spožděný pokles otáček

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Re: spožděný pokles otáček

Příspěvek od manli2 » 22 bře 2009, 11:17

2.2hdi to dělá taky...
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Reklama
 

Kamil
Příspěvky: 13
Registrován: 22 úno 2009, 13:14

Re: spožděný pokles otáček

Příspěvek od Kamil » 23 bře 2009, 18:09

Pokud máte s tímto problémem někdo zkušenosti, nebo máte tento motor a nědělá to, prosím napište, můžete i na můj email - kampade@seznam.cz

Uživatelský avatar
Pico
Příspěvky: 740
Registrován: 14 čer 2008, 19:16
Bydliště: Bratislava

Re: spožděný pokles otáček

Příspěvek od Pico » 30 bře 2009, 21:39

No ja som to tu už minule písal na inom vlákne. Máme služobné G-čko, 1,4 16V nie Twinport, r.v. myslím 2003 alebo 2002. Mal som vtedy Astru F s motorom X16XEL. Na služobnom G-čku aj bez tlačenia plynu na podlahu sa nedalo preradiť bez toho, aby zostali visieť chvíľu otáčky, resp. tieto vyleteli na chvíľu hore a potom postupne spadli. Takisto som sa cítil, že neviem jazdiť, ale na mojom F-ku to nerobilo a jazdil som úplne rovnako. Až keď jazdili so mnou iní kolegovia, tak som zistil, že to isté robí aj im a vyhodnotili sme to laicky ako závadu ale dodnes neviem čím to bolo. Momentálne mám Astru 1,4 16 V Twinport Z14XEP. Našťastie mi to motor nerobí. Ale ukľudním ťa. Ty popisuješ údajnú závadu tak, že vlastne keď potrebuješ preradiť dáš v nižších otáčkach veľa plynu a vtedy vyšlápneš spojku. Keď ti to robí vtedy, tak je to úplne normálne, robí to aj mne. Musíš sa naučiť jazdiť s benzínovým motorom - potrebuje viacej otáčok pri preradení a nestláčaj plyn na podlahu. Ak ti to však robí ako som popísal na začiatku, tak neviem. Ale ešte raz, podľa toho čo si napísal si myslím, že je to len tvojim spôsobom jazdy a nejde o závadu. Daj sa previezť niekomu, kto jazdí s benzínom a uvidíš, čo ti povie. Veľa zdaru.
Astra II

Kamil
Příspěvky: 13
Registrován: 22 úno 2009, 13:14

Re: spožděný pokles otáček

Příspěvek od Kamil » 31 bře 2009, 19:11

Otáčky vyletí nahoru a nemusím plyn stlačit až na podlahu, stačí pokud budu mít přidaný plyn jen otrochu víc než jsou
otáčky motoru a mám pocit že pokud je to delší dobu (dlouhý kopec) tak je to znatelnější. Nevíš jaké to bylo téma,
popř. i strana kde se toto probíralo, já to nenašel.

necituj poslední příspěvky prosím, Mike.S

Uživatelský avatar
Pico
Příspěvky: 740
Registrován: 14 čer 2008, 19:16
Bydliště: Bratislava

Re: spožděný pokles otáček

Příspěvek od Pico » 01 dub 2009, 21:21

Fakt si nepamätám ale urob to tak, že daj sa niekomu previezť, kto jazdí s benzínovým motorom a uvidíš. Myslím, že je to len tvojim spôsobom jazdy a tým, že nie si zvyknutý na benzínový motor so vstrekom. Ale, aby si mal úplnú istotu, tak to prever.
Astra II

Uživatelský avatar
HonzP
Příspěvky: 1101
Registrován: 08 dub 2009, 13:54
Bydliště: Praha, Písek

Re: spožděný pokles otáček

Příspěvek od HonzP » 16 dub 2009, 20:07

Ten samý problém. Řešení u mne - byla uvolněná trubička, která vede podélně s vedením vzduchu od vzduchového filtru a ústí pod klapkou, tam je gumové koleno, ve kterém trubička nedržela a přisávalo to (nebo vyfukovalo, nevím k čemu tahle plastová trubička slouží) vzduch. Dal jsem na to páskovinu a OK (všiml jsem si, že se uvolnila, pokud jsem brzdil motorem a dal jsem mu trochu větší :idea: otáčky). Současně se to projevovalo nárůstem volnoběžných otáček na cca 1400.
Astra H 1,9CDTI caravan
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE

APiK
Příspěvky: 5922
Registrován: 31 črc 2008, 22:26

Re: spožděný pokles otáček

Příspěvek od APiK » 16 dub 2009, 20:14

Mě se tohle stalo asi jen 2x a pokaždé, když jsem jel dlouho velkou rychlostí (dálnice) a pak jsem zajel do města. První dvě křižovatky zvýšený volnoběh - tak 1200 ot. Na třetí křižovatce a dále už OK.
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka

HerryCZ
Příspěvky: 3041
Registrován: 03 bře 2009, 20:57
Bydliště: Frydek-Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: spožděný pokles otáček

Příspěvek od HerryCZ » 16 dub 2009, 20:20

Zafira Z18XE 1,8 92kW, asi ne tak markatni, ale stejne chovani (zvyk na karburatory)
Obrázek

Obrázek

Opel Zafira 1,8 92kW (Z18XE) 2000 Edition-Obyvak na uteku
Skoda 100 (722)-Muj stary dobry verny pritel na ktereho nedam dopustit
Skoda Fabia Combi 1,4MPi-S ni uz to neni tak squleee jako s S100

Uživatelský avatar
Kraken
Příspěvky: 457
Registrován: 20 srp 2008, 14:07
Bydliště: Košice

Re: spožděný pokles otáček

Příspěvek od Kraken » 17 dub 2009, 07:04

Ja mám 1,4 ale tento problém som si zatiaľ nevšimol, ale mám eFko 1,6 16V a tam keď vytočím motor otáčky dosť pomaly klesajú, je to tak odnova a v servise mi povedali, že to tak má byť. Mám ju skoro 8 rokov a už to dávno neriešim. 1,4 Twinport reaguje rýchlejšie na plyn.
Opel Astra Classic II 1,4 16V Twinport (Z14XEP) 5dv.

Speede
Příspěvky: 9
Registrován: 12 dub 2009, 19:18

Re: spožděný pokles otáček

Příspěvek od Speede » 26 dub 2009, 10:29

Mne to robi tiez, mam Z18XE a udajne je to uple normalne. Mimochodom jeden mudry clovek mi povedal ze je to aj preto ze tam je sportova prevodovka, tak aby ti neklesli otacky kym preradujes, aby si nastracal na vykone, ale neviem co je na tom pravdy.
Opel Astra G coupe Bertone 1.8 16V Z18XE

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: spožděný pokles otáček

Příspěvek od Trdlo » 27 dub 2009, 08:37

Je to ochrana. Užo to tady bylo několikrát napsáno, ale tak když máte chuť a náladu hledat problém tam kde není.... :roll:
END

Pindour
Příspěvky: 76
Registrován: 31 led 2009, 12:14
Bydliště: Plzeň

Re: spožděný pokles otáček

Příspěvek od Pindour » 02 kvě 2009, 12:30

Zkusim se zeptat tady... Vyměnil jsem palivovej a vzduchovej filtr! při nastartování sotva chytne a když už se povede, otáčky vytřelí na cca 2500 tam se chvíli drží, pak sleezou na 1500 a znova nahoru na 2500.. A furt dokola! Myslel jsem si, že to dělá, protže ještě není filtr dost zalitej benzinem, ale ani po nějakym pátym nastartování a projetí to nepřestalo... Copa jsem udělal špatně? :oops:

Uživatelský avatar
kabrioletak
Příspěvky: 1311
Registrován: 30 pro 2007, 15:42
Bydliště: Nový Jičín

Re: spožděný pokles otáček

Příspěvek od kabrioletak » 02 kvě 2009, 12:38

A nedal jsi ten palivovej filtr obraceně ?
www.hairmarket.cz
www.tommutuning.cz

Pindour
Příspěvky: 76
Registrován: 31 led 2009, 12:14
Bydliště: Plzeň

Re: spožděný pokles otáček

Příspěvek od Pindour » 02 kvě 2009, 12:44

Jsem si skoro jistej, že ne... Ale hned se jdu podívat!

EDIT: Nedal, je tam správně!!

Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: spožděný pokles otáček

Příspěvek od rychlyradim » 02 kvě 2009, 13:02

mám jeden postřeh k tomuto tématu! cca 5dní jsem si čistli KROKOVÝ MOTOREK! když jsem ho vytáhl byl šíleně zanesen asi karbonem(nemám totiž vůbec tucha co přes tento motorek chodí :oops: )
Tak mi jeden mechoš poradil ho prostříkat WD40 - pěkně to rozpustilo a byl zase jak nový! Když jsem jel první jízdu po vyčištění tak otáčky byly tak na 1200ot/min a pomale klesaly při přeřazení! tak jsem to pořádně vytočil (asi v motorku bylo někde ještě trochu toho karbonu) a úplná paráda - odpadlo jak dočasné pomalé klesání otáček, tak cukání kvuli kterému jsem to čistil!
START za studena bez vyčištěného krokáču = vysoké otáčky, kdy byl šílně cítit benzín a otáčky se lehce houpali v rozmezí 1200-1250ot/min (toto bylo jak kdy, spíše v létě když je vysoká teplota), toto trvalo cca 30sec
START za studena s vyčištěným krokáčem = vysoké otáčky vyskočí jen výjmečně asi tak na cca 10sec na 1100ot/min (žádné kolísání), benzín byl sice cítit ale podstatně méně jak předtím (za studena asi normální) a pak samovolně ihned klesnou na 850ot/min.

takže bych hledal zakopaného psa v krokovém motorku - myslím že je toho tady o něm taky dost 8)


PS: a taky mi připadne že je to živější :mrgreen: , ale do budoucna to vidím na výměnu krokáču :roll:

Odpovědět