rozdíl v zafíře

Co nenajdete na fóru v sekcích Astra G, pravděpodobně to bude zde.
Odpovědět
lubos1947
Příspěvky: 2
Registrován: 18 kvě 2017, 11:07

rozdíl v zafíře

Příspěvek od lubos1947 » 28 kvě 2017, 21:35

Jaký je rozdíl v zafíře v naftě o obsahu 2,0 a 2,2 ? hlavně co se týče spolehlivosti a spotřeby. v oplu servisu mě zrazovali o 2,2

Reklama
 

Uživatelský avatar
Luboš X17DTL
Příspěvky: 2216
Registrován: 03 črc 2007, 20:51
Bydliště: Slatina(NJ)

Re: rozdíl v zafíře

Příspěvek od Luboš X17DTL » 29 kvě 2017, 06:09

Dobře udělali...
Více v sekci Diesel
Opel Astra F Caravan X17DTL (už má novou majitelku)=>
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583

Uživatelský avatar
COBEIN
Příspěvky: 4259
Registrován: 02 bře 2006, 19:22
Bydliště: Troppau- Sudetenstadt

Re: rozdíl v zafíře

Příspěvek od COBEIN » 16 črc 2017, 15:27

Trochu odbočím od tématu, kluci, chlapi vy co máte Zafiry "po" faceliftu vyráběné od r. 2003 a co máte motory 1:8i 16V máte na přístrojovce vedle spouštěče var. blinkrů to tlačítko TC?
Já ho totíž z nějakého důvodu v černém pohřebním autě nemám! Bylo mi řečeno, že se to vypínání trakce už do pofaceliftových verzí nemontovalo. JE TO PRAVDA?.
ASTRA LA VISTA

Uživatelský avatar
monty.roman
Příspěvky: 473
Registrován: 25 kvě 2014, 13:47
Bydliště: Chrudim/Slatiňany

Re: rozdíl v zafíře

Příspěvek od monty.roman » 17 črc 2017, 07:48

u zafiry nevím ale tuhle mi někdo říkal, že u 1.8 aster bylo vypínatelné TC jen u X18XE1, kdežto u Z18XE už ne.

nevím zda je to pravidlem, nebo šlo o věc volitelné výbavy ale vím že kamarád koupil před nedávnem astru Z18XE, r.v. 2003 a tlačítko nemá, já u svojí X18XE1, r.v. 2000 tlačítko mám.
[b]Astra G sedan 1.8, X18XE1, 100 edition, Ethanol E85, OPCOM 1.39 ENG[/b]
Galerie zde: http://1drv.ms/1JE7gpZ

Uživatelský avatar
COBEIN
Příspěvky: 4259
Registrován: 02 bře 2006, 19:22
Bydliště: Troppau- Sudetenstadt

Re: rozdíl v zafíře

Příspěvek od COBEIN » 17 črc 2017, 13:29

monty.roman píše:u zafiry nevím ale tuhle mi někdo říkal, že u 1.8 aster bylo vypínatelné TC jen u X18XE1, kdežto u Z18XE už ne.

nevím zda je to pravidlem, nebo šlo o věc volitelné výbavy ale vím že kamarád koupil před nedávnem astru Z18XE, r.v. 2003 a tlačítko nemá, já u svojí X18XE1, r.v. 2000 tlačítko mám.
Přesně jak jsi napsal monti, u šedé/stříbrné r.v. OO (X18XE1) tlačítko je, a u černé r.v. 04 (Z18XE) už není. Tak to jsem klidnější, myslel jsem si že nějaký "Uve" přišel do továrny OPEL ještě v podroušeném stavu a zapomněl ho do auta dát! :D
ASTRA LA VISTA

Uživatelský avatar
Gorbo1
Příspěvky: 2261
Registrován: 07 říj 2010, 10:23
Bydliště: Mlada Boleslav

Re: rozdíl v zafíře

Příspěvek od Gorbo1 » 17 črc 2017, 16:47

Sice tam tlacitko na TC tam nemas,ale to neznamena,ze TC nemas.Len ho tam mas natvrdo,to znamena,ze ho nemozes vypnut.

Uživatelský avatar
Astra223
Příspěvky: 193
Registrován: 30 bře 2013, 21:41
Bydliště: SK Levice

Re: rozdíl v zafíře

Příspěvek od Astra223 » 17 črc 2017, 17:50

Ja tiež na Astre G X18XE1 mám to tlačítko na vypnutie TC
Opel Insignia OPC Line
ex: Opel Astra G Caravan Sport, OPC Line - 1.8 16V. Xenony, Kožený interiér, Tempomat, PP, GPS, DVD,TV ...
VIAC na adrese : [code]https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=49&t=27763[/code]

Uživatelský avatar
COBEIN
Příspěvky: 4259
Registrován: 02 bře 2006, 19:22
Bydliště: Troppau- Sudetenstadt

Re: rozdíl v zafíře

Příspěvek od COBEIN » 17 črc 2017, 17:54

Gorbo1 píše:Sice tam tlacitko na TC tam nemas,ale to neznamena,ze TC nemas.Len ho tam mas natvrdo,to znamena,ze ho nemozes vypnut.
Myslel jsem si Gorbo že to tak nějak bude, že tam ten systém trakce je, ale už se z nějakého důvodu nedá vypnout. Mezi námi děvčaty, už ve své bývalé zafiře Concordia Wagen II. jsem to vpinatelné měl (r.v.1999 X18XE1) ale nikdy jsem to vypnutí nepoužil.
ASTRA LA VISTA

Uživatelský avatar
COBEIN
Příspěvky: 4259
Registrován: 02 bře 2006, 19:22
Bydliště: Troppau- Sudetenstadt

Re: rozdíl v zafíře

Příspěvek od COBEIN » 17 črc 2017, 18:00

Tak už jsem klidný a nebudu už tady toto vlákno "zasírat" svými dotazy-problémy. Omlouvám se za vpád sem.
ASTRA LA VISTA

Uživatelský avatar
MAX - CZ
Příspěvky: 2263
Registrován: 21 zář 2008, 11:35
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl v zafíře

Příspěvek od MAX - CZ » 17 črc 2017, 23:48

lubos1947 píše:Jaký je rozdíl v zafíře v naftě o obsahu 2,0 a 2,2 ? hlavně co se týče spolehlivosti a spotřeby. v oplu servisu mě zrazovali o 2,2
Sice trošku starší, ale přesto.
Měl jsem Zafiru 2,0 DTI 74kW a teď mam 2,2 DTI 92kW. Rozdíl obrovský.
2,0 DTI je na Zafiru slabý, špatná dynamika a kratší stálý převod, tento motor předurčují spíše pro městský a příměstský provoz s rychlostmi do 100km/h, při dálničním provozu točí už vysoké otáčky a spotřeba letí do benzínových hodnot. Jinak je tento motor spotřebou na styl jízdy imunní. Jednodušší EGR ventil a levnější oprava vstřikovacího čerpadla dělá z tohoto auta celkem držák.
2,2 DTI už přece jen solidně jede, výborný na delší přesuny konstantní rychlostí, spotřebou v tomto režimu se dostanete bez problémů na 6l/100km, těžší stálý převod snižuje otáčky motoru a motor tolik na dálnici netočí, netrpí a nežere. Můžete tahat podstatně těžší přívěs (1050 vs. 1500kg), ani s přívěsem nestoupne výrazněni spotřeba (teda pokud zrovna netáhnete 1500kg stodolu obytného karavanu), pohodlnější jízda. Podstatně dražší EGR ventil a neopravitené vstřikovací čerpadlo je trochu strašákem, ale pokud dodržíte pravidla kvalitní nafta, 100% těsná palivová soustava, tak se není čeho bát (to platí i o 2,0DTI)
Za mě jednoznačně vyhrává 2,2DTI :lol:
OPEL ZAFIRA 2,2DTI Y22DTR OPC line 2005

https://www.automilacek.cz

Uživatelský avatar
pajak7
Příspěvky: 533
Registrován: 10 čer 2012, 00:55
Bydliště: Tanvald-Žďár skoro v lese

Re: rozdíl v zafíře

Příspěvek od pajak7 » 18 črc 2017, 00:11

Maxi souhlasím až do bodu že 2.2 čerpadlo nejde opravit ,to už dávno není pravda.
Další věc je ta že i 2.0 po roce tuším 2002 má el.EGR ventil .
Jinak ostatní sedí . 8) 8) 8)
Opel Astra H GTC 1.9 CDTI 110 kW
pajakuv ASTROLET.

Opel Astra G caravan 2.2 DTI Y22DTR r.v.2004 .....EX
pajakova Esmeralda, EGR šidítko by Alzafir od 254 500 km

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl v zafíře

Příspěvek od Vojta » 18 črc 2017, 08:43

me u 2.2 dti trochu vadi ta dlouha prevodovka, chtelo to 6 kvalt... ten 5 kvalt je zprevodovanej ciste na dalnice
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Uživatelský avatar
MAX - CZ
Příspěvky: 2263
Registrován: 21 zář 2008, 11:35
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl v zafíře

Příspěvek od MAX - CZ » 18 črc 2017, 10:47

pajak7 píše:Maxi souhlasím až do bodu že 2.2 čerpadlo nejde opravit ,to už dávno není pravda.
Další věc je ta že i 2.0 po roce tuším 2002 má el.EGR ventil .
Jinak ostatní sedí . 8) 8) 8)
Jo díky za info, Zatím jsem řešil několikrát opravy a repase jen na 2,0DTI. 2,2DTI jsem zatím nemusel a doufám, že to tak i vydrží :lol:
OPEL ZAFIRA 2,2DTI Y22DTR OPC line 2005

https://www.automilacek.cz

Uživatelský avatar
COBEIN
Příspěvky: 4259
Registrován: 02 bře 2006, 19:22
Bydliště: Troppau- Sudetenstadt

Re: rozdíl v zafíře

Příspěvek od COBEIN » 27 črc 2017, 11:34

V Zafiře po Faceliftu (po r. 03) je třeba jinak široký kufr, chtěl jsem prohodit roletky a v černé mladší je uzší. Asi změnili ty boční plasty, ale opravdu roletky jsou jiné. Takže k prohození nakonec nedošlo. :?
ASTRA LA VISTA

Odpovědět