Stránka 1 z 2

Předělání brzdičů na lepší

Napsal: 20 led 2009, 00:58
od Štráda
Přemýšlím a přestavbě předních brzd,Chtěl bych sehnat třmeny a kotouče větší-mám 1.6/16V,třeba s coupíčka nebo nějaké 2.0l astry,jestli už má někdo zkušenosti,jak to tam pasuje a co je vše zapotřebí atd???Popř,kde tyto věci sehnat krom vrakárny a přibližnou cenu,nebo někdo máte doma skladem???
Dík :?

Re: Technická otázka???

Napsal: 20 led 2009, 07:12
od milosh
Presunuto do technicke sekce 8)

Re: Předělání brzdičů na lepší

Napsal: 20 led 2009, 22:34
od denny
Štráda píše:Přemýšlím a přestavbě předních brzd,Chtěl bych sehnat třmeny a kotouče větší-mám 1.6/16V,třeba s coupíčka nebo nějaké 2.0l astry,jestli už má někdo zkušenosti,jak to tam pasuje a co je vše zapotřebí atd???Popř,kde tyto věci sehnat krom vrakárny a přibližnou cenu,nebo někdo máte doma skladem???
Dík :?
Budeš toho muset vyměnit trochu víc než si myslíš a až si to sesumíruješ,tak raději vyměníš auto. :cry:

Re: Předělání brzdičů na lepší

Napsal: 20 led 2009, 23:39
od Štráda
jak to myslíš víc?Brácha má pumu a chce tam taky větší brzdy,jdou tam z mondea,kotouče pásnou a třmeny taky,jen převrtá díry v ůchytech na krapet větší a je to tam,investice jen nové kotouče,ty bych taky chtěl nové a třmeny do 2000 mu nabízeli na puma foru, a kamarád má zas vw T3 a má na tom brzdy ze starší audi 100 a dvoupístkové třmeny,chvilka sraní,soustruh,nějaké hadičky a příruby atd,ale to bylo o tom,že to bylo z jiného auta,myslím,že z G na G nemůže být v ničem rozdíl!!Náboj se určo nemění a třmeny bych tu mohl sehnat ne,nevím kterej obsah jak má vleký,asi coupé ne,to jsou 5ti díry,já mám 4díru,ale třeba obyč astra 2.0l nemá větší a 4díru?
Ty máš zkušenosti,nebo o tom něco víš???

Re: Předělání brzdičů na lepší

Napsal: 21 led 2009, 00:03
od Frydex
Ne vždycky, ale z 90% jsou všecky Astry do obsahu 1,7 čtyř díry a od 1,8 už to jsou pěti díry. Takže pokud chceš větší kotouče, musí být jiný náboj... :wink:

Re: Předělání brzdičů na lepší

Napsal: 21 led 2009, 08:17
od Trdlo
Frydex a Denny mají naprostou pravdu, musíš toho přeházet tolik, že se to prostě nevyplatí. Radši zainvestuj do luxusních kotoučů a race desek. :wink:

Re: Předělání brzdičů na lepší

Napsal: 21 led 2009, 16:32
od Štráda
O.k,dík za radu,já právě nevědel jakou maj rozteč větší obsahy,kotouče mám vyhlídnutý BREBA MAX drážkovaný,bratrovi jsem je vzal taky na pumu a je max spokojen,beru je z Elitu,mám tam 25%slevu,tak mě výde jeden na 1500,- a desky chci Ferodo,né závodní,ty brzdí až po zahřátí,za studena si nechci rozbít tlamu!!!

Re: Předělání brzdičů na lepší

Napsal: 21 led 2009, 16:38
od Trdlo
No tak než Brembo Max, to radši Ate powerdisc..... A s deskama DS Performance až tak nemáš pravdu... Ono je to taky závislý, jaký desky a jaký kotouče. Ne vždy a ne všechny u race desky jsou funkční až po zahřátí. Záleží na jejich složení...

Re: Předělání brzdičů na lepší

Napsal: 21 led 2009, 19:18
od Štráda
o těch deskách vím,to mi nemusíš vysvětlovat!Chci Ferodo performance a ty Maxíky,ATE nechci,oboje fungujou stejně,vím ze zkušenosti kamarádů,maxíky se mi líbí víc a jsou kalený uhlíkem,a pěkně čěrný,to se mi na nich libí!Jinak kdyby nebrzdily stejně,tak jdu do těch ůčinějších!

Re: Předělání brzdičů na lepší

Napsal: 21 led 2009, 19:47
od genius0011
nemůžu nemůžu :( :(
ale musím :lol: co podle tebe znamená kalený uhlíkem :roll: ježíši taková kravina
kalený je vodou, olejem, vzduchem, pak nitridování, cementování... atd
ale jako kovář (to jako já) se musím jenom řezat smíchy co lidem cpou za píp :lol: :lol:
sorry za OT :|

Re: Předělání brzdičů na lepší

Napsal: 21 led 2009, 19:55
od Štráda
hele nevím,brácha ja má a něco tam melou o uhlíku,neni český popis,jsou tmavší než normal kotouče,ale ne uplně černý!
Asi jsem to blvě napsal o tom kalení,ale spíš s přísadou uhlíku!Schválně se zeptám až dorazí brudr,jestli ještě má od nich tu příručku a kouknu do ní,ale na netu o nich taky píšou popisky!
Sorry kováři,nechtěl jsem hatit metody tvé profese!
A třeba nečo ty chytrý hlavy vymyslí a bude se kalit nějakou uhlíkovou pastou nebo tak něco... :mrgreen:
:lol:

Re: Předělání brzdičů na lepší

Napsal: 21 led 2009, 19:58
od genius0011
v poho nebylo to směrovaný na tebe 8) , ale jak dokážou lidi oblbovat nesmyslama :wink: a dost OT 8)

Re: Předělání brzdičů na lepší

Napsal: 21 led 2009, 20:19
od denny
Frydex píše:Ne vždycky, ale z 90% jsou všecky Astry do obsahu 1,7 čtyř díry a od 1,8 už to jsou pěti díry. Takže pokud chceš větší kotouče, musí být jiný náboj... :wink:
A taky poloosy a těhlice/otočné čepy/a držáky třmenů a třmeny..................

Re: Předělání brzdičů na lepší

Napsal: 21 led 2009, 20:53
od RomanK
denny píše:
Frydex píše:Ne vždycky, ale z 90% jsou všecky Astry do obsahu 1,7 čtyř díry a od 1,8 už to jsou pěti díry. Takže pokud chceš větší kotouče, musí být jiný náboj... :wink:
A taky poloosy a těhlice/otočné čepy/a držáky třmenů a třmeny..................

...jiná kola...

Re: Předělání brzdičů na lepší

Napsal: 22 led 2009, 00:19
od Štráda
pokud by byli pro 4díru,tak jen třmeny a max i držáky třmenů,ale si nechám zajít chut a rdši si koupím ty Maxíky a Feroda a budu spokojenej!
Kola by byly v poho,mám 16 max na zimu bych musel pořešit 16,ale normal G 2.0l má taky 15cky,ale cupé má asi ještě větší brzdy.Díky za rady,já co znám astráky tady u nás,tak max do tý 1.6l maj obsah,tak jsem se chtěl jen optat jak je to u silnějších kubatur!Dix
Jo a ještě k těm BREMBO MAX,s tím kalením jsem se spletl,je to s vysokým obsahem uhlíku(high carbon) a chválí to na netu že brzdí líp jak ATE pover disc,jen jsou dražší!Jdu do nich,za 3000,- + desky za 3000,- a budu spokojenej si myslím?!