zafira A 1.8i po výměně motoru katastrofa : )

Odpovědět
honzazafira18
Příspěvky: 12
Registrován: 08 úno 2015, 17:09

zafira A 1.8i po výměně motoru katastrofa : )

Příspěvek od honzazafira18 » 20 zář 2018, 21:10

Motor na Zafiře A už podruhé ztratil absolutně tlaky. Jednou jsem to řešil GO, podruhé už jsem zvolil výměnu motoru. Koupil jsem motor, co měl podle měření 15 bar a šlapal. Svěřil jsem to mechanikovi, který tvrdil, že to za týden bude. Trvalo to MĚSÍC!!. Vyměnili motor, přeházeli některá čidla, vanu a pár dalších věcí z toho starého, vyměnili spojkové ložisko a nějaká těsnění na sání, lambdu před katalyzátorem (měl jsem ji koupenou a měla odpovídat specifikacím) a pár dalších věcí. Auto prý mělo být v pohodě a všechno fungovat. Zaplatil jsem a vyjel. Jestli jsem s tím ujel kilometr, tak to je hodně. Trochu víc jsem sešlápnul plyn a auto začalo jet na 3 válce. Mechanik mezitím někam odjel : )) Asi věděl proč. Takže jsem s ním domluvený na zítra. Ale obávám se, že důvodem toho měsíčního čekání byl fakt, že si s tím prostě neporadil nebo tam něco podělal a nedá se s tím nic dělat. Taktak jsem dojel domů. Auto chvilkama jelo normálně, ale potom už to byla totální katastrofa. Cvakání v motoru, výkon nula. Vyblikal jsem to a píše to 1130, což je ta lambda, a 0301, 0302 a 0304, to jsou výpadky zapalování na 1., 2. a 4. válci : )). Takže si dovedete představit, jak to asi jelo. Je možné, že by odešla zapalovací cívka? Nebo to bylo snad jenom svíčkama, které jsou bůhví jak staré? On je neměnil. Přitom v tom původním motoru byly úplně nové, tak to mohl jen přehodit. Je možné, že by auto i s podělanou zapalovací cívkou mohlo chvíli jet normálně a potom začít blbnout? Už mi z tohohle auta začíná regulérně hrabat : )). Potřebuju jezdit, protože bydlím v díře uprostřed polí. Mám nachystané peníze na jiné auto. Ale jeďte kupovat auto autobusem : )). Napadá někoho něco? Díky. H.
Naposledy upravil(a) honzazafira18 dne 30 zář 2018, 23:24, celkem upraveno 1 x.

Reklama