Právě je 19 zář 2019, 17:01





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 10 pro 2017, 18:18 
Offline

Registrován: 10 pro 2017, 15:19
Příspěvky: 5
Dobrý den, snad někdo poradí, jestli se s tím už setkal.
Před 2 měsíci motor vždy při jízdě občas, nepravidelně, škubnul, jakoby na zlomek sekundy vynechal. Při volnoběhu chcíp, ale hned šel nastartovat. Po natankování jakoby se závada objevila řídčeji, ale po jednom zastavení už něšlo po pulhodině nastartovat. Na 10.pokus nastartoval. Druhý den zase ne.
Po kontrole palivového vedení a vým. filtru a odvzdušnění zas nic. Nafta do povoleneho vstřik potrubí z čerpadla nešla. Druhý den nastartoval, dojel na diagnostiku, nic mimo egr jednou odpoj. a jine nepodstatne zavady za chodu motoru neukazala. Týden vše OK. Před 3 dny normálně startoval i jel a za jízdy chcípl motor a už nenastartoval. Před asi 4 lety měněný výkonový Mosfet v ř. j. PSG 5, chlapík v Trutnově to současně otestoval a poslal poštou.
Ozve se prosím někdo, kdo řešil podobný problém?"


Nahoru
 Profil  
 

PříspěvekNapsal: 10 pro 2017, 19:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Příspěvky: 3377
Bydliště: Prostějov (TIR)
No o této závadě čerpadla tady toho asi je více než dost.. Bohužel... :(
search.php?keywords=%C4%8Derpadlo+x17DTL&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Hledat

_________________
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 pro 2017, 00:35 
Offline

Registrován: 10 pro 2017, 15:19
Příspěvky: 5
Díky za reakci, Marťásku.
Strávil jsem u tohoto i jiných fór hodně času a nenašel nikoho.
Nedokázal byste mne navést aspoň na jednoho člověka s podobnou závadou?
Vím, že je problém v čerpadle. To je dražší, než cena celého vozu. S repasem by asi byl problěm, když byla spravovaná elektronika.
Chápete?
Mirek.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 pro 2017, 08:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 29 říj 2009, 21:06
Příspěvky: 430
Bydliště: Dobronín
s repasem problém nebude na 99% se elektroniky dávají při repasu nové tedy pokud se bavíme o repasu BOSCH a jeho zastoupení.

Pak je ještě varianta předělat na mechaniku ale to nevím co dnešní emisní kontrola - bohužel myslím že neprojde

_________________
Opel Astra G 5 dveří 2003 Opel Astra G Cabrio 2003 Audi A6 Allroad 2003 Škoda Octavia Super 1961 Zetor 25K Jawa 23 Mustang *2 a golden sport 1 Jawa 21*2 Jawa 20 *3 aaaa Prase



OP-COM.PROFESSIONAL.CZ, VCDS,FO-COM,TEXA NANO a dětská hračka SCANMASTER


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 pro 2017, 08:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Příspěvky: 3377
Bydliště: Prostějov (TIR)
Pokud to předělá z Astry F tak to sice půjde, ale emisema neprojde na 100%. Ono záleží jak starou má taky technickou pokud novou tak možná na ty cca 2 roky by to ještě šlo s tím dojezdit. Jedině... ale i to je dnes už utopie.

Tady není bohužel co řešit. Buď repas nebo vrakoviště... :(

_________________
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 pro 2017, 18:15 
Offline

Registrován: 10 pro 2017, 15:19
Příspěvky: 5
Technickou do 08.18. Ale do přestavby na veteran se mi nechce. Ještě jsem to zkoušel znova, zavést palivo trychtýřem přímo do čerpadla, nic, jen trochu ubude asi do přepadu a vstřiky s povolenou matkou suchý.
Zapomněl jsem na začátku uvést, že teď, oproti stavu na počátku poruchy, kdy se to potom ještě rozjelo, tak teď při zapnutí klíčkem se hned rozsvítí kontrolka motoru (po cca vteřině 1x blikne a svítí dál). Jsem přesvědčen, že to něco znamená. Ale to by asi mohl vědět ten, kdo s diagnostikou běžně pracuje.
Také mi není jasné, jestli by diagnostika měla indikovat např. Nefunkci vysokotlakého ventilu a tudíž asi znovu vadný jeho mosfet, který jsem tam před lety měnil.
Nechci se v tom hrabat, dokud nebude zřejmé, že porucha je trvalá.
Zdraví Mirek.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 led 2018, 02:55 
Offline

Registrován: 10 pro 2017, 15:19
Příspěvky: 5
Ted se mohu podelit s těmi, co jsou ocotni se vrtat v elektronice. Tranzistor byl ok, chyba byla na přívodu (-) na desku. Vadný svár bondovacího drátku z řady pinů na pravé straně na desku elektroniky.
Rád bych upozornil, že odvzdušnění přes přepadovou hadičuku nezaručí, že motor hned nastartuje. Vyssával jsem stříkačkou 10 ccm snaddvacetkrát z přepadové hadičky dokud nešla nafta bez bublinek a stejně motor zablafal až po cca minutě startování(s přestávkami). Z povolené matky k jednomu vstřiku pořád žádná nafta nešla.
A to jsem ještě koupil přes bazoš náhradní pumpu. Nechce ji někdo? Cena šla dolu.
0470004003.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz