slaby tah 2.0 DTH X20DTH

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 23 zář 2007, 10:28

Nevim jestli je to skutecnost, ale na nemeckem foru jsem jeste cetl, ze je rozdil i v prevodovkach.
X20DTH - EURO2 , 205NM , převodovka F18 (udajne)
Y20DTH - EURO3 , 230NM , převodovka F23 (udajne)

Reklama
 

Uživatelský avatar
Chavron
Příspěvky: 657
Registrován: 10 črc 2007, 20:20
Bydliště: Slovensko - Zilina

Příspěvek od Chavron » 23 zář 2007, 21:00

Marky pozeram ze mas to iste, len o tri roky mladsie... :)

Nevies mi viac poradit ohladom toho vykonu a znizovania tahu?

Cistil si niekedy u teba EGR? Mal by to byt ten cierny oplastovany ventil na vstrekovani, teda ten co je presne nad privodom vzdychu z intercooleru. Mozes mi povedat ako na to?

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 23 zář 2007, 21:52

Asi Te nepotesim, auto mam cca 1,5 roku a zatim (tuk,tuk,tuk) jsem krome par veci na to nesahl. Na motoru mi odesel snimac tlaku a ted to vypada, ze budu muset nechat vymneit zhavice. Jinak co se tyce vykonu a tahu, tak bych rekl, ze to jede docela slusne, i kdyz vic vykonu bych ted uz take bral, nebo alespon VGT turbo :D .

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 23 zář 2007, 22:08

Marky píše: , ze to jede docela slusne, i kdyz vic vykonu bych ted uz take bral, nebo alespon VGT turbo :D .
To je podle me nekoncici kolobeh, k tomu clovek velmi brzy dojde at ma jakejkoliv motor :cry:

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 23 zář 2007, 23:01

Presne, trefils kladivkem na hrebik :wink: .

Zacal jsem na dieslem 33kW pak benzin 40kW potom zase diesel 60kW a ted 74kW a chtelo by to alespon 150kW nez si clovek zase zvykne :D .

Uživatelský avatar
Chavron
Příspěvky: 657
Registrován: 10 črc 2007, 20:20
Bydliště: Slovensko - Zilina

Příspěvek od Chavron » 24 zář 2007, 09:55

:D :D :D tak to je pravda, ja som mal pred tym Golf III 40kw, takze nic moc vykon, a ked som presadol do Astry tak to bola parada, ale teraz po par mesiacoch by som tiez priajl par kW navyse :D

Maranelo
Příspěvky: 350
Registrován: 29 říj 2006, 20:01
Bydliště: Košice, Slovensko

Příspěvek od Maranelo » 24 zář 2007, 17:41

Ono to s tym vykonom nikdy nie je dosť... :lol: ja som mal fabku 1,4MPI 50kw.. bol som s nou spokojni, bezporuchovy priebeh ale ten motor to je plac... hoc na priblizovanie sa to staci.. :lol: Potom som kupil astru 2,0DI 60kw .. po presadnuti to bol pani rozdiel. je to predsa nafta tak to bol skok. no ale casom aj to omrzi a vieme dobre ze 60kw nie je tiez bohvieco. tak prisiel chip.. je to zase radosť jazdiť.. ale ta radosť skoncila ked sme kupili pred mesiacom BMW 740D... Ma to sice iba 245 koni /180kw/ ale ten krutak 560Nm to je sila... A pokial by som v takom aute nenajazdil par kilometrov tak by som neveril vlastnym ociam ze to podla palubaku berie 10.7 litra v priemere na stovku.. Po meste okolo 12 mimo sa da ist s tempomatom aj na 6,5 ale tych 7,5-8,5 je real spotreba... na to ze to ma 2100kg je to celkom fajn.. a clovek vie ze ked dupne na plyn tak to ide ako raketa az po obmedzovac..
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 24 zář 2007, 18:47

Nojo, ale pak neco najezdis za volantem M3 a ze 740d je dychavicnej diesel a po chvilce je dychavicna i ta M3 :?

Odpovědět