Právě je 21 črc 2019, 07:14





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 27 čer 2018, 17:16 
Offline

Registrován: 29 dub 2016, 15:20
Příspěvky: 5
Bydliště: Třinec
Zdravím,
mám takový problém. Odešel mi regulátor na altíku, po výměně regulátoru a zpětném namontování začala Žirafka na dálnici při 130km/h manželce padat do nouzového režimu. Rozsvítí se žlutá kontrolka s klíčem a auto natáhne. Po vypnutí a nastartování všechny kontrolky zhasnou a auto se zase chová normálně.

Máte někdo nějaký tip, na co se podívat?
Před vytažením alternátoru to nedělalo. Mohl při té manipulaci s ním, něco mechanik zapomenout zapojit, nebo tak něco?

Dík za tipy.


Naposledy upravil Scanmam dne 27 čer 2018, 20:23, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 

 Předmět příspěvku: Re: Padání do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 27 čer 2018, 18:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 led 2006, 09:33
Příspěvky: 3080
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Nevím, jestli je to ropák nebo benzín, ale kolega s benzínovou astrou měl podobný problém a byl to zanesený palivový filtr - na normální silnici pohoda a jak to na dálnici osolil, tak nouzák. Prostě motor neměl dostatek paliva. Zapřemýšlej, kdy jsi ho naposledy měnil :wink: .
Samozřejmě netvrdím, že je to zrovna ono, ale na ověření by to mohlo stačit. Navíc diagnostika by též mohla něco požalovat.

_________________
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 čer 2018, 10:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Příspěvky: 2870
Bydliště: Ostrava
Scanmam píše:
Před vytažením alternátoru to nedělalo. Mohl při té manipulaci s ním, něco mechanik zapomenout zapojit, nebo tak něco?

Mohl, třeba zapojit hadičku podtlaku, ale to bys poznal už na rozjezdu, auto by vůbec netáhlo.
Nech to napojit na diagnostiku a alespoň načíst chyby.

_________________
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz