Vymena zhavicu 2,2 DTI

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Vymena zhavicu 2,2 DTI

Příspěvek od Alzafir » 07 zář 2013, 15:06

3 povolit jdou, ty už jsem měnil. Co mám Zafiru 5. rokem, tak ta poslední žhavička ještě žije, ale pohnout s ní nejde :( .
No a při představě, že to budu nějak odvrtávat..... a něco zničím, vždyť jde o hlavu....to se raději projedu.
Ne že bych byl úplně levý, to zas ne, ale tady z toho mám trochu respekt.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Reklama
 

Uživatelský avatar
petanek192
Příspěvky: 108
Registrován: 10 lis 2012, 10:58

Re: Vymena zhavicu 2,2 DTI

Příspěvek od petanek192 » 07 zář 2013, 16:59

ja sem tu uplne levou protocil mezi zavitem a tou matickou jeste na X20DTH pak sem to dal klukum ale jak to dostali ven to uz nevim ale za 500 mi to bylo jedno :-)

u Y22DTR zatim pohoda myslim ze tuhle zimu preziju jeste se starejma :-)
Definice saabu: Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska.

Nya bilar Saab 2,3Turbo AERO 250ps
Vectra B 2,2DTI Caravan Webasto
Italjet formula 125 TWIN Franco Morini POWERED

csala
Příspěvky: 292
Registrován: 25 kvě 2010, 09:54
Bydliště: Snina

Re: Vymena zhavicu 2,2 DTI

Příspěvek od csala » 09 zář 2013, 15:09

Na aký spôsob sa žhavička utrhne?
Žhavička v hlave tesní na kužeľ, takže karbon by sa k závitu dostať nemal. Závit by mal teda zostať čistý.
Ak by bolo možné žhavičku v závite aspoň minimálne pohnúť, tak WD40 by sa dostalo až k tomu karbonu v okolí špičky žhavičky a postupne by sa to malo dať uvoľniť.
zhavici-svicka-opel-astra-g-frontera-b-omega-b-sintra-vectra-b-zafira-35fad5bc[1].jpg
zhavici-svicka-opel-astra-g-frontera-b-omega-b-sintra-vectra-b-zafira-35fad5bc[1].jpg (10.89 KiB) Zobrazeno 1402 x
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Vymena zhavicu 2,2 DTI

Příspěvek od Alzafir » 09 zář 2013, 19:07

No a myslím že u mě je právě problém toho, že není zašroubovaná až na doraz kužele. Chvíli jsem se trápil s šuplérou, a fakt je, že jsem rozdíl naměřil, kolik, to už nevím.
Hned pod šestihranem je průřez těla svíčky o něco užší, takže je jasné, proč to praská.
Zatím žhavím na 4, neřeším.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Odpovědět