Zatím co jsem dělal samodomo

většinou jen kus za kus a někdy k tomu potřebuješ i druhý ruce
-olej + filtr (každý rok)
-pylový filtr + vzduchový
-svíčky
-palivový (jen jednou a nedopadlo to, utrhal jsem ty spony a musel jsem s provizorně zaizolovaným potrubím zajet do Opelu)
-přední + zadní nárazník + prahy (několikrát a ještě mne to určitě párkrát čeká

)
-svěla přední + zadní (Xkrát)
-zatím jednou pravej blatník
-přední tlumíky (spíš jsem to okukoval, ale dá se

)
-tyčky stabilu (ten samej případ)
-tlumič, těhlice, rameno (to už sám za pomoci dalších rukou a ještě mne to čeká

)
-drážkový řemen (to zvládneš za 30 min. na parku, včetně kladky napínáku

)
-demontáž + montáž EGR (Xkrát při laboraci pocukávacího motoru

)
-výměna zadního a prostředního dílu výfuku (spíš jsem asistoval maníkovi co má servis, ale nic světabornýho

)
-výměna předních kotoučů + přední a zadní desky (tak to už je trochu vyžší dívčí, ale dalo by se)
Tak to je na co jsem si teď vzpoměl a co se dá udělat někde mimo servis a vybavení, samo že do toho nepočítám takový ojebávky jako výměna rádia, pojistek, vyndání budíků a největší byla s přístupem k multitimeru (multimetr)
