Právě je 20 črc 2019, 11:30





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2017, 09:01 
Offline

Registrován: 10 kvě 2017, 08:51
Příspěvky: 3
Ahoj,

po vymene rizeni u Astry G se mi nevraci volant ochotne do stredove polohy. Pri zataceni funguje posilovac zlehka asi jako pred tim. Kdyz se ma ale volant vratit, je jeho pohyb skubany. Navic pokud zatocim az nadoraz, volant se zasekne a sam se zpet nevrati. Musim ho rucne narovnat az na stred. Pri rychlejsi jizde se volant vraci vice ochotne, pokud jedu pomalu, tak moc ne.

Mechanik, ktery mi to vymenoval se me snazi presvedcit o tom, ze je to normalni. Ja vim, ze neni, protoze se to tak nechovalo. Mohl na neco zapomenout? Nevim, co vsechno vymenoval, ale tvrdil, ze "kompletni" rizeni. Rekl bych, ze hrebenove rizeni, vcetne cerpadla, protoze uz neni slyset jako driv.

Diky za kazde nakopnuti spravnym smerem,
Filip


Nahoru
 Profil  
 

PříspěvekNapsal: 10 kvě 2017, 09:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20 dub 2010, 13:45
Příspěvky: 650
Bydliště: Plzeň
Zkontrolovat geometrii přední nápravy ! :cry:

_________________
Už ne Opel ....
Ex

Astra G Z17DTL 2x
Corsa B X10XE
Astra G Z14XE
Astra G X20XEV
Vectra B X18XE
Vectra A C20NE
Kadett E C16NZ
Monza 20NE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2017, 09:16 
Offline

Registrován: 10 kvě 2017, 08:51
Příspěvky: 3
Na geometrii jsem zatim nebyl, protoze bych na ni nerad jezdil dvakrat. Muze mit spatna geometrie takovej vliv?

Volant se zasekava pri zatoceni na obe strany, ve stredove poloze jede auto rovne, od pohledu vypadaji kola i podvozek (dle mechanika) dobre.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2017, 10:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 říj 2016, 07:07
Příspěvky: 55
Myslím si, že vracení volantu fyzikálně funguje právě na principu geometrie předních kol. Kola musí být jakoby mírně šikmo k sobě. Pokud jsou úplně rovná, tak se volant vracet nemůže. Tak nějak si to matně pamatuji z autoškoly. Pokud se mýlím, tak mě prosím opravte.

_________________
Moje první, poslední a současné jediné auto:
Astra G, 1.6 16V 74kW, Z16XE 5dv, r.v. 2002
Jsem naprostý začátečník


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2017, 13:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2008, 11:35
Příspěvky: 2251
Bydliště: Kroměříž
No jistě, špatná geometrie. Pokud se volant nevrací, tak je velká rozbíhavost.

_________________
OPEL ZAFIRA 2,2DTI Y22DTR OPC line 2005

Moje nabídka nejen aut: https://www.sbazar.cz/automilacek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2017, 13:00 
Offline

Registrován: 10 kvě 2017, 08:51
Příspěvky: 3
Dekuji vam vsem za rady, byla to opravdu geometrie. Byla rozjeta o vic jak 3 stupne.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2017, 17:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Příspěvky: 2870
Bydliště: Ostrava
phillcz píše:
Mechanik, ktery mi to vymenoval se me snazi presvedcit o tom, ze je to normalni.

takže je ti jasné, k čemu je takový mechanik? :!:

_________________
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz