Stránka 2 z 2

Re: Škrtiaca klapka Z18XE

Napsal: 28 srp 2017, 01:35
od Marťasek
henry_sk píše: o X18XE je málo info, iba že to bol ťažší predchodca X18XE1, obidva o výkone 85kW, okolo r.2000 nahradený motorom Z18XE
Přesně tak s tím že X18XE měl manuální klapku.

Hele nechtěl bych aby se tento post zvrhl v něco jiného než je nadpis ale zeptím se protože to slyším poprvé - co to je ten Z18XER a ty tři tipy měli stejný bloky a hlavy?

Re: Škrtiaca klapka Z18XE

Napsal: 28 srp 2017, 13:52
od henry_sk
Z18XE vs X18XE1
mechanicky je rozdiel iba v škrtiacej klapke

Z18XER vs Z18XE
pridali variabilné časovanie ventilov VVT

Re: Škrtiaca klapka Z18XE

Napsal: 19 říj 2017, 09:17
od Schunker
Z18XE motor od OPLU ve 200tis bral tak na 10tis kilometru 2 litry oleje udelany krouzky byli zapeceny ted ma najeto 290tis a od vymeny do vymeny nedolejvam oprava cca 5tis kc
Z18XER motor od FIATU ma promene casovani ventilu po 180tis mi zaclo 1 kolo tect cca 5tis kc , ma chladic oleje , nema hydrostely kazdych 100tis kontrola vule kdyz je spatna tak vymena zdvithatka cca500 kc ve 160tis se mi podpalili ventili oprava 12tis kc po sestaveni ventile bez vule takze 16 zdvihatek cca +8tis vyreseno ubrousenim driku ventilu

Re: Škrtiaca klapka Z18XE

Napsal: 19 říj 2017, 19:46
od Marťasek
Schunker píše:Z18XE motor od OPLU ve 200tis bral tak na 10tis kilometru 2 litry oleje udelany krouzky byli zapeceny ted ma najeto 290tis a od vymeny do vymeny nedolejvam oprava cca 5tis kc
Nevím, ale už s principu fungování motoru tomuhle nevěřím ani omylem!