Nějak blíž specifikuj problém "olej v naftě". Jak jsi na to přišel? Olej do nafty se ti z motoru nedostane. Nebo ti jen ubývá olej více než je zdrávo? Tam samozřejmě může být problém na více místech.
Na 99,9 procent máš problém ve spec.těsnících kroužcích mezi vstřikovačem a připojovacími prvky naftových trubek.Je to dost častá závada.Amatérsky se do toho nepouštěj,je nutno demontovat vačkovou hřídel,demontovat přip.prvky,vyměnit ty kroužky,namontovat vačku,nastavit pomocí prvků řetězový rozvod.Jeden kroužek stojí cca250,-Kč.Vždy u této práce měním i všechny potřebné o-kroužky a hadičky přepadů.
Kdyby to byli ty těsnící kroužky, byla by nafta v oleji... Jak píše Max-CZ " "specifikuj svůj problém" potom ti někdo může poradit něco smysluplného...
Gofe píše:Kdyby to byli ty těsnící kroužky, byla by nafta v oleji... Jak píše Max-CZ " "specifikuj svůj problém" potom ti někdo může poradit něco smysluplného...
To už bývá až to horší stadium,nejdřív začne "černat" nafta od oleje.
Jen nechápu, jak se může dostat olej,kterej se jen tak "válí" kolem tech těsnících kroužků u vstřiků a nemá tlak,do systému ke vstřikům, kde ten tlak je a né zrovna malej????... Nehádám se jen by mě to zajímalo...
to gofe: kdo to nerozdělal nechápe.Taky třeba přepady jsou u tohoto systému zapojeny do přívodu oproti jiným,které to mají do zpátečky od čerpadla.Je tam mnoho jiných "vychytávek".
Už jsem byl v oplu, prý to jsou ty těsnící kroužky, opraví mi to po novém roku (už jsem viděl hodně ale docela by mě zajímalo jak to tam vypadá). Díky moc všem za rady.