Nápravnicu sme mali zachviľku dole kľudnym tempičkom (do hodiny určite) záleží to aj od skrutiek či nebudeš mať nejaké pripečené, strhnuté atď. Nové silenty sme tam dávali v lise, celkom to šlo nebolo to nejak extra hrozné. Viac som sa natrápil s tými ešte pôvodnými nanitovanými čapmi na ramenách

. Inak dnes sme spravili ten zadok. Tak ten bol trošku porod vybrať tie staré silenty, držali jak sviňa ale nakoniec šli von aj dnu v lise. Tie nové sa nelisujú úplne na koniec na doraz. Druhovýroba má totiť na konci také rozšírenie (akoby zarážka) no keď vylisuješ origoš čo si tam mal tak si všimneš že na origoši je z vnútra taká podložka ako keby a má rovné telo bez výčnelkov. Nestíhal som fotiť dosť sme sa ponáhľali možno neskôr keď to bude opäť na zdviháku a budeme všetko doťahovať kedže si to muselo najprv sadnúť tak to cvaknem ako asi pretŕčajú. Skôr by mi ale bodla rada kedy dotiahnuť skrutky čo idú cez tie silentbloky z nápravnice. My sme si totiž najprv uchytili nápravnicu tými tromi skrutkami na každej strane a silenty sme nechali voľnejšie. Potom sme ju zaistili našrobovanim tlmičov a až potom sme dotiahli silenty napravnice no sranda bola keď sme tam chceli ísť dať pružiny. Po dotiahnutí silentov napravnice sme opať povolili tlmiče aby sme tam dali pružiny. Keď sme ich tam dali a začali tlačiť nápravnicu hore aby sme mohli opäť uchytiť tlmiče tak mi chýbali cca 2-3cm aby som pichol skrutku cez tlmič do nápravnice no auto sa už začalo naklánať na zdviháku dopredu

. Takže sme ho museli doslova položiť na zem na kotúče a tak vlastnou váhou tlačiť auto na nárpavnicu až kým nebola v pozícií kedy sa dali uchytiť tlmiče. Zaujíma je na tom to že keď som išiel predtým zhadzovať pružiny ešte keď tam boli staré silenty tak som sa musel doslova vešať na nápravnicu už keď bol tlmič uvoľnený aby som z tamaď vybral pružiny. Takže teraz neviem či skrátka nový silentblok už má takto fungovať alebo najprv máme nápravnicu (bez uchytených tlmičov) vytlačiť ku kasni a tak dotiahnuť silenty nárpavnice aby logicky ostala viac pri kasni lebo teraz má akoby tendenciu odiaľovať nápravnicu od kasne. Možno si to celé musí len sadnúť no neviem uvidíme ešte sa s tým dnes pohráme. Ďalšia zaujímavosť je že starý silenblok vyzerá z jednej strany úplne inak, tam kde je na novom silentbloku z druhovýroby ten "polmesiac" tak na starom silente je guma skrátka úplne po celom obvode! Ak by niekto mal narážky že sme tam nový dali zle tak dali sme ho dobre a to je špicatou stranou "polmesiaca" k nápravnici.
foto z netu:
