Stránka 1 z 1

jak spravit zapalovaci listu

Napsal: 04 led 2009, 12:50
od gErda
napadlo me zalozit tohle tema, abych se nejen ja dozvedel jestli vubec jde nejak spravit polofunkcni zapalovaci listu, kdyz sem zjistil ze mi to jede na tri valce, sviti mi kontrolka emisi, a jedna svicka na 1.valci je po vymene za nove stale mokra, vypada to na nefukcni zapalovaci listu, stale tady ctu o prostriknuti kontaktu na zapalovaci liste a tak moje otazky zni:
1.) cim se to prostrikuje? nejakym tim kontaktolem nebo jak se to jmenuje? a hlavne mi spis jde o to kam a jak to prostriknout, do tech gumovejch koliku co se daj ohybat?
2.) da se lista vubec nejak rozebrat a popripadne spravit jednu tu trubicku aby zase byla funkcni jako ostatni?
3.) je lista udelana tak ze na kazdou cast ze 4, ma jeden kabel a tedy jedna nefukni trubice muze znamenat taky jeden poskozeny kabel?
4.) pozna se poskozena lista na diagnostice? nebo se tam objevi pouze 1 cylinder missfire :D

za pripadne odpovedi na me trapne vtirave dotazy dekuju ;)

Napsal: 05 led 2009, 21:10
od denny
Zapalovací lišta je slangový výraz,ve skutečnosti se jedná o vysokonapěťovou zapalovací cívku typu DIS.Rozebrat nelze a ty km slabounkého vodiče sekundáru fakt nevyměníš.

Napsal: 05 led 2009, 21:50
od RomanK
Zkus druhou lištu a jestli to bude stejné, tak bych to viděl na přidírající se ventily. U Z14XE a Z16XE je to docela častá závada.

Napsal: 06 led 2009, 10:32
od gErda
rad bych ji zkusil s nekym vymenit no, pokud nekoho najdu, urcite by to nebylo od veci, jinak teda odpadaj dve otazky, ale co treba s tim prostriknutim? je mozny nejaky zareznuti ci kdo vi co tech kontaktu v jednom tubusu ty listy? a kdyz si dohodnu diagnostiku, pozna se jestli to sou zadirajici se ventily nebo lista?

Napsal: 06 led 2009, 10:50
od Okura
jo pozná, ale pouze na osciloskopu,