Stránka 1 z 1
Změna jazyka na středovém panelu + další věci ?
Napsal: 27 led 2008, 13:36
od Vesly
Ahoj, jsem zde nový. Koupil jssem si Astru coupe 2002 2.0T.
První věc co bych rád, je změna jazyka počítače na středovém panelu.V mojí Astře je obyčejný oranžový se zobrazením spotřeby atd údajů. Potřeboval bych změnit jazyk z němčiny na angličtinu, případně radu, jak dohrát češtinu bez diakritiky.
Druhý problém co bych je , že auto i po hodině jízdy ukazuje teplotu vody 70-80°C, provozní co já vím je 90+-3°C. Problém vidím v termostatu v tom, že je zaseklý v otevřené pozici. Pakliže to je i podle Vás termostat, tak poraďte kvalitní a rychlý servis, kde mi to vymění. Díky moc.
Vesly
ps.čipoval už někdo tento model.? Má to význam (poměr výkon/cena/spotřeba/spohlehlivost motoru a turba.?)
Napsal: 27 led 2008, 13:39
od genius0011
Vítám tě, no nevím ale čipovat 200 hřebečků

re
Napsal: 27 led 2008, 13:44
od Vesly
No ono je to 190PS, předtím jsem měl A4 1.8T 150PS a předtím A8 4.2 300PS. A4 byla výrazně slabší než coupé, ale A8 byla dělo. Ale nejsem cvok, abych čipoval motor kvůli 20PS navíc, to se nevyplatí.
Jo a nevíš prosím tě, zda se dá a jak vyndat orig CCR 400 rádio a dát si tam s klasickými ISO konektorama.? Mám hezkého nového SONY na USB se zatím nejčistším zvukem co jsme kdy slyšel..
Napsal: 27 led 2008, 13:47
od Samothe
taky vítám....tohle rádio jsem vytáhl bez problému kombinačkama a bez škrábance

Re: Změna jazyka na středovém panelu + další věci ?
Napsal: 27 led 2008, 14:08
od zdenek u
Vesly píše:Ahoj, jsem zde nový. Koupil jssem si Astru coupe 2002 2.0T.
První věc co bych rád, je změna jazyka počítače na středovém panelu.V mojí Astře je obyčejný oranžový se zobrazením spotřeby atd údajů. Potřeboval bych změnit jazyk z němčiny na angličtinu, případně radu, jak dohrát češtinu bez diakritiky.
Druhý problém co bych je , že auto i po hodině jízdy ukazuje teplotu vody 70-80°C, provozní co já vím je 90+-3°C. Problém vidím v termostatu v tom, že je zaseklý v otevřené pozici. Pakliže to je i podle Vás termostat, tak poraďte kvalitní a rychlý servis, kde mi to vymění. Díky moc.
Vesly
ps.čipoval už někdo tento model.? Má to význam (poměr výkon/cena/spotřeba/spohlehlivost motoru a turba.?)
Podle mně to termostat nebude,je prostě chladno.

Napsal: 27 led 2008, 14:10
od Ivanhoe67
Vyndat rádio je snadný jako facka - čtyři dírky - v nich červíci - vytočíš je, do dírek strčíš vypichováky - najdeš je u každého, kdo někdy koupil nového Blaupunkta nebo Philipse (pokud je nezahodil, jako zbytečnej a neužitečnej bordel...) - lehce stlačíš k sobě a taháš ven... Místo těch vypichováků se dá použít kde co, ale pak to jde hůř vytáhnout - vypichováky totiž mají osazení, které tam zaklapne... a co se týká konektorů, neboj - jsou tam klasika ISO - jen jsou uchycený v kastlíku... a z toho se dají vycvaknout... chce to jen trochu šikovnosti - a je to!

Napsal: 27 led 2008, 14:12
od COBEIN
Vítam tě,pokud máš v rádiu v těch čtyřech dírkách takové malinké červíky tak je pomocí vhodného imbusu vyšroubuj a potom pokud nemáš ty packy na vytahování použij třeba čtyři hřebíky a ty strč do těch dírek. Nech si je kousek povytažené abys mohl jejich hlavičky tlačit od sebe. No a táhni celé radio k sobě ven. Nic to není.....

POZDĚ ALE PŘECI.
Napsal: 27 led 2008, 14:12
od Vesly
Ivanhoe67 píše:Vyndat rádio je snadný jako facka - čtyři dírky - v nich červíci - vytočíš je, do dírek strčíš vypichováky - najdeš je u každého, kdo někdy koupil nového Blaupunkta nebo Philipse (pokud je nezahodil, jako zbytečnej a neužitečnej bordel...) - lehce stlačíš k sobě a taháš ven... Místo těch vypichováků se dá použít kde co, ale pak to jde hůř vytáhnout - vypichováky totiž mají osazení, které tam zaklapne... a co se týká konektorů, neboj - jsou tam klasika ISO - jen jsou uchycený v kastlíku... a z toho se dají vycvaknout... chce to jen trochu šikovnosti - a je to!

Díky. Kdybych měl vytahováky, neptal bych se, ale nemám, tak proto. Asi tam strčím nějaký drát, ale nerad bych to poškodil, už se mi to povedlo v A8.
Takže první problém je myslím vyřešen. Teď už jen změna jazyka a termostat..

Napsal: 27 led 2008, 14:15
od Vesly
COBEIN píše:Vítam tě,pokud máš v rádiu v těch čtyřech dírkách takové malinké červíky tak je pomocí vhodného imbusu vyšroubuj a potom pokud nemáš ty packy na vytahování použij třeba čtyři hřebíky a ty strč do těch dírek. Nech si je kousek povytažené abys mohl jejich hlavičky tlačit od sebe. No a táhni celé radio k sobě ven. Nic to není.....

jj, díky, zkusím to. Na autech si dělám kdeco a hodně i vím, ale zbytečně poškodit rádio, nebo podrápat nové coupe bych nechtěl, proto se raději "hloupě" zeptám, než si pak drbat hlavu.
re
Napsal: 29 led 2008, 21:55
od Vesly
Nikdo neví.. ?
Napsal: 29 led 2008, 22:17
od Frydex
Změnu jazyka lze udělat přes TECH 2 ,tedy diagnostiku. Kdekoliv u Opla. Je to na 2 min. práce. Čeština tam nejde... jen anglina a pod. Španěl a tak. Ja si myslím že termostat to určitě bude, ale neviděl bych v tom problém, myslím že každý servis to s ochotou udělá, pokud si na to netroufáš. Já jsem si to dělal sám, cca 1 hodina práce.... Pro Tvůj motor (2.0 16V OPC Turbo - Z20LET ??) je psaný termostat QTH419K nebo QTH600K.

Co se týče rádia, vytahoval jsem ho po odšroubování červíků čtyřma hřebíkama které jsem narval do těch dírek až to cvaklo...
A co Ty to máš za SONKU ? Typnul bych to na CDX-GT610
re
Napsal: 30 led 2008, 00:35
od Vesly
Frydex píše:Změnu jazyka lze udělat přes TECH 2 ,tedy diagnostiku. Kdekoliv u Opla. Je to na 2 min. práce. Čeština tam nejde... jen anglina a pod. Španěl a tak. Ja si myslím že termostat to určitě bude, ale neviděl bych v tom problém, myslím že každý servis to s ochotou udělá, pokud si na to netroufáš. Já jsem si to dělal sám, cca 1 hodina práce.... Pro Tvůj motor (2.0 16V OPC Turbo - Z20LET ??) je psaný termostat QTH419K nebo QTH600K.

Co se týče rádia, vytahoval jsem ho po odšroubování červíků čtyřma hřebíkama které jsem narval do těch dírek až to cvaklo...
A co Ty to máš za SONKU ? Typnul bych to na CDX-GT610
Jazyk -díky
Termostat - už jsem objednán, raději užiju servis, ať to mám doložené.
Rádio - už jsem si vyměnil.
SONY CDX GT610 - uhodl jsi...
