heh,to je prd,mě to kousalo 1l oleje na 100km

mám nalítáno cca 320tis km,upravil jsem hlavu,nechal zabrousti sedla ventilů a ventily,vyměnil simerinky na vačkách a dříkách ventilů+komplet nová těsnění kolem sání,výfuku,pod víko ventilů,pod vanu olejovou,překroužkoval písty,páč byly zapečené stírací kroužky a to celkem brutálně,změřil ovalitu a vše poskládal.Jezdím už celou dobu,co mám astru na 10W40 (6let) a pohoda.Ato lítá jak drak,až sám čučím po těch km a olej to bere stejnak,zamezilo se tomu krapet,a ted to bere cca 1l na 5tis km,ale to vše záleží,jak to honíš,když mě chytne rapl a honím se a pořád otáčky v červeným,tak to bere víc oleje,tomu nezabráníš,to je 16V od GM....

ale co,kdo mae,ten jede,at si bere,hlavně když tahne

jinak ten olej v klapce si myslím,že tam bude z odvetrání motoru,je vyvedené do sání a v tomto počasí a teplotách,pokud motor pořádně neprohřeješ delší jízdou,lezou tam mastné páry a to bude to,co ty si myslíš,že je olej... já jsem si to odpojil a vyvydl z víka ventilů rovnou pod auto,tam at si to kydá jak chce,hlavně že mám neustále klapku čistou..... ikkdyž jsem slyšel,že je to schválně vyvedené ke klapce,že jí to částečně maže,ale taky dosti zasírá+zbytek sání....
