Problém volnobehu po naštartovaní !!!

Odpovědět
Uživatelský avatar
m1lan
Příspěvky: 1773
Registrován: 31 led 2008, 08:26
Bydliště: Topoľčany SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od m1lan » 10 zář 2008, 13:43

mira píše:Před časem od nějakého kolegy z webu jsem získal obrázek čidla s uvedením závislosti odporu na teplotě a s hodnotou 2-3 kohm při 20°C. Měřením mého čidla jsem získal hodnotu cca 2,5 kohm. Závislost odporu na teplotě je nepřímo úměrná (čím vyšší odpor čidla tím nižší teplota motoru). Termistor NTC 3,3 kohm je jediný nejblíže vyšší, který jsem sehnal.
Hmm..jasne...a kedy to uz pofotis ?? :wink:

Reklama
 

mira
Příspěvky: 95
Registrován: 27 črc 2006, 10:48
Bydliště: F-M
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mira » 11 zář 2008, 10:54

Jednomu kolegovi z OV jsem slíbil upravit mé náhradní čidlo a přitom jsem chtěl pořídit i několik fotografií. Nakonec se však ukázalo, že u Oplů modernizovali, jeho čidlo vypadá jinak a mně se nechce upravovat další čidlo do zásoby.

Uživatelský avatar
m1lan
Příspěvky: 1773
Registrován: 31 led 2008, 08:26
Bydliště: Topoľčany SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od m1lan » 11 zář 2008, 12:53

mira píše:Jednomu kolegovi z OV jsem slíbil upravit mé náhradní čidlo a přitom jsem chtěl pořídit i několik fotografií. Nakonec se však ukázalo, že u Oplů modernizovali, jeho čidlo vypadá jinak a mně se nechce upravovat další čidlo do zásoby.
Tak a nemohol by si to upravit mne ??? Ja by som to bral !! Mam 1.6 16v 98. Ak by si mal cas a zaujem tak daj vediet...diky

myabarth
Příspěvky: 11
Registrován: 19 srp 2008, 23:11

Příspěvek od myabarth » 16 zář 2008, 17:26

Chlapi, ochladilo sa.. zmenilo sa nieco u vas pri studenych startoch? U mna je to trosicka lepsie, ale stale to kolisanie tam je. Skusal som aj vymnenu cidla teploty nasavaneho vzduchu za termistor NTC 3,3 kohm ako radil kolega, ale zial nepomohlo, takze som opat napojil povodne cidlo.

Jiří Pávek
Příspěvky: 125
Registrován: 11 čer 2007, 21:24
Bydliště: RK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jiří Pávek » 16 zář 2008, 20:54

Já mám nyní po problému. Ráno 9st.Celsia odpoledne max.14st. Je to o.k.

schiny
Příspěvky: 79
Registrován: 21 črc 2008, 11:49
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od schiny » 16 zář 2008, 21:08

Čau všichni Opláci. :-)

jenom jsem si všimnul že se zde řeší tankování "šel" nebo "nešel".

Moje zkušenosti:

Seat Ibiza 3dv. 1,6 CLX nádrž 55l:
Tankování na Shell Natural 95 z úplně prázdné až nakopeček. Auto jelo jako "šlak" opravdu jen v uvozovkách, ale na plnou nádrž jsem ujel v klidu a v pohodě 790 - 850 km

Tankování na neShell (benzinka Obchodního domu Globus-Ivanovice, ESSO-Hradecká směr Brno Pisárky) natankování z úplně prázdné až na kopeček. Autu se moc nechtělo do otáček ale celkem jelo. Ale teď pozor na nádrž z těchto benzinek jsem ujel pouze 590-650km

Takže něco na tom benzínu Shell bude. Nezkoušel jsem to s jedinou nádrží a jezdil jsem stále stejnou trasu a se stejnou nohou.

Jinak čím vyšší objem motoru tím nižší oktanové číslo benzínu pro normální provoz a výdrž vozidla. jinak závodní benzíny mají oktanové číslo 98-130. ale nezapomeňme, že servis závodních aut je trošku odlišný i časově na rozdíl od normálních aut. Vím o čem mluvím.

