1.7 DTi úbytek výkonu při zátěži-VYŘEŠENO!

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: 1.7 DTi úbytek výkonu při zátěži

Příspěvek od Trdlo » 26 kvě 2010, 10:25

Romana nekontaktuj po SZ, ale zavolej mu. Není to proto, že by ti nechtěl po SZ odpovědět, ale většinou si ji přečte v mobilu a když potom přijde k pc, nevzpomene si, aby na ní odepsal. ;) Prostě volej mu. :D
END

Reklama
 

Uživatelský avatar
ferguson
Příspěvky: 46
Registrován: 22 dub 2009, 12:50
Bydliště: Krnov, Severní Morava

Re: 1.7 DTi úbytek výkonu při zátěži

Příspěvek od ferguson » 26 kvě 2010, 19:57

ok, ok 8)
bylo:Opel Astra G Combi, 1.7DTI, Y17DT, r.v. 5/2000, barva stříbrná
je: Volvo V50, 1.6D, 80kW, rok 2005, barva modrá metal.

Uživatelský avatar
ferguson
Příspěvky: 46
Registrován: 22 dub 2009, 12:50
Bydliště: Krnov, Severní Morava

Re: 1.7 DTi úbytek výkonu při zátěži - VYŘEŠENO !!!

Příspěvek od ferguson » 02 čer 2010, 19:30

Takže dneska u RomanaK diagnostika, sledování live dat při běhu motoru. Stanovena diagnóza: Ve zkratce - snímač tlaku v sání dával ŘJ info, že v systému je vysoký tlak (nebo tak něco-moc jsem tomu nerozumněl :( ). Snímač ven, vyčištění. Po dobu čištění nasazen náhradní, projetí auta a závada se neprojevovala, motor o poznání živější, svižnější. Nasazen vyčištěny snímač, projetí auta a "ejhle" perfekt, motor se konečně chová tak jak má :D :D :D . Sem si oddechl, že to nebyla vadná ŘJ motoru, jak bylo předpovídáno :o. Takže RomanK je opravdu machr ve svém oboru a patří mu poklona :P 8) :P a velké dík.
Nakonec sice smutnější tečka, zjistilo se, že jak jsme motoru dávali kouř až do omezovače, zřejmě přestali těsnit (odporoučeli se) kroužky okolo pouzdra vstřiků a dostal se olej do vody. Z toho plyne, že se to bude muset přetěsnit :cry:
bylo:Opel Astra G Combi, 1.7DTI, Y17DT, r.v. 5/2000, barva stříbrná
je: Volvo V50, 1.6D, 80kW, rok 2005, barva modrá metal.

1micra
Příspěvky: 14
Registrován: 29 kvě 2010, 18:16

Re: 1.7 DTi úbytek výkonu při zátěži-VYŘEŠENO!

Příspěvek od 1micra » 22 úno 2011, 11:06

Ak budeš meniť tie kroužky okolo pouzdra vstřiků sprav prosím foto a spôsob výmeny a kde sa to dá kúpiť, lebo to je jeden z problémov na mojom Opli a skúsim vyčistiť tie snímače a dúfam, že to pomôže...

Kenny608
Příspěvky: 29
Registrován: 05 čer 2010, 11:18

Re: 1.7 DTi úbytek výkonu při zátěži - VYŘEŠENO !!!

Příspěvek od Kenny608 » 22 kvě 2011, 09:28

ferguson píše:Takže dneska u RomanaK diagnostika, sledování live dat při běhu motoru. Stanovena diagnóza: Ve zkratce - snímač tlaku v sání dával ŘJ info, že v systému je vysoký tlak (nebo tak něco-moc jsem tomu nerozumněl :( ). Snímač ven, vyčištění. Po dobu čištění nasazen náhradní, projetí auta a závada se neprojevovala, motor o poznání živější, svižnější. Nasazen vyčištěny snímač, projetí auta a "ejhle" perfekt, motor se konečně chová tak jak má :D :D :D . Sem si oddechl, že to nebyla vadná ŘJ motoru, jak bylo předpovídáno :o. Takže RomanK je opravdu machr ve svém oboru a patří mu poklona :P 8) :P a velké dík.
Nakonec sice smutnější tečka, zjistilo se, že jak jsme motoru dávali kouř až do omezovače, zřejmě přestali těsnit (odporoučeli se) kroužky okolo pouzdra vstřiků a dostal se olej do vody. Z toho plyne, že se to bude muset přetěsnit :cry:
Ahoj, kde najdem ten snimac tlaku v sani?

Uživatelský avatar
ferguson
Příspěvky: 46
Registrován: 22 dub 2009, 12:50
Bydliště: Krnov, Severní Morava

Re: 1.7 DTi úbytek výkonu při zátěži - VYŘEŠENO !!!

Příspěvek od ferguson » 18 črc 2011, 23:13

Kenny608 píše:
Ahoj, kde najdem ten snimac tlaku v sani?
Už si přesně nepamatuju kde byl umístěn a už ti to místo ani nenafotím, autí jsem prodal. Hledej za motorem, spíš v horní polovině, zhruba uprostřed, je to taková malá černá plastová krabička s el. konektorem na konci, velikosti krabičky od sirek. Je uchycena kovovým držáčkem seshora tvaru písmene L do hlinikové části motoru. Víc neporadím :?
bylo:Opel Astra G Combi, 1.7DTI, Y17DT, r.v. 5/2000, barva stříbrná
je: Volvo V50, 1.6D, 80kW, rok 2005, barva modrá metal.

rami
Příspěvky: 17
Registrován: 27 lis 2010, 17:30
Bydliště: karvinsko

Re: 1.7 DTi úbytek výkonu při zátěži - VYŘEŠENO !!!

Příspěvek od rami » 12 lis 2011, 20:06

Kenny608 píše:
ferguson píše:Takže dneska u RomanaK diagnostika, sledování live dat při běhu motoru. Stanovena diagnóza: Ve zkratce - snímač tlaku v sání dával ŘJ info, že v systému je vysoký tlak (nebo tak něco-moc jsem tomu nerozumněl :( ). Snímač ven, vyčištění. Po dobu čištění nasazen náhradní, projetí auta a závada se neprojevovala, motor o poznání živější, svižnější. Nasazen vyčištěny snímač, projetí auta a "ejhle" perfekt, motor se konečně chová tak jak má :D :D :D . Sem si oddechl, že to nebyla vadná ŘJ motoru, jak bylo předpovídáno :o. Takže RomanK je opravdu machr ve svém oboru a patří mu poklona :P 8) :P a velké dík.
Nakonec sice smutnější tečka, zjistilo se, že jak jsme motoru dávali kouř až do omezovače, zřejmě přestali těsnit (odporoučeli se) kroužky okolo pouzdra vstřiků a dostal se olej do vody. Z toho plyne, že se to bude muset přetěsnit :cry:
Ahoj, kde najdem ten snimac tlaku v sani?
MAP čidlo je cvakle do sani, je ukryte pod solenoidnim ventilem pro ovladani EGR ventilu. . Neni zrovna moc videt bez odstrojeni trubek od sani. Kdyz se podivas pod trubku, ktera jde z vahy vzduchu, tak pod ni najdes cerny valecek, z ktereho vedou dve slabe hadicky. Tak presne pod tim valeckem je MAP čidlo.

blackfire555
Příspěvky: 17
Registrován: 26 srp 2011, 19:49

Re: 1.7 DTi úbytek výkonu při zátěži-VYŘEŠENO!

Příspěvek od blackfire555 » 14 lis 2011, 18:20

zdravim, mal som podobny problem, auto 3 mesiace po servisoch, menilo sa vsetko od cerpadla az po zhavice a naposledy ukazovala diagnostika tiez MAP senzor a este nejaky pri turba, ale pritrafil sa jeden sikovny elektrikar a zistil ze tir blbosti mi robi IMOBILIZER a vraj sa stym u oplov stretol vela krat, takze sa ide odpajat, ak pojde.mam motor 1.7 DTi, mozno to niekomu pomoze aby usetril, takze ja mam auto po komplet G.O. motora a teraz ho rychlo dat prec

Odpovědět