CIDLO TEPLOTY X16szr

Uživatelský avatar
iwo126
Příspěvky: 283
Registrován: 28 úno 2008, 17:16

CIDLO TEPLOTY X16szr

Příspěvek od iwo126 » 29 srp 2009, 21:06

Vie niekto kde sa to cidlo nachadza.Pri jazde mi velmi kolise teplota od 82 do 90 stupnov. aj podla toho ako jazdim ci do kopca tak sa zacne zohrievat na 90-92,a ked idem z kopca zo zaredenou rychlostou tak hned zacne klesat na tych 82.termostat zapina ako ma pri 90 stupnoch.uz asi 2 tyzdne mam ten problem a neviem co to moze byt.

Reklama
 

Uživatelský avatar
Joska
Příspěvky: 1360
Registrován: 11 srp 2009, 06:51
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: CIDLO TEPLOTY X16szr

Příspěvek od Joska » 29 srp 2009, 21:37

jestli si dobře pamatuju, mělo by být vzadu na motoru - mezi motorem a kabinou??
Astra von Barča 1,6 8ventilů-X16SZR
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..

Uživatelský avatar
standape
Příspěvky: 32
Registrován: 15 črc 2008, 08:27
Bydliště: Slovensko-Senec

Re: CIDLO TEPLOTY X16szr

Příspěvek od standape » 29 srp 2009, 21:56

to klesanie teploty je len ked ides dole kopcom?

robí to aj ked ides po rovine?
Skoda 120LS 781.136(46KW)r.v.06/82,SC-058AP-(ex)
Opel Corsa B 1.0 12V X10XE(40KW)r.v.06/98-TWEN,SC-747BJ-(ex)
Opel Corsa D 1.4 16V A14XER(74KW)r.v.01/11-Red Magma/Black Zaphire
Obrázek

Uživatelský avatar
iwo126
Příspěvky: 283
Registrován: 28 úno 2008, 17:16

Re: CIDLO TEPLOTY X16szr

Příspěvek od iwo126 » 30 srp 2009, 15:02

ano aj ked idem po rovine tak sa to zahreje na tych 86 a hned klesne,proste to stale kolise.

Uživatelský avatar
kulda
Příspěvky: 427
Registrován: 11 kvě 2006, 00:25
Bydliště: Zlínsko

Re: CIDLO TEPLOTY X16szr

Příspěvek od kulda » 17 říj 2009, 08:45

Já mám jiný problém se stejným motorem. I po hodinové jízdě ručička na teploměru na 0! Předtím mi ventilátor sepínal skoro furt, ale zase chyběla voda. Teď je voda v pořádku, ale zase se ručka ani nezvedne :roll:
Že by při tomto počasí bylo i teploměru zima?? :wink:

Pojistky zkontrolovány (má-li vůbec teploměr svou) a v pohodě. Šachoval jsem tam totiž s pojistkami kvůli domontovávání automat.zapínání světel. Ale jak říkám, všechny pojistky OK, všechny osazeny. Jakou značku pojistky má teploměr?

Nevíte, v čem bude problém? Díky
Opel Astra G, X16SZR, 1998, kombi, domontovaná supr klima, CD VDO, znovu kožený volant, šíbr...

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Re: CIDLO TEPLOTY X16szr

Příspěvek od manli2 » 17 říj 2009, 08:51

pro oba: termostat...
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Uživatelský avatar
kulda
Příspěvky: 427
Registrován: 11 kvě 2006, 00:25
Bydliště: Zlínsko

Re: CIDLO TEPLOTY X16szr

Příspěvek od kulda » 17 říj 2009, 10:14

...a nebudu moc dotěrný, když se zeptám, kde je, jak jej ven, jaký nový, jak s ním zpět...? :lol:
Opel Astra G, X16SZR, 1998, kombi, domontovaná supr klima, CD VDO, znovu kožený volant, šíbr...

Uživatelský avatar
monderka1
Příspěvky: 779
Registrován: 02 lis 2007, 17:06
Bydliště: Moravák žijící dočasně v Plzni
Kontaktovat uživatele:

Re: CIDLO TEPLOTY X16szr

Příspěvek od monderka1 » 17 říj 2009, 10:16

Termostat je pod rozvodama,musi dolu,stoji asi 250Kč, ja jsem i s praci dal 750,-
1,6 8V r.v. 10/98 - je to dravec !!!
https://www.astra-g.cz/galerie/etien/

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Re: CIDLO TEPLOTY X16szr

Příspěvek od manli2 » 17 říj 2009, 10:24

Obrázek
Obrázek
Obrázek
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Uživatelský avatar
Joska
Příspěvky: 1360
Registrován: 11 srp 2009, 06:51
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: CIDLO TEPLOTY X16szr

Příspěvek od Joska » 17 říj 2009, 10:35

Jiná otázka, když ráno vyjíždím pohne se mi ručička tak za 5-6km, což je 4-5 minut(odhad) je jasné, že záleží na rychlost ohřevu interiéru, a zimě venku... - ale v pondělí se mi stalo, že jsem ujel 10km, a ručička byla stále na té dvojčárce(40-50°?), terprve, když jsem ztlumil topení tak se pohla dále, vylezla na 80, dal jsem naplno topení, zhoupla se dolů pod 80, ale pak zase pomalu vylezla nahoru, tak už byla v pohodě..(venku tak kolem 3°) (loni při těch -20 jsem to vcelku chápal a jel jsem na víc otáček aby aspoň měla kde brát teplo...) - ale to pondělí mi to vrtalo v palici celý den...(další dny už to bylo v pohodě...)
Astra von Barča 1,6 8ventilů-X16SZR
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..

Uživatelský avatar
kulda
Příspěvky: 427
Registrován: 11 kvě 2006, 00:25
Bydliště: Zlínsko

Re: CIDLO TEPLOTY X16szr

Příspěvek od kulda » 17 říj 2009, 10:36

...a jéje, servis je jasný...jinak dík 8)
Opel Astra G, X16SZR, 1998, kombi, domontovaná supr klima, CD VDO, znovu kožený volant, šíbr...

fedor
Příspěvky: 40
Registrován: 17 srp 2009, 20:19

Re: CIDLO TEPLOTY X16szr

Příspěvek od fedor » 19 říj 2009, 09:04

Já mám problém jiný u 2,0 16 V . Vyměnil jsem nové čidlo teploty a ručicka neukazuje skoro nikdy nic občas vyjede po delší jízde na chvili na 85 stupnu ale prevážně je na nule . Když jedu cca 30 minut souvisle a pak vypnu motor a po chvilce nastartuji a motor je stále teplý tak po otočení budíku nabehne hodnota teploty na normál 90 stupnu ale jak mile se rozjedu nebo chvili pockam tak to opet spadne na nulu . Neporadil by nekdo co stím ? Kde hledat chybu ? dík

Uživatelský avatar
mexxo
Příspěvky: 2388
Registrován: 22 led 2008, 00:46
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Re: CIDLO TEPLOTY X16szr

Příspěvek od mexxo » 19 říj 2009, 09:17

Chybu treba hladať v termostate. Je stále pootvorený, tak sa ti motor poriadne nezohreje. Keď stojíš je motor teplý, ale keď sa rozbehneš auto sa rýchlo ochladí, preto klesne.

fedor
Příspěvky: 40
Registrován: 17 srp 2009, 20:19

Re: CIDLO TEPLOTY X16szr

Příspěvek od fedor » 19 říj 2009, 10:16

termostat u 2,0 je take pod orzvodama nebo kde ho hledati ? dík

fedor
Příspěvky: 40
Registrován: 17 srp 2009, 20:19

Re: CIDLO TEPLOTY X16szr

Příspěvek od fedor » 19 říj 2009, 10:32

ale kdyby byl termostat stale otevreny tak se voda po 15 minutách jizdy stejně ohřeje minimálně na hodnotu 60-70 stupnu ?? je tomu tak nebo voda i pri jizde zustavá stále studená ze mi to neukaze ne teplte vody nic ?

Odpovědět