Opojení kábel so žltým označením z motora

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.

Moderátoři: Honz@, AstraMan, Radoš 92

Odpovědět
SimonaM
Příspěvky: 1
Registrován: 10 bře 2018, 13:35

Opojení kábel so žltým označením z motora

Příspěvek od SimonaM » 10 bře 2018, 13:51

Ahojte som tu nová a tak na začiatok všetkých zdravím. Potrebovala by som radu. Mám auto opel astra g cc tdl rok 1999. Auto mi nefunguje tak ako má jazdí tak maximalne do 10km a potom mi začne blikat kontrolka motora a zapne sa abs. Bateriu aj alternator som dala vymenila no aj tak nejde ,niekde mi uniká elektrina.Objavila som v motore jeden odpojeny kábel ktorý je označený žltým pásom no neviem nájsť kam ho zapojiť. Možno by mi pomohlo niekto z vás. Dakujem za odpovede a rady. :D

Reklama
 

Alzafir
Příspěvky: 2883
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Opojení kábel so žltým označením z motora

Příspěvek od Alzafir » 10 bře 2018, 17:52

Vítej 8)
Bude to asi dost složité. Takže úvodem krátký dotazník. :mrgreen:
Jednak jsem nevymyslel, co myslíš Astrou G, CC, tdl. Asi nafta? Obsah motoru?
Jestli bliká kontrolka, chtělo by to napíchnout na diagnostiku.
Co přesně myslíš, sepne se ABS, to jako jen svítí kontrolka anebo auto začne hrkavě brzdit spolu s funkcí ABS?
Jak poznáš, nebo podle čeho soudíš, že se někde ztrácí elektrika? Umíš vzít do ruky měřák a změřit napětí palubní sítě?
Ten drát, asi by to chtělo vyfotit, kde se nachází. Jestli není zapojený, pak by něco trvale nemělo fungovat. Dost možná je to drát, co nikam nevede, ono je na oplech hodně takových, co končí konektorem, ale podle výbavy se třeba nikam zapojit nedá. Příklad, konektory u předních mlhovek, ale konkrétní auto mlhovky nemá, takže v masce plandají 2 konektory. A je toho mnohem víc po celém autě.
Horší případ je, jestli máš auto po nějakém kutilovi, co tam něco dodělal, tady se dá těžko poradit, co tak asi to je za drát.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Odpovědět