Koroze
Koroze
Mám okupenou Astru caravan 2.0 DI 16V r.v. 1998. Kup pil za velmi dobrou cenu ale bohužel se místy objevuje koroze.
Nejvíce na lemu blatníků zahnutých do podběhu - od odletujících kamínků.
Je možné, že chyba je v rovnání plechů po nehodě, nebo s tím někdo také máte zkušenost.
Přemýšlím že z jara lemy obrousím a natřu natvrdo gumoasfaltem.
Nejvíce na lemu blatníků zahnutých do podběhu - od odletujících kamínků.
Je možné, že chyba je v rovnání plechů po nehodě, nebo s tím někdo také máte zkušenost.
Přemýšlím že z jara lemy obrousím a natřu natvrdo gumoasfaltem.
- Reklama
Re: Koroze
no pokud to nebylo bouraný tak by to hnít určitě nemělo, maximálně že by to bylo od kamínků tak ošlehaný že by to orvalo i pozink...pokud to je na předních blatníkách tak pro parádu bych je i vyměnil, ale pokud zadní tak teda nevim nevim jak bude gumoasfalt na takovym autě vypadat, přecejenom to neni Š120Pepa píše:Mám okupenou Astru caravan 2.0 DI 16V r.v. 1998. Kup pil za velmi dobrou cenu ale bohužel se místy objevuje koroze.
Nejvíce na lemu blatníků zahnutých do podběhu - od odletujících kamínků.
Je možné, že chyba je v rovnání plechů po nehodě, nebo s tím někdo také máte zkušenost.
Přemýšlím že z jara lemy obrousím a natřu natvrdo gumoasfaltem.
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
koroze
dik za odpověď.
Je to hlavně na zadních blatníkách. Ten gumoasfalt bych dal pouze na ten lem co je zahnutej do podběhu a je přímo nastavenej kamínkům co lítaj od kol. Jde mi hlavně o to zachránit co se dá. Zatim jsou to jen takový povrchní pupínky, ale časem ...
Je to hlavně na zadních blatníkách. Ten gumoasfalt bych dal pouze na ten lem co je zahnutej do podběhu a je přímo nastavenej kamínkům co lítaj od kol. Jde mi hlavně o to zachránit co se dá. Zatim jsou to jen takový povrchní pupínky, ale časem ...

Re: koroze
Stejne jak pises jsem postupoval loni u sveho Fka, vcetne natreni toho zahnuteho plechu. Ja jsem ale uz musel natrit i tu cast co je videt, nevypada to ted sice skvostne (gumoasfalt je takovy hrbolaty), ale funkci to plni. Trochu me ovsem prekvapuje, ze s tim mas problem i na Geckove verziPepa píše:dik za odpověď.
Je to hlavně na zadních blatníkách. Ten gumoasfalt bych dal pouze na ten lem co je zahnutej do podběhu a je přímo nastavenej kamínkům co lítaj od kol. Jde mi hlavně o to zachránit co se dá. Zatim jsou to jen takový povrchní pupínky, ale časem ...

Re: koroze
zdravim te mam uplne stejný problém gecko z 99r najeto pouhych 50 tisíc a mam pupinky na obouch zadnich lemech zkousel jsem uplatnit zaruku na karoserii ktera je 12 let neuznali to s pozdravem pepanPepa píše:dik za odpověď.
Je to hlavně na zadních blatníkách. Ten gumoasfalt bych dal pouze na ten lem co je zahnutej do podběhu a je přímo nastavenej kamínkům co lítaj od kol. Jde mi hlavně o to zachránit co se dá. Zatim jsou to jen takový povrchní pupínky, ale časem ...
Jo, tak tohle jse teď řešil s kamarádem lakýrou. Nemilosrdně strhnul barvu a světe div se, pod tím byl zdravý plech. Říkal, že to je normální a vzniká to právě od kamínku a narušení laku. Pod ten se pak dostane voda a tvoří pupínky. Takže řešení => nově mi lemy stříkne. Pěkně vybrousit, plnič a lak.
BTW Na to Ti ani menohli uznat záruku, i kdyby to bylo rezavý. To vzniká jak jsem psal výše od kamínků => mechnické poškození => nevztahuje se záruka. A to samý u kapoty, která těma šutrama trpí nejvíc.
