Stránka 1 z 2
Předělání brzdičů na lepší
Napsal: 20 led 2009, 00:58
od Štráda
Přemýšlím a přestavbě předních brzd,Chtěl bych sehnat třmeny a kotouče větší-mám 1.6/16V,třeba s coupíčka nebo nějaké 2.0l astry,jestli už má někdo zkušenosti,jak to tam pasuje a co je vše zapotřebí atd???Popř,kde tyto věci sehnat krom vrakárny a přibližnou cenu,nebo někdo máte doma skladem???
Dík

Re: Technická otázka???
Napsal: 20 led 2009, 07:12
od milosh
Presunuto do technicke sekce

Re: Předělání brzdičů na lepší
Napsal: 20 led 2009, 22:34
od denny
Štráda píše:Přemýšlím a přestavbě předních brzd,Chtěl bych sehnat třmeny a kotouče větší-mám 1.6/16V,třeba s coupíčka nebo nějaké 2.0l astry,jestli už má někdo zkušenosti,jak to tam pasuje a co je vše zapotřebí atd???Popř,kde tyto věci sehnat krom vrakárny a přibližnou cenu,nebo někdo máte doma skladem???
Dík

Budeš toho muset vyměnit trochu víc než si myslíš a až si to sesumíruješ,tak raději vyměníš auto.

Re: Předělání brzdičů na lepší
Napsal: 20 led 2009, 23:39
od Štráda
jak to myslíš víc?Brácha má pumu a chce tam taky větší brzdy,jdou tam z mondea,kotouče pásnou a třmeny taky,jen převrtá díry v ůchytech na krapet větší a je to tam,investice jen nové kotouče,ty bych taky chtěl nové a třmeny do 2000 mu nabízeli na puma foru, a kamarád má zas vw T3 a má na tom brzdy ze starší audi 100 a dvoupístkové třmeny,chvilka sraní,soustruh,nějaké hadičky a příruby atd,ale to bylo o tom,že to bylo z jiného auta,myslím,že z G na G nemůže být v ničem rozdíl!!Náboj se určo nemění a třmeny bych tu mohl sehnat ne,nevím kterej obsah jak má vleký,asi coupé ne,to jsou 5ti díry,já mám 4díru,ale třeba obyč astra 2.0l nemá větší a 4díru?
Ty máš zkušenosti,nebo o tom něco víš???
Re: Předělání brzdičů na lepší
Napsal: 21 led 2009, 00:03
od Frydex
Ne vždycky, ale z 90% jsou všecky Astry do obsahu 1,7 čtyř díry a od 1,8 už to jsou pěti díry. Takže pokud chceš větší kotouče, musí být jiný náboj...

Re: Předělání brzdičů na lepší
Napsal: 21 led 2009, 08:17
od Trdlo
Frydex a Denny mají naprostou pravdu, musíš toho přeházet tolik, že se to prostě nevyplatí. Radši zainvestuj do luxusních kotoučů a race desek.

Re: Předělání brzdičů na lepší
Napsal: 21 led 2009, 16:32
od Štráda
O.k,dík za radu,já právě nevědel jakou maj rozteč větší obsahy,kotouče mám vyhlídnutý BREBA MAX drážkovaný,bratrovi jsem je vzal taky na pumu a je max spokojen,beru je z Elitu,mám tam 25%slevu,tak mě výde jeden na 1500,- a desky chci Ferodo,né závodní,ty brzdí až po zahřátí,za studena si nechci rozbít tlamu!!!
Re: Předělání brzdičů na lepší
Napsal: 21 led 2009, 16:38
od Trdlo
No tak než Brembo Max, to radši Ate powerdisc..... A s deskama DS Performance až tak nemáš pravdu... Ono je to taky závislý, jaký desky a jaký kotouče. Ne vždy a ne všechny u race desky jsou funkční až po zahřátí. Záleží na jejich složení...
Re: Předělání brzdičů na lepší
Napsal: 21 led 2009, 19:18
od Štráda
o těch deskách vím,to mi nemusíš vysvětlovat!Chci Ferodo performance a ty Maxíky,ATE nechci,oboje fungujou stejně,vím ze zkušenosti kamarádů,maxíky se mi líbí víc a jsou kalený uhlíkem,a pěkně čěrný,to se mi na nich libí!Jinak kdyby nebrzdily stejně,tak jdu do těch ůčinějších!
Re: Předělání brzdičů na lepší
Napsal: 21 led 2009, 19:47
od genius0011
nemůžu nemůžu
ale musím

co podle tebe znamená
kalený uhlíkem 
ježíši taková kravina
kalený je vodou, olejem, vzduchem, pak nitridování, cementování... atd
ale jako kovář
(to jako já) se musím jenom řezat smíchy co lidem cpou za
píp
sorry za OT

Re: Předělání brzdičů na lepší
Napsal: 21 led 2009, 19:55
od Štráda
hele nevím,brácha ja má a něco tam melou o uhlíku,neni český popis,jsou tmavší než normal kotouče,ale ne uplně černý!
Asi jsem to blvě napsal o tom kalení,ale spíš s přísadou uhlíku!Schválně se zeptám až dorazí brudr,jestli ještě má od nich tu příručku a kouknu do ní,ale na netu o nich taky píšou popisky!
Sorry kováři,nechtěl jsem hatit metody tvé profese!
A třeba nečo ty chytrý hlavy vymyslí a bude se kalit nějakou uhlíkovou pastou nebo tak něco...

Re: Předělání brzdičů na lepší
Napsal: 21 led 2009, 19:58
od genius0011
v poho nebylo to směrovaný na tebe

, ale jak dokážou lidi oblbovat nesmyslama

a dost OT

Re: Předělání brzdičů na lepší
Napsal: 21 led 2009, 20:19
od denny
Frydex píše:Ne vždycky, ale z 90% jsou všecky Astry do obsahu 1,7 čtyř díry a od 1,8 už to jsou pěti díry. Takže pokud chceš větší kotouče, musí být jiný náboj...

A taky poloosy a těhlice/otočné čepy/a držáky třmenů a třmeny..................
Re: Předělání brzdičů na lepší
Napsal: 21 led 2009, 20:53
od RomanK
denny píše:Frydex píše:Ne vždycky, ale z 90% jsou všecky Astry do obsahu 1,7 čtyř díry a od 1,8 už to jsou pěti díry. Takže pokud chceš větší kotouče, musí být jiný náboj...

A taky poloosy a těhlice/otočné čepy/a držáky třmenů a třmeny..................
...jiná kola...
Re: Předělání brzdičů na lepší
Napsal: 22 led 2009, 00:19
od Štráda
pokud by byli pro 4díru,tak jen třmeny a max i držáky třmenů,ale si nechám zajít chut a rdši si koupím ty Maxíky a Feroda a budu spokojenej!
Kola by byly v poho,mám 16 max na zimu bych musel pořešit 16,ale normal G 2.0l má taky 15cky,ale cupé má asi ještě větší brzdy.Díky za rady,já co znám astráky tady u nás,tak max do tý 1.6l maj obsah,tak jsem se chtěl jen optat jak je to u silnějších kubatur!Dix
Jo a ještě k těm BREMBO MAX,s tím kalením jsem se spletl,je to s vysokým obsahem uhlíku(high carbon) a chválí to na netu že brzdí líp jak ATE pover disc,jen jsou dražší!Jdu do nich,za 3000,- + desky za 3000,- a budu spokojenej si myslím?!