Jinak o tom oktanovém čísle v benzínu je napsáno i v chytré knize opel Astra (manuál Opel Astra) STR. 166 Zapalování se automaticky nastaví podle načerpaného paliva (podle jeho oktanového čísla), viz strany 247, 248, 249. citace z knihy

Jinak jsem novým majitelem Oplu Astra 5dv. Comfort 2000 1,6 16v a jsem spokojený sice zvýšené otáčky po nastartování cca 1100-1200 ot/min, po kupi a vyzvednutí auta ze salonu opel mě to v celku vyděsilo, ale myslím si, že že to bude automatickým sytičem, protože po rozjezdu a plynulém zrychlování (s rozumem) a ujetí cca 400 metrů na světelnou křižovatku, kterou mám u baráku, jsou otáčky zpět na normálu. Takže to neřeším a nechávám tomu volný průběh.
Schiny [Brno]
Opel Astra 1.6 16v
schiny@email.cz

Uživatelský avatar
m1lan
Příspěvky: 1773
Registrován: 31 led 2008, 08:26
Bydliště: Topoľčany SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od m1lan » 17 zář 2008, 15:29

Ja tiez po probleme..hned ako sa ochladilo..takto by mohla startovat stale 8)

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 17 zář 2008, 20:20

zato já mám ted traktor po ránu :twisted:
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Uživatelský avatar
m1lan
Příspěvky: 1773
Registrován: 31 led 2008, 08:26
Bydliště: Topoľčany SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od m1lan » 18 zář 2008, 15:44

Mna osobne by strasne zaujimalo co s tym mame, pretoze v zime, alebo chladnom pocasi to startuje vyborne a v lete, ked su idealne podmienky to startuje na prd...Hned ako sa ochladilo nespravilo mi to este ani raz !! :? :? :?

Uživatelský avatar
Lucky
Příspěvky: 489
Registrován: 08 črc 2008, 20:33
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Lucky » 18 zář 2008, 17:29

Jsem na tom úplně stejně. :?
Opel Astra G Caravan 1.6 16V X16XEL Comfort

Uživatelský avatar
dany2ka
Příspěvky: 298
Registrován: 03 bře 2008, 16:57
Bydliště: Ústecký kraj

Příspěvek od dany2ka » 19 zář 2008, 15:41

Tak vám řeknu, že mě to dělá opravdu to samé, u nás po ránu tu máme 2°C a auto startuje perfektně a otáčky drží! Opravdu mi přijde, že čím větší teplo, tím sou otáčky víc rozhozené!

Uživatelský avatar
Samothe
Příspěvky: 2443
Registrován: 22 čer 2007, 10:16
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Samothe » 19 zář 2008, 16:01

i u mě jsou momentálně otáčky v normalu při prvním startu .. :twisted:

kadilac
Příspěvky: 1
Registrován: 11 říj 2008, 08:05

vysoké otáčky

Příspěvek od kadilac » 11 říj 2008, 09:51

Ahojky, mam astru 1,4 16v a je nějaká záhadná :? Po nastartování studeného auta se otáčky pochopitelně mírně zvýší na cca 1100, což je v pořádku, ale pokud se rozjedu a chci přeřadit na vyšší převodový stupeň, tak mi otáčky v době přeřazení stoupnou až ca. 2500. tato záhada se děje pouze, pokud je venkovní teplota vyšší než 15 stupňů celsia, pokud je venku zima cca 8 stupňů, je vše v naprostém pořádku. poradte mi prosím někdo. Děkuji moc :(

dateli
Příspěvky: 119
Registrován: 03 črc 2007, 14:48
Bydliště: Havířov

Příspěvek od dateli » 11 říj 2008, 13:13

Možna jsem u sebe problem vyřešil Koupil jsem v AutoKelly čistič na garburatory U vzduchoveho filtru jsem oddělal potrubi vzduchove Nastartoval auto a při zvyšenych otačkach střikal čistič Auto ted startuje i při vyššich teplotach normalně
1.6 74 KW 16V X16XEL

pisvic
Příspěvky: 1
Registrován: 14 říj 2008, 19:45

Příspěvek od pisvic » 23 říj 2008, 18:39

Můj problém byl-když sem nastartoval studenýho oplíka tak mi chitil perfektně,ale po vteřince mi padli otáčky a začlo to celý škubat jek kdyby to šlo tak na dva válce a tak po kilometru jízdy se to ohřálo a jelo to úplně normálně.
Závada vyřešená,pro mě nelogická ale hurá už to jezdí super(trvalo to tak půl roku než se ne to přišlo

Odpovědět