Stránka 4 z 4

Re: Chcípání motoru při vyřazení

Napsal: 19 čer 2011, 20:39
od Marko
Tak tady je:
EGR_1.jpg
EGR_2.jpg
A tady je záslepka. Prozatím vyrobená z plechovky od piva. V podstatě to zatím jen zkouším, ale zatím astra jede líp než bez záslepky. Ale na závěry mám najeto málo km.
Jinak EGR jsem čistil "CARB CLEAN". Tím jsem čistil i vstřiky.
Těsnění.jpg

Re: Chcípání motoru při vyřazení

Napsal: 20 čer 2011, 20:46
od Marko
Kdyby se to někomu hodilo, tak tady je kopie záslepky, kterou jsem si vyrobil na Z16XEP. Při tisku je nutné dodržet vyznačené vzdálenosti.
zaslepka.jpg

Re: Chcípání motoru při vyřazení

Napsal: 12 led 2016, 18:40
od jp1
ahoj, uvažuji o záslepce EGRu a zajímá mě:
- z jak silného plechu je ideální udělat záslepku? (aby se nezničila, aby se tam vezla)
- nebude mít motor nějaký problém?
- nezanesou se kanálky v hlavě od EGRu?
dík za info

Re: Chcípání motoru při vyřazení

Napsal: 12 led 2016, 18:50
od Marko
už ho mám zaslepený několik let a nemám s tím problém. Původně jsem to vystřihl z plechovky od piva a pak jsem někde našel hliníkový plech a udělal to z toho. Určitě nemá tloušťku ani 1 mm. Dal jsem ho tam jen proto, že drží lépe tvar než plechovka. Ale záslepku z plechu od piva jsem tam měl docela a nic to neudělalo, takže bych se toho nebál. Každopádně EGR musí být funkční. Mě se trošku zasekávala ta jehla, co je uvnitř, tak jsem to vyčistil, aby tam běhala volně, zaslepil jsem to a jezdím bez problémů. Na STK to nikdo ani nepozná. Tuším, že jsem s tím byl už 2x na STK, se zaslepeným EGRem.