Příspěvek
od Arinn » 17 úno 2014, 00:07
a toto měřící zařízení je běžně v servisech?
(nevím totiž, jaký tlak v hadicích je ještě v normě a jaký už ne...)
________________________________
Poznámka k dalším indiciím:
(su laik, takže odpovím lehce amatérsky)
ztráta chladící kapaliny - nejsu si jist momentálně
hustý bílý kouř z výfuku - nijak zvlášť silný, dle mě v mezi na to, že je zima?
netopí topení - topí v pohodě
nějaké zvuky z topení - nevšiml sem si
přehřívá se - momentálně ne, ale asi před týdnem/dvěma to pár dnů se přehřívalo dost (kdybych nezastavil zavčasu, tak by to i vyvřelo, bylo to až v "červeným"). Musel sem pak dávat topení na maximum, abych vůbec dojel (topení na půlku to "uchladit" nestíhalo, fakt to muselo byt na max). A pak sem zkusil uvolnit víčko expanzky takhle jednou po jedné jízdě, když to bylo pořádně projetý, zahřátý a natlakovaný, a ono to velice probublalo, zasyčelo, v expanzce se náhle změnila skokově výška hladiny apod. A od té doby už se to nepřehřívá, ale bojím se, aby to zas zničeho nic nezačalo. Možná to bylo pouze zavzdušněno a chtělo to uvolnit tu vzduchovou bublinu?
emulze v oleji - nemyslím si
emulze v chladící kapalině - nemyslím si
_________________________________