Právě je 24 črc 2019, 04:25





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 145 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 15 led 2019, 10:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Příspěvky: 3367
Bydliště: Prostějov (TIR)
Tedy Aleši dobrá robota! Ta převodovka to je lego teda.. Do toho bych se nepustil ani omylem.

By to dopadlo stejně jako když sem "opravoval" mé babičce budík - vše fungovalo skvěle - jen mě zbylo jedno ozubené kolečko, které jsem za boha nemohl přijít kde mělo být. Ale budík fungoval!! Sice hodinovka dělala minuty, minutovka vteřiny a vteřinovka lítala tak rychle, že s toho budíku byl větrák :-)

Ten rám byl průser o tom sem slyšel - no máš aspoň po starostech,,, teď čekat co na to turbo, čerpadlo... :lol: Ale nebudu sejčkovat.. Hlavně ať jezdí jak má! Podle mě ty auta pokud to nerezne tak lepší jak ty nové pazmeky s dpfkama a dalšíma sračkama...

_________________
Marťaskova Šmoulinka Z18XE


Nahoru
 Profil  
 

PříspěvekNapsal: 15 led 2019, 12:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Příspěvky: 2872
Bydliště: Ostrava
To je přesně to, proč jsem tuhle akci spáchal, a sice zravá karoserie. Ta ještě vydrží, brzdové trubky mám nové na předku, pod podlehou, zadek chybí poslední úsek od nádrže ke kolům, ale ty jsou v pohodě, ty se dají pohlídat, nejhorší byly ty části za rámem, tam není ani vidět, natož něco opravit, natřít.
Turbo je v pohodě, zatím minimální vůle, motor tahá skvěle, čerpadlo je tady vždy sázka do loterie. To víme :| .
A převodovka? V podstatě se muselo sundat jen pár kol, pak už to byly celé hřídele, co se tahaly ven. Trochu zjednodušeně řečeno. Ale jak říkám, já bych se sám do toho taky nepustil, to vše Pramet :mrgreen: Pár fíglů se musí znát, to už má nacvičené.
No a když už byla převodovka venku, našel jsem spoj na hlavě motoru, kudy mi rosila hadice, na vodu, takhle jsem to alespoň našel, vyměnil těsnění ( byl tam O kroužek, co už kroužkem nebyl ani omylem) a je pokoj. Dál byl utržený silentblok motoru a úplně vytřískaný spodní čep ramene, kupodivu jsem to vůbec nepoznal. A ten čep byl původní -240tkm 8)

_________________
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 led 2019, 13:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2006, 15:24
Příspěvky: 2799
Bydliště: Ostrava
Pěkné odvedená práce, smekám. No já to pořád říkám, že s nadsázkou naše stará Astra G 1.4 twinport, přežije bez komplikací svou mladší Astru J 1.4 Turbo benzín.

Přeji ať slouží nadále bez komplikací.

_________________
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J
Moje astra http://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=1704&start=0


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 led 2019, 15:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Příspěvky: 2872
Bydliště: Ostrava
Dík 8)
A naprosto souhlasím, kluk si pořídil za pár korun AG X17DTL, 1998, rám měl v lepším stavu než já před rekonstrukcí, jinak to auto taky vypadá dost dobře. Toho se od současné generace nedočkáme :( .

_________________
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 led 2019, 22:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25 led 2006, 13:39
Příspěvky: 8039
Bydliště: Liberec
skoda akorat toho x17dtl ... nejhorsi co muze v gecku bejt

_________________
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 led 2019, 07:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 03 črc 2007, 20:51
Příspěvky: 2202
Bydliště: Slatina(NJ)
Záleží na stavu. Mně to taky všichni říkali a nakonec to byla(sice v eFku) lepší volba než v Géčku Y17DT. Nedám na můj kus dopustit

_________________
Opel Astra F Caravan X17DTL (už má novou majitelku)=>
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
http://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 led 2019, 20:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Příspěvky: 3367
Bydliště: Prostějov (TIR)
Vojta píše:
skoda akorat toho x17dtl ... nejhorsi co muze v gecku bejt


já ho měl v fku - 2x prasklo těsnění pod hlavou pak se vysralo turbo... a to auto mělo 120tis když jsem ho kupoval a 210tis při prodeji... Holt tak to dopadá když převrtáte 1.6D uděláte z ní 1,7D a pak X17DTL :lol: :lol:

_________________
Marťaskova Šmoulinka Z18XE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 led 2019, 21:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Příspěvky: 2872
Bydliště: Ostrava
Musím doladit drobnou anomálii, pokud auto jede na volnoběh nebo bez rychlosti, pak příčka volantu je přesně, rovnoběžně, horizontílně. ale přidám plyn, auto začne nepatrně zatáčet do prava, to podvědomě vyrovnám a pod plynem auto jede rovně, ale volant natočený trochu do leva. Uberu plyn, vyřadím, ale musím dokorigovat řízení, volant se vrací do roviny.
Ramena? Rozebral jsem toho hodně, převodovka, rám, ale ani jedno, podle mě, není důvodem toho rozhazování.
Takže můj typ, urvaný uložení ramene nápravy?

_________________
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor


Naposledy upravil Alzafir dne 15 dub 2019, 16:27, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 led 2019, 21:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 dub 2010, 20:50
Příspěvky: 987
Bydliště: Moravskoslezský
Aleši, klobouk dolů před šikovností i odvahou 8)
Já konečně zanedlouho vezu Zafirku k lékaři-Dennymu, tak snad ještě pojezdí.

_________________
ZAFIRA 1,8i 16V 2003 Z18XE, TC,AUT.KLIMA, PC,TEMPOMAT,LPG sekvenční BRC(od 63.000km)
OP-COM v PL, EN, CZ + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 474000km (LPG od 60.000km)(2017)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 dub 2019, 16:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Příspěvky: 2872
Bydliště: Ostrava
Alzafir píše:
Takže múj typ, urvaný uložení ramene nápravy?

Tak ne, nebylo to uložení ramene, byl to vymlácený, ale fakt neuvěřitelně vymlácený, čep řízení- rejdový čep.
To by nebylo zas až tak nic nepochopitelného.
Zvláštností na tom je pouze toliko- na STK mi auto prošlo, s tím, že ten čep má s trochou fantazie jakože náběh na vůli. A ani mi to nezapsali. Jen abych o tom věděl. Za cca 14 dní čep na kaši!!
Přičítám to zmrazkům na zledovatělé cestě na horách.
Jinak to byl ještě původní čep, najeto 240tkm podle TM :?:

_________________
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 145 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz