Právě je 20 kvě 2019, 19:27





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 737 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 50  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: AGR / EGR
PříspěvekNapsal: 05 dub 2006, 09:58 
Offline

Registrován: 31 bře 2006, 09:42
Příspěvky: 39
ahoj mam opel astra g 1.6 16v poradi nekdo co je v motoru AGR pry to ma neco spolecneho s otackama a kde to asi najdu dik


Nahoru
 Profil  
 

 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2006, 10:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 úno 2006, 08:42
Příspěvky: 110
Bydliště: Praha
třeba tady: http://www.svoboda-cr.cz/_novinky_02.htm až dole

Kde je v Astře nevím, ale uzrčitě to tady někde najdeš

_________________
Astra Caravan 1,7dti, 2002, Y17DT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2006, 10:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 úno 2006, 16:48
Příspěvky: 1556
Bydliště: Praha
Nemyslis nahodou EGR ventil, kterej vraci cast vyfukovych plynu zpet ke spaleni?
Kde presne je ti nepovim, na to jsou tu vetsi odbornici :D
Kazdopadne se timhle nesmyslem snizuji emise, tudiz i vykon.

_________________
--- Astra G '98 1.4 16V ---


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: agr
PříspěvekNapsal: 05 dub 2006, 11:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22 led 2006, 19:31
Příspěvky: 870
Bydliště: Ústí nad Labem
Mirek píše:
ahoj mam opel astra g 1.6 16v poradi nekdo co je v motoru AGR pry to ma neco spolecneho s otackama a kde to asi najdu dik

Je to takovej válec průměr asi 8cm na kterým je konektor a přivedený dráty.Najdeš ho po pravý straně za hlavou motoru u sacího potrubí. Je přidělanej dvěma šrouby M8.

_________________
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 dub 2006, 17:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 úno 2006, 22:57
Příspěvky: 1744
Bydliště: Liberec
Ventil EGR-německy, AGR-česky, recirkulace výfukových plynů, může mít vliv na kolísání otáček motoru. Nebo škrtící klapka - vyčistit podtlakové vstupy.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 dub 2006, 17:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 úno 2006, 23:13
Příspěvky: 319
Zdeněk Lbc píše:
Ventil EGR-německy, AGR-česky, recirkulace výfukových plynů, může mít vliv na kolísání otáček motoru. Nebo škrtící klapka - vyčistit podtlakové vstupy.


zaslepit nebo nechat bejt?

_________________
Náhradní díly


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: agr
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2006, 10:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 dub 2006, 11:42
Příspěvky: 118
Bydliště: PREŠOV
Oťas píše:
Mirek píše:
ahoj mam opel astra g 1.6 16v poradi nekdo co je v motoru AGR pry to ma neco spolecneho s otackama a kde to asi najdu dik

Je to takovej válec průměr asi 8cm na kterým je konektor a přivedený dráty.Najdeš ho po pravý straně za hlavou motoru u sacího potrubí. Je přidělanej dvěma šrouby M8.


A co ak je vadny, co potom? vymenit ,alebo zaslepit??? Pretoze kontrolka motora stale svieti

_________________
Astra Caravan 1,6 8V,man. klima, 2001, Z16SE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2006, 11:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25 led 2006, 13:39
Příspěvky: 8037
Bydliště: Liberec
když je špatnej tak záslepka nepomůže, musíš vyměnit

_________________
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2006, 11:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 dub 2006, 11:42
Příspěvky: 118
Bydliště: PREŠOV
Vojta píše:
když je špatnej tak záslepka nepomůže, musíš vyměnit


A neda sa vycistit alebo opravit??? Novy kus v opli 7000,-sk

_________________
Astra Caravan 1,6 8V,man. klima, 2001, Z16SE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2006, 11:49 
PIKI píše:
Vojta píše:
když je špatnej tak záslepka nepomůže, musíš vyměnit


A neda sa vycistit alebo opravit??? Novy kus v opli 7000,-sk

Asi bych ho zkusil s někým vyměnit, jestli je to tím EGRem, než koupit jinej a zjistit, že to tím není.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2006, 13:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 dub 2006, 11:42
Příspěvky: 118
Bydliště: PREŠOV
Teraz som bol pri aute a kontrolka motora uz nesvieti. Je mozne ze pri ochladnuti motora sa EGR umudri???

_________________
Astra Caravan 1,6 8V,man. klima, 2001, Z16SE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2006, 14:11 
PIKI píše:
Teraz som bol pri aute a kontrolka motora uz nesvieti. Je mozne ze pri ochladnuti motora sa EGR umudri???

To poznáš, až najedeš pár kilometrů...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2006, 10:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 dub 2006, 11:42
Příspěvky: 118
Bydliště: PREŠOV
Myslim ze som uz nabehal "par kilometrov" a kontrolka si blika bez logiki. Rano nastartujem a po 500m sa nahle rozsvieti, necham auto na park. 1h nastartujem zhasne proste bez logiki. Auto ci je chladne alebo nahriate nema to ziaden vplyv(zistil som). Momentalne nic nesvieti!

_________________
Astra Caravan 1,6 8V,man. klima, 2001, Z16SE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 črc 2006, 18:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2006, 20:24
Příspěvky: 479
Môže mať AGR vpliv na štart VLAŽNEHO motora?
vysvetlenie:ked je studený alebo horúci všetko OK ale ak je vlažný potrebuje o dost dlhšie točit.Čím to bude :?:

_________________
"zatáčky dole otačky hore,, ferari red 1,4 5door 16V 66 Kw 90K Twinport


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2007, 18:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 lis 2006, 10:20
Příspěvky: 365
Bydliště: Havířov
PIKI píše:
Myslim ze som uz nabehal "par kilometrov" a kontrolka si blika bez logiki. Rano nastartujem a po 500m sa nahle rozsvieti, necham auto na park. 1h nastartujem zhasne proste bez logiki. Auto ci je chladne alebo nahriate nema to ziaden vplyv(zistil som). Momentalne nic nesvieti!


s kontrolkou motoru ve spojeni s problematickym agr ventilem mam cerstvou zkusenost: kontrolka motoru obecne funguje takto: rozsviti se za jizdy v momente, kdy ridici jednotka zaznamena nejakou chybu, tedy vetsinou odezvu od nektereho ze senimacu cehokoli dostane nejakou hodnotu mimo stanoveny rozsah. ulozi do sve pameti kod chyby (kde ho ponecha dle vyjadreni mechaniku v Oplu cca 24 hodin nebo do odpojeni baterky) a najede na "nouzovy rezim", ktery vetsihou spociva v nejakem nadstandartnim obohacovani smesi, timpadem vyssi spotreba paliva, i kdyz motor min tahne. kontrolka sviti, dokud nevypnes klicek. pote po dalsim nastartovani se vzdy znovu rozsviti na nejakou dobu (nemam presne vypozorovano, ale odhaduju cca 20 vterin?-asi proto, aby te jeste jednou upozornila ze pri posledni jizde BYL PROBLEM), pak zhasne a je zhasnuta do te doby, nez nastane opet nejaka "chyba". pote se rozsviti a opet sviti az do vypnuti zapalovani, a to bez ohledu na pocet chyb, ktery od jejiho rozsviceni jednotka zaznamenala.

a ted k agr: v v mem pripade spatneho agr ventilu hazela chybna hlaseni lambda sonda (ventil totiz byl uz asi uplne ko, a jeste k tomu si nejak prisaval zvenku dalsi vzduch). diagnoza u meho garazoveho autoelekrtikare (ale pozor, je to fakt profik) tedy znela "vymen agr ventil, nelze jej opravit. nelze jej ani koupit jinde nez orig v oplu". tak jsem HNED jel do oplu s pozadavkem na vymenu agr. vymenili (bratru 5.000CZK), vymenili na pockani ale na zkusebni jizde hadej co: ano, opet kontorlka motoru a tak mechanik diagnostikoval opet chybu hlasenou na lambde. mne uz malem sbirali ze zeme (5000 zbytecne v prdeli), ale pak jiny mechanik rekl, ze to mohla byt jen jednorazova chybka, ktera asi byla zapricinena nastupen funkcni soucastky (novy agr) namisto toho stareho zrejme jiz delsi dobu spatneho. a fakt, mam uz najeto asi 100km a kontorlka MLCI... (predtim se rozsvecela nejpozdeji po 200 metrech jizdy)

zaslepit/nechat bejt?: dle vyjadereni mechaniku v oplu zaslepeni neni obecne dobra vec (agr sic ene funkci motoru nema primy vliv, je tem jn kvuli spalovani nadmernych emisi, nicmene na jeho funkcnosti jsou zavisle nejake dalsi cidla), ale kdyz uz kdyz zaslepis, mel bys urcite udelat upravu v nastaveni rj. a udajne muj motor tento softwarovy zasah neumoznuje (x18xe1), tedy u mn ezaslepeni agr nepripada v uvahu.

kurnik sem se rozepsal...

_________________
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 737 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 50  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz