Právě je 22 črc 2019, 10:35





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 23 bře 2017, 08:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Příspěvky: 2870
Bydliště: Ostrava
Určitě to chce nejdřív ohřát motor, až bude na provozní telotě, chce to data volnoběhu, nějakou chcvíli pod plynem a pustit plyn, 2-3 opakování.
Zas až takovou hrůzu bych v tom neviděl. Proběhl jsem ty data jen bleskem, ale ta polština :lol:

_________________
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor


Nahoru
 Profil  
 

PříspěvekNapsal: 23 bře 2017, 12:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Příspěvky: 3367
Bydliště: Prostějov (TIR)
:mrgreen: sem se pral s nainstalováním opcomu na win7 64bit.. dám Angličtinu :-)

Jo s emisí ho vyhodili měl 0,7mg místo 0,3mg. tak že bych to zase tak tragicky neviděl co? Dneska ještě zkusím natočit data na ohřátém motoru 8) Jinak kluci díky za snahu pomoci

_________________
Marťaskova Šmoulinka Z18XE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 bře 2017, 18:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 dub 2010, 20:50
Příspěvky: 985
Bydliště: Moravskoslezský
Tu přední lambdu jsi tam dával ty,?
Co je to za značka? Už jsem se setkal s tím, že některé značky se nehodí.
@alzafir :D to jsem rád, že tě někdo jiný potrápil s polštinou :D :D :D

_________________
ZAFIRA 1,8i 16V 2003 Z18XE, TC,AUT.KLIMA, PC,TEMPOMAT,LPG sekvenční BRC(od 63.000km)
OP-COM v PL, EN, CZ + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 474000km (LPG od 60.000km)(2017)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 bře 2017, 20:06 
Offline

Registrován: 21 bře 2013, 21:43
Příspěvky: 285
Bydliště: Ostrava
Já jsem se setkal s tím, že se hodí jakákoliv značka (spolehlivého výrobce). Tak si natoč data svého motoru a porovnej,ne? Jinak ano, pokud se rychle mění hodnoty druhé lambdy, mohl by být vadný katalyzátor. Za předpokladu, že je ok výfukové potrubí. Hlavně ta první je úplně splašená. (zhruba sinus 100-800 mV)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 bře 2017, 20:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Příspěvky: 2870
Bydliště: Ostrava
Až teď jsem na to víc koukal, lambda za katem fakt kopíruje takřka dokonale lambdu regulační. Opravdu jako by místo katu byla trubka.
Co se lambdy 1 týče, je vidět, že měří slušně až po zahřátí, ta sinosovka je ok.

_________________
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 bře 2017, 06:05 
Offline

Registrován: 21 bře 2013, 21:43
Příspěvky: 285
Bydliště: Ostrava
Donutilo mě to podívat se znova do grafu a ano, nevím na co jsem čuměl, ale ta první má slušný průběh.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 bře 2017, 09:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Příspěvky: 3367
Bydliště: Prostějov (TIR)
ta první je nová má najeto snad 1000km? - myslím že to je Delphy

_________________
Marťaskova Šmoulinka Z18XE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 bře 2017, 13:01 
Offline

Registrován: 19 dub 2011, 10:56
Příspěvky: 214
Ahoj.
Tak jestli je ta první Lambda nová, cca 1000 Km, tak to půjde ještě slušně vyšroubovat, nebude tak zapečená. Je otázkou max. deseti minut jí vyšroubovat a kouknout do katu, zda tam je katalyzační vložka, nebo je to pouze prázdný obal. Pak můžeš mudrlovat dál.
Mára

_________________
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 bře 2017, 02:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Příspěvky: 3367
Bydliště: Prostějov (TIR)
Marek Sládek píše:
Ahoj.
Tak jestli je ta první Lambda nová, cca 1000 Km, tak to půjde ještě slušně vyšroubovat, nebude tak zapečená. Je otázkou max. deseti minut jí vyšroubovat a kouknout do katu, zda tam je katalyzační vložka, nebo je to pouze prázdný obal. Pak můžeš mudrlovat dál.
Mára


A proč by tam neměl ten kat být? Auto je po dědovi co s ním jezdil doslova v papučích.. Pak ho koupil kolega. A jezdil s ní několik let - STK před dvěma lety naprosto v pohodě...



Každopádně ale se rozhodlo, že auto se prodá na "náhradní" díly pokud ho bude někdo chtít. Zítra ho nafotím a dám sem na web - Zatím jako celek.

_________________
Marťaskova Šmoulinka Z18XE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 bře 2017, 09:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Příspěvky: 2870
Bydliště: Ostrava
Právě že podle chování druhé lambády to vypadá, jako že je místo katu díra.

_________________
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 bře 2017, 12:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Příspěvky: 3367
Bydliště: Prostějov (TIR)
leda by to bez vědomí před rokem v servisu vybagrovali - bylo tam na výměnu lišty svíček a EGR páč byly problémy s tím jak začalo jezdit na 3 válce... ale to by snad řekli a neudělali by to bez vědomí majitele?! Dneska nafotím a podívám se na to. 8)

_________________
Marťaskova Šmoulinka Z18XE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 bře 2017, 13:15 
Offline

Registrován: 19 dub 2011, 10:56
Příspěvky: 214
Ahoj.
No pokud byla první Lambda KO a měnila se, tak celou tu dobu před tím se dávkovala chybně směs paliva a vzduchu. To dobadne buď tak, že se dlouhodobě jezdí na chudou směs nebo naopak bohatou. Zjednodušeně na bohatou jako by stále na sytič, což má na následek nesprávné hoření a při výfuku z válce odejde i do výfukových svodů s katalyzátorem část nespáleného paliva, která bohužel dohoří v prostoru katalyzátoru. Tím extrémě tepelně přetěžuje originální keramickou vložku katalyzátoru a ta vysoce zkřehne a následně se zbortí. To dopadne buď ucpáním katalyzátoru a dušením či až udušením motoru, nebo v lepším připadě to kousky keramiky postupně vyhází výfukem ven, spíše do dalšich dvou tlumičů výfuku.
Proto se nemaji auta s katalyzátorem roztahovat, protože hrozí vniknutí benzínu do katalyzátoru a jeho následné vyhoření.
Mára

_________________
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 bře 2017, 13:22 
Offline

Registrován: 19 dub 2011, 10:56
Příspěvky: 214
Ahoj ješťe jednou.

Tak jestli byla v service protože nejezdila na všechny válce, tak je klidně možný že tomu někdo naložil i přes blikající kontrolku motoru a pak se benzín do katu dostal velmi jednoduše. Sice ŘJ umí odpojit vadný vstřikovač když zjistí že nedojde k zapálení, ale to už může být pozdě.
Jestli se v servisu zajímali o to, proč to nejelo a proč neměl tah, pak ten katalyzátor muže být skutečně vytlučenej.
Tak uvidíš, když tam katalyzátor bude, zkusil bych jinou stanici měření emisí a před tím to pořadně protáhnout.

Mára

_________________
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 bře 2017, 16:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Příspěvky: 3367
Bydliště: Prostějov (TIR)
Cus.

Tak jsem překecal kolegu aby to auto dal do servisu k známému. A těch cca 10-15tis do toho investoval protože to auto je opravdu v dobré kondici a hlavně má dobrou karoserii. Dole poprosím je odkaz na live data po zahřátí motoru (cca po 15km co jsme přejížděli do servisu) pokud se mi na to juknete budu moc rád.

https://ulozto.cz/!9hCxvAHVirMO/livedat ... 271911-csv

_________________
Marťaskova Šmoulinka Z18XE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 bře 2017, 17:16 
Offline

Registrován: 19 dub 2011, 10:56
Příspěvky: 214
Ahoj.
Na ty live data se kouknout dá, ale už jste konečně kouknuli do toho katalyzátoru, ať je od čeho se odpíchnout.
Mára

_________________
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz