc 2008, 15:25
od Stand
No a v oleji ji máš? nebo olej je čistej bez vody?
Ono by tě někde mohla pouštět vodu hadice hodně to prosakuje u takového chromového kolena co jde do bloku pod turbodmychadlem..

Napsal: 23 črc 2008, 15:33
od Hany
ne olej je čistý, já měl zato, že to někudy teče do spalovací komory, protože se mě i zvedla spotřeba, ale teď když to neteče, tak ta spotřeba je pořád vysoká... tak nevím, navíc to bylo 2x u Opla, bylo to zvednuté a protáčeli to, nikde to neteklo.

Napsal: 23 črc 2008, 19:25
od milhaus
AHOJTE,KDYZ SE ZTRACI VODA Z NADOBKY A NIKDE TO NETECE,TAK JE TO VETSINOU TESNENI POD HLAVOU.BOHUZEL. :cry:

Napsal: 23 črc 2008, 20:33
od Hany
jo, jenže to je měněné.... já už šel snad opravdu po všem, jen mě zaráží že teď se to neztrácí

Napsal: 23 črc 2008, 21:32
od milhaus
a co vodni pumpa?muze hazet vodu jen za jizdy pri zatezi,ale to se takhle blbe rika to bych musel videt.

jeste dotaz,kdyz se rozjizdis pomalu na jednicku neslysis takovy splouchani?

zkusil bych se jeste podivat jak mas VIN karoserie v podlaze,jestli to tam nejni mokry.

Napsal: 24 črc 2008, 12:07
od Hany
právě, že čerpadlo jsem už preventivně měnil na základě rady Romana K, O kroužky na topení mě Roman již měnil. Říkám, zkoušelo se už snad všechno...

Napsal: 24 črc 2008, 16:02
od Marick
milhaus píše:a co vodni pumpa?muze hazet vodu jen za jizdy pri zatezi,ale to se takhle blbe rika to bych musel videt.

jeste dotaz,kdyz se rozjizdis pomalu na jednicku neslysis takovy splouchani?

zkusil bych se jeste podivat jak mas VIN karoserie v podlaze,jestli to tam nejni mokry.
Mám taky problém s mizející vodou, ale zatím dolévám tak max. 1dcl na 1000km :wink:

Co by znamenalo to šplouchání? To má být voda z topení přes špatně těsnící O kroužky? Párkrát jsem to totiž už ve svým autě slyšel, ale nachápal jsem co by to mohlo být... jako bys zatřepal s kanystrem s vodou. Mokro na podlaze v interiéru jsem ale nikde nenašel...

Napsal: 24 črc 2008, 16:37
od Hany
jo mě to kolísá ta ,,spotřeba,, vody, někdy je to dcl, někdy celá expanzka, teď už několik tis. km nic, nerozumím tomu.

Napsal: 25 črc 2008, 19:51
od milhaus
KDYZ TO SPLOUCHA TAK JE TO TESNENI POD HLAVOU,BOHUZEL.

JE TO ZVUK JAKO KDYZ TECE POTUCEK :lol:

Napsal: 25 črc 2008, 19:52
od milhaus
KDYZ TO SPLOUCHA TAK JE TO TESNENI POD HLAVOU,BOHUZEL.

JE TO ZVUK JAKO KDYZ TECE POTUCEK :lol:

Napsal: 25 črc 2008, 20:31
od spermin
Hany píše:jo mě to kolísá ta ,,spotřeba,, vody, někdy je to dcl, někdy celá expanzka, teď už několik tis. km nic, nerozumím tomu.
to bude nějaká malá prasklinka, která se sama zatáhla, ale může se kdykoliv obnovit. Asi se něco při opravě uvolnilo a těsní- :shock:

Napsal: 31 črc 2008, 23:50
od RomanK
Další zkušenost. Stejné příznaky jako u Hanyho. Někdy se voda ztrácí rychle a někdy pomalu. Příčinou byla netěsnost hadic u termostatu. Trubička zrezivěla pod hadicí a díky tomu netěsnila hadice dostatečně (i přes to, že byla přisponkována). V zimní období byl termostat víc zavřený, v hadici byl větší tlak a víc vody se ztrácelo. V létě naopak. Co se týče termostatu, tak mezi komorou termostatu a hlavou je pouze tmel a někdy se stává že to pod ním začne téct. Rozebrat, očistit tmel a dát na silikon. Není to moje zkušenost ale rada kluků ze servisu.

Napsal: 01 srp 2008, 08:33
od Hany
já začínám mít obavu, že to bude někde něco vážnějšího, protože jak se mi přestala voda ztrácet, snížila se mi spotřeba, s vodou jsem najel nějakých 650 -700 km , teď když je klid tak 800 km v klidu, takže si myslím, že to teče do spalovacího prostoru a počítač špatně vyhodnocuje množství, tak tam nafty pouští víc.... aspoň si myslím že to tak bude

Napsal: 05 srp 2008, 14:11
od Marick
RomanK píše:Další zkušenost. Stejné příznaky jako u Hanyho. Někdy se voda ztrácí rychle a někdy pomalu. Příčinou byla netěsnost hadic u termostatu. Trubička zrezivěla pod hadicí a díky tomu netěsnila hadice dostatečně (i přes to, že byla přisponkována). V zimní období byl termostat víc zavřený, v hadici byl větší tlak a víc vody se ztrácelo. V létě naopak. Co se týče termostatu, tak mezi komorou termostatu a hlavou je pouze tmel a někdy se stává že to pod ním začne téct. Rozebrat, očistit tmel a dát na silikon. Není to moje zkušenost ale rada kluků ze servisu.
V souvislosti s mým mizením vody jsem řešil jednu podobnou netěsnost. Je to únik pod přírubou na čelní straně motoru (viz foto).

Obrázek

Je to schované mezi kompresorem klimy a alternátorem. Voda pak stékala po motoru a alternátoru, kde horkem zasychlala. Dalo se to ale zjistit, že po jízdě byl alternáror zespodu vlhký a lepivý.

Nicméně, bohužel, se tím problém nevyřešil a voda mi někudy mizí dál. Čím dál víc jsem přesvědčený, že je to načnuté těsnění pod hlavou :cry: