Start při teplotě po nulou

APiK
Příspěvky: 5922
Registrován: 31 črc 2008, 22:26

Příspěvek od APiK » 01 led 2009, 11:22

spermin píše:J J jednoduché a dost účinné,
A VO TO TU DE 8)
Účinnost potvrzuji. Dělal jsem na formanovi a rozdíl byl citelný. Dělal jsem i nový kabely ke startéru a pak to točilo jako blázen. Hold tečou tam velký proudy a kabely stárnou... Vznikají přechodové odpory, úbytky napětí na nich ... prostě zákon pana ohma.
Obrázek
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka

Reklama
 

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 01 led 2009, 11:35

a kdo to udělá mě?


kovářova kobyla :lol:
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 01 led 2009, 12:06

manli2 píše: kovářova kobyla :lol:
ta chodí bosa :)
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rychlyradim » 01 led 2009, 13:37

tedy nechci nic říkat..ale já žádné uzemění jak je zde na foto nemám...a nic mi pomale netočí... :?:
Mno mám ročník 99 a tchán má 03 a ten pásek tam má...tak nevím..asi to bude někde jinde.... 8)

PS: ale zase čeho jsem si všim...tak mě auto kopne když vystupuji ze dveří tak o dveře přeletí jiskra......ale jen někdy... :?

To bude asi tou láskou... :lol:

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 01 led 2009, 13:50

to je asi tím že to tam neni normálně :wink:
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Uživatelský avatar
standape
Příspěvky: 32
Registrován: 15 črc 2008, 08:27
Bydliště: Slovensko-Senec

Příspěvek od standape » 01 led 2009, 15:15

PS: ale zase čeho jsem si všim...tak mě auto kopne když vystupuji ze dveří tak o dveře přeletí jiskra......ale jen někdy... :?


tomu sa hovori staticka elektrina ktora vznika pri otere dvoch materialou tj pulovre,mikiny o sedacku
nema to spolocne nic s elektrinou v aute a vznika preto ze auto neni ukostrene voci zemi stou iskrou sa treba naucit zit alebo tie pulovre a rozne potahy sedaciek z PE-materialu zahodit :D
motor ukostreny(dotiahnuty minus poooool)mat musis len je niekde zasity :?:

Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rychlyradim » 01 led 2009, 19:17

mě to bylo jasný že to nemá nic společného s el. v autě...to bylo jen tak pro pobavení ;-)
Hlavně že nehází větší jiskry než by astra měla :lol:

Uživatelský avatar
susliak
Příspěvky: 84
Registrován: 21 úno 2008, 22:26
Bydliště: BA / DS

Re: Start při teplotě po nulou

Příspěvek od susliak » 09 led 2009, 08:39

Mohli by ste mi napisat,kde mam ja to svoje uzemnenie/ukostrenie motora?
dakujem
Astra caravan i line Y20DTH

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Start při teplotě po nulou

Příspěvek od spermin » 09 led 2009, 19:24

susliak píše:Mohli by ste mi napisat,kde mam ja to svoje uzemnenie/ukostrenie motora?
dakujem
TADY

edit by Trdlo: upraven link :wink:
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Paja
Příspěvky: 7
Registrován: 30 pro 2008, 15:01

Re: Start při teplotě po nulou

Příspěvek od Paja » 10 led 2009, 17:15

Dobrý den,
mám problém při startování za nižších teplot - všiml jsem si toho při teplotách kolem 0˚C a nižších. Při otočení klíčkem do polohy III motor točí, ale chytne až třeba na 5., 6. pokus.
Před startem samozřejmě čekám, až zhasnou kontrolky. Čím nižší teplota, tím více pokusů musím při startování provést. Při teplém motoru chytne bez problému napoprvé.
Baterii (MOL M3 PLUS 56Ah) jsem si nechal přeměřit a bylo mi sděleno, že je v pořádku, což jsem očekávala, protože je teprve rok stará.
Pokud měl někdo obdobný problém a vyřešil ho, nebo ví, v čem je problém, tak prosím o pomoc.

Opel Astra 1.6 8V, Z16SE.

Uživatelský avatar
standape
Příspěvky: 32
Registrován: 15 črc 2008, 08:27
Bydliště: Slovensko-Senec

Re: Start při teplotě po nulou

Příspěvek od standape » 10 led 2009, 19:30

skus skontrolovat minusovy kabel od baterky po motor.na motore to poriadne rozober precisti a sprav co najlepsi spoj,je mozne ze vdaka vysokemu prechodovemu odporu mas problem startnut.chce to fakt dokladne ocistit cize manualna praca :D
Skoda 120LS 781.136(46KW)r.v.06/82,SC-058AP-(ex)
Opel Corsa B 1.0 12V X10XE(40KW)r.v.06/98-TWEN,SC-747BJ-(ex)
Opel Corsa D 1.4 16V A14XER(74KW)r.v.01/11-Red Magma/Black Zaphire
Obrázek

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: Start při teplotě po nulou

Příspěvek od Trdlo » 10 led 2009, 19:46

Paja píše:Dobrý den,
mám problém při startování za nižších teplot - všiml jsem si toho při teplotách kolem 0˚C a nižších. Při otočení klíčkem do polohy III motor točí, ale chytne až třeba na 5., 6. pokus.
Před startem samozřejmě čekám, až zhasnou kontrolky. Čím nižší teplota, tím více pokusů musím při startování provést. Při teplém motoru chytne bez problému napoprvé.
Baterii (MOL M3 PLUS 56Ah) jsem si nechal přeměřit a bylo mi sděleno, že je v pořádku, což jsem očekávala, protože je teprve rok stará.
Pokud měl někdo obdobný problém a vyřešil ho, nebo ví, v čem je problém, tak prosím o pomoc.

Opel Astra 1.6 8V, Z16SE.
Jak jsou starý zapalovací kabely a svíčky?
END

Paja
Příspěvky: 7
Registrován: 30 pro 2008, 15:01

Re: Start při teplotě po nulou

Příspěvek od Paja » 10 led 2009, 19:51

Trdlo píše:
Paja píše:Dobrý den,
mám problém při startování za nižších teplot - všiml jsem si toho při teplotách kolem 0˚C a nižších. Při otočení klíčkem do polohy III motor točí, ale chytne až třeba na 5., 6. pokus.
Před startem samozřejmě čekám, až zhasnou kontrolky. Čím nižší teplota, tím více pokusů musím při startování provést. Při teplém motoru chytne bez problému napoprvé.
Baterii (MOL M3 PLUS 56Ah) jsem si nechal přeměřit a bylo mi sděleno, že je v pořádku, což jsem očekávala, protože je teprve rok stará.
Pokud měl někdo obdobný problém a vyřešil ho, nebo ví, v čem je problém, tak prosím o pomoc.

Opel Astra 1.6 8V, Z16SE.
Jak jsou starý zapalovací kabely a svíčky?
Auto mám jako druhý majitel, ale předpokládám, že jsou oboje ještě původní, tedy od konce r.2002, najeto je cca 85000km. Svíčky jsem dnes vyměnil za nové, nechal jsem teď ještě nabíjet pro jistotu baterii, zítra ráno zkusím nastartovat, zda se to nějak projeví.

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: Start při teplotě po nulou

Příspěvek od Trdlo » 10 led 2009, 19:53

Zkusil bych nejen nový svíčky ale i kabely, ty bývají zdrojem velkých problémů. :wink:
Obzvlášť při jejich stáří a najetých km bych neváhal.
END

Paja
Příspěvky: 7
Registrován: 30 pro 2008, 15:01

Re: Start při teplotě po nulou

Příspěvek od Paja » 10 led 2009, 19:57

Myslíš, že to může být tím? Opravdu se špatné starty projevují jen při tom prvním startu, pokud bylo ještě teplo, nebo i v zimě, pokud je zahřátý motor, tak startuje napoprvé... Ale zkusit se má všechno:-)

Odpovědět