Stránka 1 z 1

Kdo má Flashlube LPG/CNG?

Napsal: 15 říj 2013, 14:36
od simisim
Zdravim,
nedávno jsem namontoval Flashlube kit na přimazávání ventilů a zajímalo by mě, zdali to tu také někdo nemá v Astře a jak nastaveno.
V originál návodu píší základní nastavení 8 kapek tekutiny ve skleněné trubičce (v českém návodu už je to najednou 12 kapek :shock: ) za minutu.
Po nastavení se má ještě dolaďovat spotřeba seřizovacím šroubkem tak, aby bylo pokud možno 1ml Flashlube kapaliny (samozřejmě na nádobce nelze odečíst) na 1 litr paliva. Což vychází 100 ml Flashlube na 100 litrů paliva a to dělá cca 1250 kilometrů při spotřebe 8 litrů na sto.
Ale jaké bylo mé překvapení, když jsem ujel cca 300 km se základním nastavením (8 kapek za minutu) a v nádobce zmizelo cca 70ml Flashlube oleje.
Tímto stylem by mi to žralo cca 280 ml na 1250 kilometrů místo výše deklarovaných 100 ml.

A teď konečně otázka:
Zajímá mě, kolik máte kdo nastavených kapek za minutu, aby to ve výsledku dalo těch cca 100 ml Flashlube na 100 litrů paliva?

Podle mě bych to musel stáhnou alespoň na 4 kapky za minutu (ne li více) a proč by pak psali základní nastavení 8 případně 12 kapek?


Děkuji za věcné nápady, připomínky a výtky 8)

Re: Kdo má Flashlube LPG/CNG?

Napsal: 14 lis 2013, 13:25
od simisim
Tak editace nastavování kdyby se to náhodou někdy někomu hodilo.

Ujel jsem na 6 kapek za minut cca 500 km a zmizelo bratru 40 ml Flashlube.
Takže jsem trochu seřizovací ventil povolil a teď to dává 7 až 8 kapek za minutu a zkouším dále.

Snad se ozvu za dalších 500 km.

Re: Kdo má Flashlube LPG/CNG?

Napsal: 03 pro 2013, 15:25
od honza++
Mě to v servisu seřídili tak, že jsem na těch 400 ml ujel cca 5500 km. Což odpovídá nastavení. Kamarád to má ve Chevrolet Spark a vydrží mu to daleko déle. Záleží prý kolik se toho maže. Oproti mým 16V je jeho Spark nic.......

Re: Kdo má Flashlube LPG/CNG?

Napsal: 03 pro 2013, 16:57
od Marek Sládek
Ahoj.
Mám také na Z14XE. Seřizeno tak, že kapka na cca 6 až 7 vteřin při volnoběhu. Spokojenost, když jsem dělal hlavu tak sání čisté, ventily nepodpálené. Když kouknu do sání pod klapku, tak je vidět povlak z maziva. Připojení jsem předělával, původně to zapojili na bok sání a to se pak to mazivo nedostávalo všude rovnoměrně. Nyní to mám přivedené rovnou pod klapku sání a je vše v pořádku.
Jinak doporučuji seřizovací šroubek po seřízení přitáhnout, já dal po jeho obvodu pružnou svorku na hadice, tak aby částí šroubek fixovala k tělesu se závitem. Neustále se mi ten šroubek vibracema v provozu povoloval a tím zvětšoval dávku. Od doby fixace mám klid.
Mára.