BTW Na to Ti ani menohli uznat záruku, i kdyby to bylo rezavý. To vzniká jak jsem psal výše od kamínků => mechnické poškození => nevztahuje se záruka. A to samý u kapoty, která těma šutrama trpí nejvíc.
Astra G 2000 X14XE 1.4 16V edition 100
zdravím tě a rozumím ti jenže ja mám již puchýře na pravém lemu né jen na hraně nad kolem nýbrž i z venčí lemu hned nad obloukem lemu kousek laku se také odloupl a plech je orezlý vypadá to že se to tlačí mezi plechama lemy jsou z dvojitého plechu a asi tam zatékala a držela se tam voda stačí sáhnout na hranu lemu je to zřejmně pertlovaný nebo bodovaný z dvojté časti no uvidím co s tím lakýra udělá již mně upozornil že to bude bez záruky.M&R píše:Jo, tak tohle jse teď řešil s kamarádem lakýrou. Nemilosrdně strhnul barvu a světe div se, pod tím byl zdravý plech. Říkal, že to je normální a vzniká to právě od kamínku a narušení laku. Pod ten se pak dostane voda a tvoří pupínky. Takže řešení => nově mi lemy stříkne. Pěkně vybrousit, plnič a lak.
BTW Na to Ti ani menohli uznat záruku, i kdyby to bylo rezavý. To vzniká jak jsem psal výše od kamínků => mechnické poškození => nevztahuje se záruka. A to samý u kapoty, která těma šutrama trpí nejvíc.
No tak v tomhle případě bych celý lem vybrousil, rezavá místa zakytoval => uzavřeš přístup vzduchu a zastavíš korozi. Ošetřil spoje plechua vnitřní část, možná i celý lem napálil prskáčem a přes to teprve lak. Pokud to dobře ošetříš a nezapomeneš na plnič, mělo by to být v poho a zase chvíli vydržet.
Takhle jsem to s lakýrou dělal na vloni na Vitu a bez problémů. (Mercedes a hnije to víc než schade). A to samý teď budu dělat na Tranzitu.
Takhle jsem to s lakýrou dělal na vloni na Vitu a bez problémů. (Mercedes a hnije to víc než schade). A to samý teď budu dělat na Tranzitu.

Astra G 2000 X14XE 1.4 16V edition 100
zdravim preji pěkný den díky za tvé zkušenosti no on to tak asi dopadne v pondělí jedu za lakýrníkem tak už bude záležet na jeho umu doufám že to opraví co nejlépe,jsem smířený že v budoucnu ty lemy stejně pujdou do kytek a budou se muset celý vystrihnout a dat nový no ale ted to potřebuji oddalit každopadně diky mějte se ze zde fajn občas sem nakouknu loučí se pepan od aster s geckemM&R píše:No tak v tomhle případě bych celý lem vybrousil, rezavá místa zakytoval => uzavřeš přístup vzduchu a zastavíš korozi. Ošetřil spoje plechua vnitřní část, možná i celý lem napálil prskáčem a přes to teprve lak. Pokud to dobře ošetříš a nezapomeneš na plnič, mělo by to být v poho a zase chvíli vydržet.
Takhle jsem to s lakýrou dělal na vloni na Vitu a bez problémů. (Mercedes a hnije to víc než schade). A to samý teď budu dělat na Tranzitu.
todle přece neni možný! aby to hnilo....buť je to bořený nebo jezdíš někde po kamenitejch cestách....já mam najeto 158000, je to starý 7,5 roku a rez neni absolutně nikde!Anonymous píše:zdravim preji pěkný den díky za tvé zkušenosti no on to tak asi dopadne v pondělí jedu za lakýrníkem tak už bude záležet na jeho umu doufám že to opraví co nejlépe,jsem smířený že v budoucnu ty lemy stejně pujdou do kytek a budou se muset celý vystrihnout a dat nový no ale ted to potřebuji oddalit každopadně diky mějte se ze zde fajn občas sem nakouknu loučí se pepan od aster s geckemM&R píše:No tak v tomhle případě bych celý lem vybrousil, rezavá místa zakytoval => uzavřeš přístup vzduchu a zastavíš korozi. Ošetřil spoje plechua vnitřní část, možná i celý lem napálil prskáčem a přes to teprve lak. Pokud to dobře ošetříš a nezapomeneš na plnič, mělo by to být v poho a zase chvíli vydržet.
Takhle jsem to s lakýrou dělal na vloni na Vitu a bez problémů. (Mercedes a hnije to víc než schade). A to samý teď budu dělat na Tranzitu.
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
zdary zdary jeste jednou ja to taky nechapu bořený to není jsou chycený uplně stejně oba lemy a hlavne je dovezena z nemecka servisovana nejeto nyni 50 tisic posledni kontrola v nemecku je pred 8 mesici,to jeste byla ok ja ji mam tedy kratce najel jsem pouhych 5 tisic svych patrim mezi lestiče čista leštěna voskovaná určitě ji nenechavam bez povsimnuti ten rez ale leze ze vnitř je to vidět že se to tlačí pod barvou oprýskaný tukance by bylo videt tady je lak na lemu i hrane lemu jen jsou tam ty puchýře,lak jsem sundal až hadrem z leštěnkou normalně se odloupl a plech je povrchově orezly opravdu není lak otukanej to né,vypada to že v těch mistech lemu kde je to zdvojený tak tam vteká voda a proto se to tlčí ze vnitř,jinak tady někdo psal že má to samé byl to prispevek nekde hore tak jo zatim zdary loucim se s vama pepanM&R píše:No já astru taky nemám rezavou. Tam je to jenotázka barvy, ale dovedu si představit, když to dostane tečku od šutru a naruší se tím i pozink, tak že se to pěkně rozjede. Pokud to hned neošetříš
vsadim boty že stim něco byloAnonymous píše:zdary zdary jeste jednou ja to taky nechapu bořený to není jsou chycený uplně stejně oba lemy a hlavne je dovezena z nemecka servisovana nejeto nyni 50 tisic posledni kontrola v nemecku je pred 8 mesici,to jeste byla ok ja ji mam tedy kratce najel jsem pouhych 5 tisic svych patrim mezi lestiče čista leštěna voskovaná určitě ji nenechavam bez povsimnuti ten rez ale leze ze vnitř je to vidět že se to tlačí pod barvou oprýskaný tukance by bylo videt tady je lak na lemu i hrane lemu jen jsou tam ty puchýře,lak jsem sundal až hadrem z leštěnkou normalně se odloupl a plech je povrchově orezly opravdu není lak otukanej to né,vypada to že v těch mistech lemu kde je to zdvojený tak tam vteká voda a proto se to tlčí ze vnitř,jinak tady někdo psal že má to samé byl to prispevek nekde hore tak jo zatim zdary loucim se s vama pepanM&R píše:No já astru taky nemám rezavou. Tam je to jenotázka barvy, ale dovedu si představit, když to dostane tečku od šutru a naruší se tím i pozink, tak že se to pěkně rozjede. Pokud to hned neošetříš
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
taky bych rek. jen tak to nezrezneVojta píše:vsadim boty že stim něco byloAnonymous píše:zdary zdary jeste jednou ja to taky nechapu bořený to není jsou chycený uplně stejně oba lemy a hlavne je dovezena z nemecka servisovana nejeto nyni 50 tisic posledni kontrola v nemecku je pred 8 mesici,to jeste byla ok ja ji mam tedy kratce najel jsem pouhych 5 tisic svych patrim mezi lestiče čista leštěna voskovaná určitě ji nenechavam bez povsimnuti ten rez ale leze ze vnitř je to vidět že se to tlačí pod barvou oprýskaný tukance by bylo videt tady je lak na lemu i hrane lemu jen jsou tam ty puchýře,lak jsem sundal až hadrem z leštěnkou normalně se odloupl a plech je povrchově orezly opravdu není lak otukanej to né,vypada to že v těch mistech lemu kde je to zdvojený tak tam vteká voda a proto se to tlčí ze vnitř,jinak tady někdo psal že má to samé byl to prispevek nekde hore tak jo zatim zdary loucim se s vama pepanM&R píše:No já astru taky nemám rezavou. Tam je to jenotázka barvy, ale dovedu si představit, když to dostane tečku od šutru a naruší se tím i pozink, tak že se to pěkně rozjede. Pokud to hned neošetříš

Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO