Právě je 16 črc 2019, 20:26





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Jak rozebrat hlavici řadící páky
PříspěvekNapsal: 20 úno 2007, 17:26 
jeden člen mně žádal,zda bych nenafotil rozebranou hlavici řadící páky,chce to velikou silou zabrat,nejdříve pootočit na obě strany a zároven oprvdu hodně tahat,hlavice pak vyskočí ven,není tam žádný závit,není to lepené,tyč řadičky má pouze hrbolaté výčnělky,výstupky,v hlavici také nic není,viz foto

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Nahoru
  
 

 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2007, 23:27 
Offline

Registrován: 06 zář 2006, 18:07
Příspěvky: 1049
Bydliště: Plzeň
Tak to koukam :shock: ja to mam "trosku" jinak,nejspis na tom mam narvanou nejakou redukci na normalni hlavice :shock: Takhle nejak to vypada bez hlavice.

Obrázek Obrázek Obrázek

_________________
Astra H Caravan cosmo 1.9cdti 88kW
Corsa C 1.0 social edition


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2007, 23:31 
:wink: tak to máš vlastně velikou výhodu,můžeš si tam dát jakoukoliv hlavici,kroužek ti zajíždí do redukce.zajímalo by mně,zda to někdo předělal,nebo to tak je origoš?? :shock:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2007, 23:33 
Offline

Registrován: 06 zář 2006, 18:07
Příspěvky: 1049
Bydliště: Plzeň
pepca píše:
:wink: tak to máš vlastně velikou výhodu,můžeš si tam dát jakoukoliv hlavici,kroužek ti zajíždí do redukce.zajímalo by mně,zda to někdo předělal,nebo to tak je origoš?? :shock:

Taky by me to zajimalo nejak moc extra jsem to nezkoumal ale jeste sem to nevidel,pri koupi to tam uz bylo :shock: Stejnak to asi pujde pryc...

_________________
Astra H Caravan cosmo 1.9cdti 88kW
Corsa C 1.0 social edition


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 bře 2007, 09:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 led 2006, 11:50
Příspěvky: 4074
Bydliště: Domažlicko
tak tady par fotek k radicce

pred upravou

ObrázekObrázek

po uprave

ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek

_________________
[i]Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 bře 2007, 10:16 
Offline

Registrován: 28 bře 2006, 12:48
Příspěvky: 312
Bydliště: Litomyšl
O zkrácení řadičky jsem taky přemíšlel, ale skončil jsem na pojistce se zpátečkou. Ty si to vyřešil jak?

_________________
ASTRA Sportive 2.0i 100kW
http://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=802
http://www.rcamk.wbs.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 bře 2007, 12:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 led 2006, 11:50
Příspěvky: 4074
Bydliště: Domažlicko
jednoduse. musis si vzit drober lepsi naradi na srovnani ty tycky razeni aby si srovnal tu tyc abz te chodila zpatecka respektive krouzek jak ma a vrazel se proste oby to vratilo to pero do puvodni polohy. no a udelel jsem to asi takhle uriznul jsem ten cernej dlouhej plast co je pod kroukem (nech si pod pytlem cca 1cm zevnitr) a pak jsem jeste uriznul na tej pojistce ty horni dva nalisky cca 1cm od shora. vse radne upravil aby to super pasovalo a pripravil si vrtacku s malym spiralem udelel po pad direk aby se to dalo stahnout k sobe ten krouzek a pojistka pomoci nerezoveho dratku k sobe a vysledek je videt. drzi to skvele a musim rict ze ty plasty vydrzej dost nebot jsem to docele utahnul fest a nihde se to nevyskublo ale to je asi taky tou zkusenosti ze vim ninkdy nedelej blizko konce diry proste jsem je udelal co nejdal aby se to dalo stahnout na ferovku :!: 8) tak doufam ze te to k necemu bude kdyz jesem tady psal takovou slohovku :lol: :lol: :lol:

_________________
[i]Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 bře 2007, 13:34 
Offline

Registrován: 28 bře 2006, 12:48
Příspěvky: 312
Bydliště: Litomyšl
Princ William píše:
jednoduse. musis si vzit drober lepsi naradi na srovnani ty tycky razeni aby si srovnal tu tyc abz te chodila zpatecka respektive krouzek jak ma a vrazel se proste oby to vratilo to pero do puvodni polohy. no a udelel jsem to asi takhle uriznul jsem ten cernej dlouhej plast co je pod kroukem (nech si pod pytlem cca 1cm zevnitr) a pak jsem jeste uriznul na tej pojistce ty horni dva nalisky cca 1cm od shora. vse radne upravil aby to super pasovalo a pripravil si vrtacku s malym spiralem udelel po pad direk aby se to dalo stahnout k sobe ten krouzek a pojistka pomoci nerezoveho dratku k sobe a vysledek je videt. drzi to skvele a musim rict ze ty plasty vydrzej dost nebot jsem to docele utahnul fest a nihde se to nevyskublo ale to je asi taky tou zkusenosti ze vim ninkdy nedelej blizko konce diry proste jsem je udelal co nejdal aby se to dalo stahnout na ferovku :!: 8) tak doufam ze te to k necemu bude kdyz jesem tady psal takovou slohovku :lol: :lol: :lol:
Dík. O víkendu si vezmu tvojí slohovku do garáže a vrhnu se na to :!:

_________________
ASTRA Sportive 2.0i 100kW
http://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=802
http://www.rcamk.wbs.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 bře 2007, 17:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 led 2006, 15:53
Příspěvky: 3799
Bydliště: Praha
ty jo z toho je ted takovej minibobek.... hezky to ma udelany BMW SMG :) ale jo ses sikovnej, to ja bych si urcite urizla nejmin prsty :)

_________________
Tak mě tu máte Obrázek
Nekončí jen to, co nikdy nezačíná
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 bře 2007, 20:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 pro 2006, 17:18
Příspěvky: 102
Bydliště: Pelhřimov
No já jsem to vyřešil následovně. Sehnal jsem si hlavici od poláků značky JACKY - typ magic, která nemá imbus dole pod hlavicí, ale místo jednoho ozdobného nýtku v největším průměru. Dole je široká pro kroužek dost, a nic jsem řezat nemusel. Tedy až na původní origo hlavici. Ta padla za vlast, přestože to při sundavání vypadalo jak v pohádce O veliké řepě. Asi to bylo tím, že doma nemáme myši :wink:
Tady posílám odkaz, ale já nemám matný lesk. Pvvvostě čistý chrom s kůží. Mějte se!

http://www.malewo.cz/tunning/kovovepaky.htm

_________________
Astra G 100 edition, 1.6 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007, 10:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 led 2006, 11:50
Příspěvky: 4074
Bydliště: Domažlicko
xpolstarekx píše:
ty jo z toho je ted takovej minibobek.... hezky to ma udelany BMW SMG :) ale jo ses sikovnej, to ja bych si urcite urizla nejmin prsty :)
dik za chvalu

_________________
[i]Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 črc 2007, 00:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říj 2006, 07:50
Příspěvky: 255
Bydliště: Kadaň
No mozna se zaptam blbe, ale stejne se zeptam ... Proc zkracovat radici paku??? Jake to ma vyhody... pokud je kratsi nejdou tam blbeji kvalty a nehladaji se taky hur nez u klasiky??? Cim mensi paka tim vetsi sila a naopak, nebo to me aspon ucili uz na zakladce :wink:
No ptam se proto, ze v predchozim aute po prvnim majiteli tento vystrelek byl take (zkracena radici paka) a nejak mi neslo do hlavy proc. Byla to Skodovka (Favorit) a rychlosti tam sli nekdy docela blbe... tak by me zajimalo kde je pravda...

_________________
OPEL ASTRA DTI_16V - sport edition, Y20DTH, r.v.2001, 3D
http://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=3299


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 črc 2007, 16:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 led 2007, 10:21
Příspěvky: 3499
Bydliště: OSTRAVSKO
:) :) Rychleji řadíš, a máš větší zrychlení, a potom pro krásnopocit. :lol: :lol:

_________________
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 črc 2007, 00:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 led 2006, 11:50
Příspěvky: 4074
Bydliště: Domažlicko
razeni je ok. vse jako origo. ja to udelal vesmes za tim ucelem ze ty drahy razeni jsou fakt dost dlouhy. prece jenom musim uznat ze ta dvojka fakt dost ozila z prerazeni z jednotky tesne pod omezovacem. no a to by byl hrich u takoveho vykonu to nevyuzit. jak rika vse je stejne jako u obyc ci serie razeni az na to ze se rychleji radi ale to je taky mozna muj subjektivni nazor :!:

_________________
[i]Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 dub 2008, 00:37 
Offline

Registrován: 02 bře 2007, 10:43
Příspěvky: 347
Postupoval jsem dle návodu (...chce to velikou silou zabrat...) a výsledek se dostavil - vytrhnul jsem si celou řadičku. Takže doporučuji spíše pilku. Příběh plynule pokračuje v sekci Koupím...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz