Jak rozebrat hlavici řadící páky

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
pepca

Jak rozebrat hlavici řadící páky

Příspěvek od pepca » 20 úno 2007, 16:26

jeden člen mně žádal,zda bych nenafotil rozebranou hlavici řadící páky,chce to velikou silou zabrat,nejdříve pootočit na obě strany a zároven oprvdu hodně tahat,hlavice pak vyskočí ven,není tam žádný závit,není to lepené,tyč řadičky má pouze hrbolaté výčnělky,výstupky,v hlavici také nic není,viz foto

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Reklama
 

Honzza
Příspěvky: 1049
Registrován: 06 zář 2006, 18:07
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Honzza » 28 úno 2007, 22:27

Tak to koukam :shock: ja to mam "trosku" jinak,nejspis na tom mam narvanou nejakou redukci na normalni hlavice :shock: Takhle nejak to vypada bez hlavice.

Obrázek Obrázek Obrázek
Astra H Caravan cosmo 1.9cdti 88kW
Corsa C 1.0 social edition

pepca

Příspěvek od pepca » 28 úno 2007, 22:31

:wink: tak to máš vlastně velikou výhodu,můžeš si tam dát jakoukoliv hlavici,kroužek ti zajíždí do redukce.zajímalo by mně,zda to někdo předělal,nebo to tak je origoš?? :shock:

Honzza
Příspěvky: 1049
Registrován: 06 zář 2006, 18:07
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Honzza » 28 úno 2007, 22:33

pepca píše::wink: tak to máš vlastně velikou výhodu,můžeš si tam dát jakoukoliv hlavici,kroužek ti zajíždí do redukce.zajímalo by mně,zda to někdo předělal,nebo to tak je origoš?? :shock:
Taky by me to zajimalo nejak moc extra jsem to nezkoumal ale jeste sem to nevidel,pri koupi to tam uz bylo :shock: Stejnak to asi pujde pryc...
Astra H Caravan cosmo 1.9cdti 88kW
Corsa C 1.0 social edition

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 01 bře 2007, 08:58

tak tady par fotek k radicce

pred upravou

ObrázekObrázek

po uprave

ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

811018
Příspěvky: 312
Registrován: 28 bře 2006, 12:48
Bydliště: Litomyšl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 811018 » 01 bře 2007, 09:16

O zkrácení řadičky jsem taky přemíšlel, ale skončil jsem na pojistce se zpátečkou. Ty si to vyřešil jak?

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 01 bře 2007, 11:03

jednoduse. musis si vzit drober lepsi naradi na srovnani ty tycky razeni aby si srovnal tu tyc abz te chodila zpatecka respektive krouzek jak ma a vrazel se proste oby to vratilo to pero do puvodni polohy. no a udelel jsem to asi takhle uriznul jsem ten cernej dlouhej plast co je pod kroukem (nech si pod pytlem cca 1cm zevnitr) a pak jsem jeste uriznul na tej pojistce ty horni dva nalisky cca 1cm od shora. vse radne upravil aby to super pasovalo a pripravil si vrtacku s malym spiralem udelel po pad direk aby se to dalo stahnout k sobe ten krouzek a pojistka pomoci nerezoveho dratku k sobe a vysledek je videt. drzi to skvele a musim rict ze ty plasty vydrzej dost nebot jsem to docele utahnul fest a nihde se to nevyskublo ale to je asi taky tou zkusenosti ze vim ninkdy nedelej blizko konce diry proste jsem je udelal co nejdal aby se to dalo stahnout na ferovku :!: 8) tak doufam ze te to k necemu bude kdyz jesem tady psal takovou slohovku :lol: :lol: :lol:
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

811018
Příspěvky: 312
Registrován: 28 bře 2006, 12:48
Bydliště: Litomyšl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 811018 » 01 bře 2007, 12:34

Princ William píše:jednoduse. musis si vzit drober lepsi naradi na srovnani ty tycky razeni aby si srovnal tu tyc abz te chodila zpatecka respektive krouzek jak ma a vrazel se proste oby to vratilo to pero do puvodni polohy. no a udelel jsem to asi takhle uriznul jsem ten cernej dlouhej plast co je pod kroukem (nech si pod pytlem cca 1cm zevnitr) a pak jsem jeste uriznul na tej pojistce ty horni dva nalisky cca 1cm od shora. vse radne upravil aby to super pasovalo a pripravil si vrtacku s malym spiralem udelel po pad direk aby se to dalo stahnout k sobe ten krouzek a pojistka pomoci nerezoveho dratku k sobe a vysledek je videt. drzi to skvele a musim rict ze ty plasty vydrzej dost nebot jsem to docele utahnul fest a nihde se to nevyskublo ale to je asi taky tou zkusenosti ze vim ninkdy nedelej blizko konce diry proste jsem je udelal co nejdal aby se to dalo stahnout na ferovku :!: 8) tak doufam ze te to k necemu bude kdyz jesem tady psal takovou slohovku :lol: :lol: :lol:
Dík. O víkendu si vezmu tvojí slohovku do garáže a vrhnu se na to :!:

xpolstarekx
Příspěvky: 3799
Registrován: 24 led 2006, 14:53
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od xpolstarekx » 01 bře 2007, 16:05

ty jo z toho je ted takovej minibobek.... hezky to ma udelany BMW SMG :) ale jo ses sikovnej, to ja bych si urcite urizla nejmin prsty :)
Tak mě tu máte Obrázek
Nekončí jen to, co nikdy nezačíná
Obrázek

Uživatelský avatar
Petrik
Příspěvky: 102
Registrován: 04 pro 2006, 16:18
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od Petrik » 05 bře 2007, 19:14

No já jsem to vyřešil následovně. Sehnal jsem si hlavici od poláků značky JACKY - typ magic, která nemá imbus dole pod hlavicí, ale místo jednoho ozdobného nýtku v největším průměru. Dole je široká pro kroužek dost, a nic jsem řezat nemusel. Tedy až na původní origo hlavici. Ta padla za vlast, přestože to při sundavání vypadalo jak v pohádce O veliké řepě. Asi to bylo tím, že doma nemáme myši :wink:
Tady posílám odkaz, ale já nemám matný lesk. Pvvvostě čistý chrom s kůží. Mějte se!

http://www.malewo.cz/tunning/kovovepaky.htm
Astra G 100 edition, 1.6 16V

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 07 bře 2007, 09:34

xpolstarekx píše:ty jo z toho je ted takovej minibobek.... hezky to ma udelany BMW SMG :) ale jo ses sikovnej, to ja bych si urcite urizla nejmin prsty :)
dik za chvalu
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 255
Registrován: 27 říj 2006, 07:50
Bydliště: Kadaň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bobik » 02 črc 2007, 00:26

No mozna se zaptam blbe, ale stejne se zeptam ... Proc zkracovat radici paku??? Jake to ma vyhody... pokud je kratsi nejdou tam blbeji kvalty a nehladaji se taky hur nez u klasiky??? Cim mensi paka tim vetsi sila a naopak, nebo to me aspon ucili uz na zakladce :wink:
No ptam se proto, ze v predchozim aute po prvnim majiteli tento vystrelek byl take (zkracena radici paka) a nejak mi neslo do hlavy proc. Byla to Skodovka (Favorit) a rychlosti tam sli nekdy docela blbe... tak by me zajimalo kde je pravda...
OPEL ASTRA DTI_16V - sport edition, Y20DTH, r.v.2001, 3D
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=3299

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 02 črc 2007, 16:02

:) :) Rychleji řadíš, a máš větší zrychlení, a potom pro krásnopocit. :lol: :lol:
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 03 črc 2007, 00:38

razeni je ok. vse jako origo. ja to udelal vesmes za tim ucelem ze ty drahy razeni jsou fakt dost dlouhy. prece jenom musim uznat ze ta dvojka fakt dost ozila z prerazeni z jednotky tesne pod omezovacem. no a to by byl hrich u takoveho vykonu to nevyuzit. jak rika vse je stejne jako u obyc ci serie razeni az na to ze se rychleji radi ale to je taky mozna muj subjektivni nazor :!:
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Kulich
Příspěvky: 347
Registrován: 02 bře 2007, 09:43

Příspěvek od Kulich » 29 dub 2008, 00:37

Postupoval jsem dle návodu (...chce to velikou silou zabrat...) a výsledek se dostavil - vytrhnul jsem si celou řadičku. Takže doporučuji spíše pilku. Příběh plynule pokračuje v sekci Koupím...

Odpovědět